Mies lähti ovet paukkuen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikenlaisia keskenkasvusia poikia tekin valihette lastenne isäks. Oisit miettiny vähä ennenku sille tiineeks hankkiuduit.

Kyllä moiseen syyllistyy moni moni "täysin kasvanutkin". Joten äläpä viitsi.

Ei aikuinen ihminen, vieläpä isä, lähe tuolla lailla pakoon. En tiedä ketään yli 16-vuotiasta joku voisi käyttäityä noin lapsellisesti, missään tilanteessa.

no mutta kyllä varmaan monelle ihmisille tulee mitta täyteen ja helpompi se riita on lopettaa kun toinen lähtee pois vähäksi aikaa.
olemme sen monta kertaa kokoneet ja se kinastelu loppuu vasta kun toinen menee ulos.

ja lapset ei näe lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikenlaisia keskenkasvusia poikia tekin valihette lastenne isäks. Oisit miettiny vähä ennenku sille tiineeks hankkiuduit.

Kyllä moiseen syyllistyy moni moni "täysin kasvanutkin". Joten äläpä viitsi.

Ei aikuinen ihminen, vieläpä isä, lähe tuolla lailla pakoon. En tiedä ketään yli 16-vuotiasta joku voisi käyttäityä noin lapsellisesti, missään tilanteessa.

Ai no mä oon nähny useita riitoja joissa toinen osapuoli on lähteny ulos ovesta ja rauhottunu ihan muualla ku siinä riidan keskellä ja ne on kyllä ihan oikeesti aikuisia ihmisiä ei edes parikymppisiä kaikkitietäviä :D

Asiatkin ovat osanneet sit jälkeenpäin ihan asiallisesti keskustella nälvimättä toisiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huuuoh:
musta se on ihan ok,jos sä läksytät miestä etkä koskaan päästä sitä mihinkään niin eipä ihme et tuli mitta täyteen.

miehetkni tarvii omaa aikaa ja tilaa!

Missä vaiheessa olen sanonut etten koskaan päästä sitä mihinkään?
Ja pelkästään tuo kohta että "en koskaan päästä mihinkään" ei sovi meille. Kyllä meillä mies saa mennä. Mutta minusta jos eletään perheenä niin on kyllä täysin reilua ja asiallista ilmoittaa omista suunnitelmistaan ja menoistaa.

En minä miestäni halua enkä voikkaan rajoittaa.

on se tietysti reilua todellakin ilmottaa menoistaan ja jos menee vaikkapa viikonloppuna johonkin kavereiden kanssa niin ilmottaa siitä.

meillä yleensä mies ilmottaa vasta kun on lähdössä että nyt lähden tai joku soittaa sille ja se lähtee.
ei aina mutta joskus.
se ketuttaa välillä.

musta se on ihan ok,jos sä läksytät miestä etkä koskaan päästä sitä mihinkään niin eipä ihme et tuli mitta täyteen.

Ja pelkästään tuo kohta että "en koskaan päästä mihinkään" ei sovi meille. Kyllä meillä mies saa mennä. Mutta minusta jos eletään perheenä niin on kyllä täysin reilua ja asiallista ilmoittaa omista suunnitelmistaan ja menoistaa.

no eiks mies ollut jo aiemmin kertonut, että tällanen meno on tulossaja nyt päivää aiemmin tuli ilmi että on sen menon aika. vai siis oisko pitänyt kirjallisesti anoa lupa jo alkuviikosta ? :ashamed: anteeks, mutta mä luulen, että sulla hormonit hyrrää ylikierroksilla, kun olet kerran raskaanakin.

Miehet on ikuisia pikku poikia. Toiset enemmän kun toiset. Leiki välinpitämätöntä ja anna olla,älä soittele perään, vaikka tekiskin mieli. Iskee koht äijälles paniikki ;)

Ja sun mies ei saa sit koskaan tehdä sitä vahingossakaan et on unohtanu kertoa.

