Mies lähti sit töihin omasta halustaan:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aada

Vieras
On töissä tänään ja menee töihin tapaninpäivänä. Meillä oma kauppa ja tiedän että mies voisi olla ihan hyvin joulun kotona mun ja lasten kanssa mut silti menee kaupalle. Huomiseks mies on sit sopinut kavereiden kanssa ajot radalle. Miks toi on niin paska? Yksin sit lasten kanssa 4v ja 10kk.

höh :( ei ole varmastikkaan kivaa... sanoiko mitään syytä miksi olis pakko? ja toi että kaverin kanssa sopii menoja joulupäivälle... :o
koittakaahan viettää mukava ja rauhallinen joulu kaikesta huolimatta

Sen jotenkin ymmärrän, että oma kauppa niin haluaa olla, eikös ne kumminkin mene tänään jo 12 kiinni? Meneekö siellä radallakin sitten pitkään? Kuulostat vähän uupuneelta, mitä jos itse sitten ottasit ylihuomennna vaikka kaverin luona kyläilyä tai pitkän kävelylenkin yksin?

:hug: jospa se ajatteli että on reilua omistajankin olla aattona paikalla jos joku alainenkin on töissä? Eikös kauppa mene kuitenkin alkuiltapäivästä jo kiinni, jotta saatte viettää iltapäivän ja illan yhdessä?

Joulumieltä!!

Jaksamista vaatii tuo kahden lapsen kanssa oleminen. Lähtekään käymään kaupalla, kauniina, ja hymyilevinä. Laita lasten kanssa jäälyhtyjä jäätymään sankoihin, tai muuten vaan ulos peuhaamaan vanhemman kanssa, ja pieni unten maille rattaisiin?

Keksikää ihanaa tekemistä, vaikka valokuvaamista sen aikaa kun mies töissä. Ei kannata noiden ukkojen touhuista mesentua...ne on vaa miehiä, ja me naisia. Herkkiä naisia.

Sori, mut ei ole normaalia ettei halua edes joulupäivää viettää vaimosa ja lastensa kanssa. Haiskahtaa vahvasti pettämiskuviolta. Varsinkin kun en usko että kovin moni muu mies on mihinkään ajoihin menossa joulupäivänä!

Perhehän voi mennä mukaan sinne ajoihin, jos ne nyt on niin tärkeät... Pistä ukkosi seinää vasten ja luet madonluvut, että jos ei lapset tuon vertaa kiinnosta niin ei kannata tulla enää kotiin ollenkaan. Se tehoaa, jos on vain ajattelemattomuus kyseessä.

Älkää hyvät nuoret naiset antako käyttää itseänne ovimattoina!

Alkuperäinen kirjoittaja Vanhempi nainen:
Sori, mut ei ole normaalia ettei halua edes joulupäivää viettää vaimosa ja lastensa kanssa. Haiskahtaa vahvasti pettämiskuviolta.

Siis haloo, mies on yrittäjä, jolla on oma kauppa...

Tuota, montako miestä sä olet elämäs aikana ehtinyt karkottamaan luotas? Onko löytynyt edes sellaista tohvelisankaria joka kanssas olis jaksanut viikkoa pidempään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sori, mut ei ole normaalia ettei halua edes joulupäivää viettää vaimosa ja lastensa kanssa. Haiskahtaa vahvasti pettämiskuviolta.

Tuota, montako miestä sä olet elämäs aikana ehtinyt karkottamaan luotas? Onko löytynyt edes sellaista tohvelisankaria joka kanssas olis jaksanut viikkoa pidempään?

Olen vanhapiika :(

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja JSSAP:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Lähtispä munkin mies. Mä juur sanoin sille, että vois lähteä vaikka äitinsä luokse jouluksi...mutta ei kuulemma lähde.

JSSAP

No niinpä...kumma ukko, kun ei vaimoaan tottele.

Miehen tulisi totella aina vaimoa. :attn:

No niin munkin mielestä.

Olen vanhapiika :(

No olipa yllätys... :xmas:

jaa. no mun mies lähti auraamaan lunta klo 5.30. lupas tulla kotiin n klo 15 kun joulupukki tulee 16. en tiedä joko vooi silloin jäädä joulun viettoon, vai pitääkö palata töihin.
ja muut joulunpyhät on ihan auki, riippuu keleistä. ja ite meen töihin tapani iltana... meilläkin on pieniä lapsia...

meilläkin mies on töissä tänään ja huomenna
no ei omasta halustaan mutta kuitenkin
toki se harmittaa, mutta hyvä että töitä on

onneksi sentään on ihana ja huolehtivainen mies joka tulee illaksi kotiin heti kun vaan pääse

Mun mies menee kans töihin mutta ihan toiselle kun itselleen... Ja kaikki joulupyhät töissä myös. Harmittaa mutta minkäs teet. Laitan sille kohta kuitenkin riisipuuroa kun herää;)

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
jaa. no mun mies lähti auraamaan lunta klo 5.30. lupas tulla kotiin n klo 15 kun joulupukki tulee 16. en tiedä joko vooi silloin jäädä joulun viettoon, vai pitääkö palata töihin.
ja muut joulunpyhät on ihan auki, riippuu keleistä. ja ite meen töihin tapani iltana... meilläkin on pieniä lapsia...

Mun mies lähti auraamaan puolelta öin ja sitten hiekotukset päälle.Tulee kotiin kun tulee en jaksa ymmärtää ihmisiä jotka valittaa jos mies on duunissa :)