Mies lähti sitten polkupyörällä baariin jonne matkaa 15km. Piti vaan grillailla pihalla ja ottaa muutama.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zzz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zzz

Vieras
Hitto mikä dorka. Aika hemmetin kännissäkin oli ja tonne maantielle sitten lähti fillaroimaan.
Ei mitään kypärää päässä ja vanha fillarinrähjä alla eikä siinä ole mitään heijastimiakaan eikä lamppua.
Siis matkasta yli 10km on pelkkää pimeää maantietä jossa ajetaan ainakin 8kymppiä...
Mä laitoin viestin perään että tule takasin tai en enää ole sun vaimo. Mutta hän kuulemma menee siitä huolimatta.
Ei se sieltä varmasti kyllä enää takasin jaksa polkea jos vielä baarissakin juo. Mutta mitä mä sitä murehdin, en jaksa tollasta miestä enää silmissäni katsella.
Taisi tulla avioero :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Hitto mikä dorka. Aika hemmetin kännissäkin oli ja tonne maantielle sitten lähti fillaroimaan.
Ei mitään kypärää päässä ja vanha fillarinrähjä alla eikä siinä ole mitään heijastimiakaan eikä lamppua.
Siis matkasta yli 10km on pelkkää pimeää maantietä jossa ajetaan ainakin 8kymppiä...
Mä laitoin viestin perään että tule takasin tai en enää ole sun vaimo. Mutta hän kuulemma menee siitä huolimatta.
Ei se sieltä varmasti kyllä enää takasin jaksa polkea jos vielä baarissakin juo. Mutta mitä mä sitä murehdin, en jaksa tollasta miestä enää silmissäni katsella.
Taisi tulla avioero :(


Älä turhaa moista huolehdi, menköön ja pysyköön. Muuta ihmisten ilmoille että on lapsien kanssa jotain viihdykkeitä.
 
On sillä tapana.
Siis näitä tempauksia on tullut nähtyä ja aina vaan uskon että nyt se on muuttunut.
Paskat se mitään ole muuttunut. Muut porukasta ottivat kohtuudella ja menivät nukkumaan.
Mä häpeän tota miestä. Ja petyn aina uudestaan siihen.
 
Äh, onpas kurjaa ja lapsellista. Yritä rauhoittua ja odottele, että tulee kotiin ja nukkuu päänsä selväksi. Ota aamulla asia uudemman kerran puheeksi, jos mies päänsä selvitettyään itsekin tajuaa olleensa typerä...? Harmittaa puolestasi, joudut turhaan murehtimaan ja häpeämään aikuista miestä.

Itse olin vastaavanlaisen lapsellisen typeryksen kanssa noin vuoden, enkä kauempaa enää jaksanut. Tilalle löysin vastuuntuntoisen, aikuisen miehen. Eli en voi hyvällä omallatunnolla sanoa, että tuollainen tapaus muuttuisi ajan ja yrityksen kanssa, kun en itsekään jäänyt moista katselemaan... Itse tiedät omat rajasi, kauanko jaksat tuollaista käytöstä katsella, mikäli siihen ei tule muutosta.
 
Mä olen ollut tuon miehen kanssa 8 vuotta ja meno on aina yhtä typerää.
Siis tuollaista ihme kännissä örveltämistä.
Ennen se lähti humalassa ajamaan autolla. Nt ei enää onneksi tee sitä.
On se minua lyönyt ja töninyt kun kerran piilotin autonavaimet ettei pääse rattiin humalassa. jouduin menemään vessaan lukkojen taakse ja odotin että mies sammuu.
Tämä tosin ennen lapsien syntymää.
Mä en usko että tulee aamuksi edes takaisin kun laitoin sen viestin. Nyt on hyvä syy ottaa oikein kunnolla ja olla oikein hemmetin typerä.
Kyllä mä olen niin typerä! Vituttaa kun olen tuollaisen äijän kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mä olen ollut tuon miehen kanssa 8 vuotta ja meno on aina yhtä typerää.
Siis tuollaista ihme kännissä örveltämistä.
Ennen se lähti humalassa ajamaan autolla. Nt ei enää onneksi tee sitä.
On se minua lyönyt ja töninyt kun kerran piilotin autonavaimet ettei pääse rattiin humalassa. jouduin menemään vessaan lukkojen taakse ja odotin että mies sammuu.
Tämä tosin ennen lapsien syntymää.

Tuntui silti hyvältä idealta hankkia lapsia juuri tämän miehen kanssa? En tajua, mutta ehkäpä mun ei tarvitsekaan...
 
Ap, ansaitsisit ja saisit kyllä huomattavasti parempaa. Töniminen ja lyöminen on oikeasti iso juttu. Vieläpä yhdistettynä muuhun tolloiluun humalapäissään. Ilmeneekö tuollaista käytöstä vain humalassa? Ja jos, niin kuinka usein miehesi sitten juo?

Oletko pohtinut, missä omat lopulliset rajasi ovat miehen käytöksen suhteen? Mitä et enää ole enää valmis antamaan anteeksi? Mikä teitä pitää yhdessä tällä hetkellä, lapset?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mä olen ollut tuon miehen kanssa 8 vuotta ja meno on aina yhtä typerää.
Siis tuollaista ihme kännissä örveltämistä.
Ennen se lähti humalassa ajamaan autolla. Nt ei enää onneksi tee sitä.
On se minua lyönyt ja töninyt kun kerran piilotin autonavaimet ettei pääse rattiin humalassa. jouduin menemään vessaan lukkojen taakse ja odotin että mies sammuu.
Tämä tosin ennen lapsien syntymää.

