mies lähti polttareihinsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuule ap. Sun on nyt vaan opeteltava siihen että joskus et tavoita miestäsi. Te ette elä symbioosissa jossa on riippuvainen toisesta koko ajan. Aikuisen pitää pärjäillä ihan itsekseenkin jonkun aikaa. Nyt on hyvä aika alkaa oppia sitä asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaemo:
mut se on tasan varma et mun puhelinta ei kukaan tuu viemään kun oma vuoro ens viikol tulee.

Siehän positiivisin mielin oot lähdössä polttareihisi :p Mitä ihmettä sä sillä puhelimella teet siellä? Kyllä ne sun kaverit sen sulle antaa mikäli pyydät. Kuitenki tarkotus on viettää ihanaa aikaa ystävien kanssa niin minkä ihmeen takia pitäis syynätä puhelinta ja soitella kotiin?

niin ja en tule sitä varmana käyttämään mutta haluan sen pitää kuitenkin itselläni.

mä sain pitää polttareissa puhelimen tosin en käyttäny sitä..mut se et mieheltä pöllittiin ni meni kyllä överiksi

Mä ymmärrän ton "pöllimisen" siinä vaiheessa kun polttari sankari istuu puhelin kädessä näpytellen koko ajan. mut miehen kaverit on kaik sielä (ne kenen kanssa on usein tekemisissä) joten ei luulis et hän sitä puhelinta ois ees kovin käyttänytkään.

mies ei soitellut sillä.ja tää luuri oli sitten joutunu tälle yhelle kaverille ja viikon verran siihen soiteltiin ja ei vastausta.Tää heppu väitti että puhelin ei ole hällä
sitten kun vähän uhkailin löyty puhelin "vahingossa" kaikki puhelut viestit oli kuitattu ja puhelimella soiteltu..väitti että ei oo koskenu..niin ja vei kaveri vielä rahatki mitkä mies keräs illan aikana lähemmäs 100e..ei kaveri saanu kutsua häihin :kieh:

Joo no toi on jo aika äärimmäisyyksiin menevä enkä usko että kovin usein tapahtuu noin kun polttareissa juhlakalulta otetaan puhelin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
kuule ap. Sun on nyt vaan opeteltava siihen että joskus et tavoita miestäsi. Te ette elä symbioosissa jossa on riippuvainen toisesta koko ajan. Aikuisen pitää pärjäillä ihan itsekseenkin jonkun aikaa. Nyt on hyvä aika alkaa oppia sitä asiaa.

ei vissiin ihan ymmärtänyt asian pointtia. Kyllä juu pitää pärjätä mutta ois siitä ollut kiva ilmoittaa ettei toista tule tavoittamaan 30 tuntiin. Mä tiedän et oon hereil viel 4 aikaan yöl kun vaavi herää ekan kerran syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs sillä miehellä juhlimista:
En ymmärrä lainkaan näitä polttareita. saadaab lapsi ka mies l'htee juhlimaan. Äiti laitoksella.

Täh??? mä missään laitoksella ainakaan tiettävästi ole. Ei ainakaan viel näy enempää hulluja kuin minä :D Naimisiin ollaan menossa haha

ei vissiin ihan ymmärtänyt asian pointtia. Kyllä juu pitää pärjätä mutta ois siitä ollut kiva ilmoittaa ettei toista tule tavoittamaan 30 tuntiin. Mä tiedän et oon hereil viel 4 aikaan yöl kun vaavi herää ekan kerran syömään.

No mitä sitten että olet hereillä kun vauva herää? Kai sä nyt ilman sitä miestä saat sen lapsen syötettyä? Ja tulet toimeen 30h ilman kontaktia mieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja jo on murheet:
No mitä sitten että olet hereillä kun vauva herää? Kai sä nyt ilman sitä miestä saat sen lapsen syötettyä? Ja tulet toimeen 30h ilman kontaktia mieheen.

kyllä muakin ärsyttää valvoa kun ei ole mies kotona. mä vaan olen tämmönen, en osaa oikein yksin nukkua. ja kello soi kahdeksalta..

Alkuperäinen kirjoittaja jo on murheet:

Joo saan syötettyä kyllä mutta aamulla voi vaavilla olla vähän tylsää jos äiti nukkuu puolille päivin ja joutuu sängyssä olemaan siihen saakka... nää on mun murheet joillain on muut murheet.

Yhteistyössä