Z
zzz
Vieras
Hitto mikä dorka. Aika hemmetin kännissäkin oli ja tonne maantielle sitten lähti fillaroimaan.
Ei mitään kypärää päässä ja vanha fillarinrähjä alla eikä siinä ole mitään heijastimiakaan eikä lamppua.
Siis matkasta yli 10km on pelkkää pimeää maantietä jossa ajetaan ainakin 8kymppiä...
Mä laitoin viestin perään että tule takasin tai en enää ole sun vaimo. Mutta hän kuulemma menee siitä huolimatta.
Ei se sieltä varmasti kyllä enää takasin jaksa polkea jos vielä baarissakin juo. Mutta mitä mä sitä murehdin, en jaksa tollasta miestä enää silmissäni katsella.
Taisi tulla avioero
Ei mitään kypärää päässä ja vanha fillarinrähjä alla eikä siinä ole mitään heijastimiakaan eikä lamppua.
Siis matkasta yli 10km on pelkkää pimeää maantietä jossa ajetaan ainakin 8kymppiä...
Mä laitoin viestin perään että tule takasin tai en enää ole sun vaimo. Mutta hän kuulemma menee siitä huolimatta.
Ei se sieltä varmasti kyllä enää takasin jaksa polkea jos vielä baarissakin juo. Mutta mitä mä sitä murehdin, en jaksa tollasta miestä enää silmissäni katsella.
Taisi tulla avioero