Tuntui silti hyvältä idealta hankkia lapsia juuri tämän miehen kanssa? En tajua, mutta ehkäpä mun ei tarvitsekaan...

Sitä en suostu katumaan! Mun lapset ovat aivan ihania ja ne olen hoitanut hyvin ja rakkaudella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On sillä tapana.
Siis näitä tempauksia on tullut nähtyä ja aina vaan uskon että nyt se on muuttunut.
Paskat se mitään ole muuttunut. Muut porukasta ottivat kohtuudella ja menivät nukkumaan.
Mä häpeän tota miestä. Ja petyn aina uudestaan siihen.

Oletko sanonut rauhallisesti, mutta suoraan, että häpeät ja inhoat moista käytöstä? Toivottavasti. Nyt olis varmaan sitten vakavan keskustelun paikka ja isket ukaasit pöytään, et jos ei vielä tolloilee, niin saa kohta tehdä sen ilman perhettä...?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja bracket:
Ap, ansaitsisit ja saisit kyllä huomattavasti parempaa. Töniminen ja lyöminen on oikeasti iso juttu. Vieläpä yhdistettynä muuhun tolloiluun humalapäissään. Ilmeneekö tuollaista käytöstä vain humalassa? Ja jos, niin kuinka usein miehesi sitten juo?

Oletko pohtinut, missä omat lopulliset rajasi ovat miehen käytöksen suhteen? Mitä et enää ole enää valmis antamaan anteeksi? Mikä teitä pitää yhdessä tällä hetkellä, lapset?

Tätä ilmenee vaan humalassa. Mies tissuttelee melkein joka ilta ja melkein aina kun on jotkut illanistujaiset esim. muutaman ystävän kanssa menee miehellä ihan yli tuo juominen.
Ja siis oli tilaisuus mikä tahansa jossa huodaan alkoholia on meininki tätä.
Homma vaan menee täysin lapasesta.
Selvinpäin mies on ihan normaali.
Mä olen varmaan vielä naimisissa lasten takia. Tuntuu rajulta rikkoa perhe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cougar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On sillä tapana.
Siis näitä tempauksia on tullut nähtyä ja aina vaan uskon että nyt se on muuttunut.
Paskat se mitään ole muuttunut. Muut porukasta ottivat kohtuudella ja menivät nukkumaan.
Mä häpeän tota miestä. Ja petyn aina uudestaan siihen.

Oletko sanonut rauhallisesti, mutta suoraan, että häpeät ja inhoat moista käytöstä? Toivottavasti. Nyt olis varmaan sitten vakavan keskustelun paikka ja isket ukaasit pöytään, et jos ei vielä tolloilee, niin saa kohta tehdä sen ilman perhettä...?!

Olen sanonut. Siis ollaan käyty pitkiä keskusteluja aiheesta. Aina se silti tekee tätä. Mä olen niin pettynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tuntuu rajulta rikkoa perhe.

Ymmärrän. Mutta ei tehne lapsillekaan hyvää, kun isä aiheuttaa äidille omalla juomisellaan jatkuvasti voimakkaan stressitilan ja ahdistuksen. Kuulostaa jonkin tasoiselta alkoholiongelmalta. Sinun ei pitäisi joutua sietämään miehen hankalaa ja väkivaltaista käytöstä, edes humalatilan vuoksi.

Mikäli alat olla niin kypsä moiseen touhuun kuin miltä vaikutat, tekisin itse myös niin kuin cougar tuolla ylempänä ehdotti. Ilmaiset (vaikka sadatta kertaa) tunteesi tätä asiaa kohtaan ja otat miehen mukaan pohtimaan mahdollisia parannuskeinoja tilanteeseen. Mikäli mies ei halua muuttaa käytöstään tai lupauksistaan huolimatta toistaa tällaiset temput jatkossa, jättäisin hakisin eroa. Varoitettu on, ja ilmeisesti olette keskustelleet asiasta jo aiemminkin. Käytännössä mies tässä tilanteessa itse valitsee perheensä ja alkoholin väliltä.

En tunne sinua, perhetilannettanne tai suhdettanne, mutta tiedän omasta kokemuksestani, ettei vastuutonta, idioottimaista ja varsinkaan väkivaltaista miestä tarvitse sietää minkään syyn varjolla.
 
Ei ole mies vieläkään kotona. Viideltä aamulla oli tullut viesti mun puhelimeen että meen "Pekalle" yöksi...
Mä olen tätä tilannetta kelannut yön ja aamupäivän ja olen nyt sitä mieltä että tämä liitto oli tässä!
Kyllä lapsilla vielä on isä tänkin jälkeen. Mä en vain enää halua sitä miehekseni!
Voi hemmetti kun hirvittää miten mä tästä selviän... Mutta mä olen saanut tarpeekseni nyt. Ihan lopullisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No hei koita ymmrätää, 15 km pyörällä juovuksissa ei ole ihan helppo mnakki. sehän vastaa n. 45 - 60 km ajoa - ei sellainen ihan hetkessä hoidu!

Niin. Tämä vaan oli se viimeinen pisara.
Mä tajusin että mies siirty vaan riippuvuudesta toiseen.
Ensin lopetti alkoholinkätön. Alkoi pelata. Pelasi multa salaa ihan hirveät velat.
Pakotin hoitoon ja lopettamaan pelaamisen. Nyt kun ei enää pelaa menee taas viinan kanssa överiksi.
Mitä helvettiä mä teen tuollaisella kumppanilla?
Mä olen onnellisempi ilman sit'ä. Varmasti.
 

Yhteistyössä