Tämäkin ku on saattanu nyt tapahtua teillä.
Ei kaikki aina tapahdu tarkoituksella kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Miehet on ikuisia pikku poikia. Toiset enemmän kun toiset. Leiki välinpitämätöntä ja anna olla,älä soittele perään, vaikka tekiskin mieli. Iskee koht äijälles paniikki ;)

Näin on. Ja kannattaa näyttää niille,et mun maailma ei romahda jos lähet. Silloin niille vast iskee oikein paniikki,et juma, toi pärjääkin ilman mua. Ja taas arvostetaan omaa muijaa. Liian takertuvainen ei kannata olla..

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Näin on. Ja kannattaa näyttää niille,et mun maailma ei romahda jos lähet. Silloin niille vast iskee oikein paniikki,et juma, toi pärjääkin ilman mua. Ja taas arvostetaan omaa muijaa. Liian takertuvainen ei kannata olla..

Myös mies pärjää ilman sitä vaimoa, eikä heidänkään maailma siihen romahda jos ero tulee eteen.
Kannattaa suhteessa aina arvostaa sitä kumppaniaan eikä aliarvioida häntä.

Tää on mun ajatus.

meillä mies tekee tota joka riidan päätteeksi. Tulee sitten 4h päästä takaisin ja jatkaa mykkäkoulua 2 viikkoo. Joo eikä vastaa reisuillaan puhelimeen eikä viesteihin. Kyllä se on joka kerta takasi tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Myös mies pärjää ilman sitä vaimoa, eikä heidänkään maailma siihen romahda jos ero tulee eteen.

Tää on mun ajatus.

Mut tosiasia on se et suurin osa miehistä ei halua roikkuvaa vaimoa, vaan itsenäisen vahvan naisen joka myös pärjää omillaan. Sitä arvostan.

Ihme kommentteja täällä joiltakin... Mikäli sulla on raskaushormonit päällä, niin miehen tulisi entistä enemmän ymmärtää sun pillastumisiasi, oli ne sitten oikein tai väärin!

No, joka tapauksessa ne neuvot oli hyviä, että älä soittele perään. Yritä vain itse rauhoittua, vaikka soittamalla jollekin kaverillesi tms. Itse saan homman yleensä hallintaan, kun alan tekemään jotain aivan muuta, kuten lähden ulos, soitan jollekin tms.

Täälläkin mies menee ovet paukkuen, mutta vaan tupakille, jos siis hänet jostain syystä saan kiukustumaan. mutta kyllä sun ukkos takasi tullee, ku vähä tuulettelee ajatuksiaan.. uskon nii :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Tää on mun ajatus.

Mut tosiasia on se et suurin osa miehistä ei halua roikkuvaa vaimoa, vaan itsenäisen vahvan naisen joka myös pärjää omillaan. Sitä arvostan.

Mielenkiinnosta kysyn, että voiko vaimo toimia sitten samoin, eli ilmoittaa menoistaan päivää ennen ja olettaa automaattisesti, että mies jää pitämään kotia yksinään pystyssä?

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Tää on mun ajatus.

En mä tarkottanu et pitäis roikkua vaan sitä et arvostaa toista ihmisenä ja antaa toiselle myös tilaa ja osaa antaa anteeks kun toinen vaikka unohtaa jotain, mäikkäämättä siitä.
Jos kuitenkin joku tämänkaltanen tilanne tulee niin ei sinne perään kannata mun mielestä jatkuvasti soittaa ja niitä tekstareita lähetellä vaan sillonkin antaa toiselle sitä tilaa.

eihän meistä kukaan ole virheetön kuitenkaan.

Ja mä pärjään ihan omillani lapseni kans.

Mäkin pärjään hyvin muksujeni kans yksin ja paljon olenkin miehen työn vuoksi. Fiksua kuitenkin ilmoittaa hyvissä ajoin menoistaan kummankin. Ja pitäis miehenkin ymmärtää raskaana olevaan vaimoansa. Jos hormoonit jyllää,niin ei se vaimokaan niille mitään voi.

anna sen kuule olla nyt.. älä soita älä vastaa.. tulkoon kattoon kuin teillä etenee...ja muista kans vaikka kuinka tekis mieli.. miehes saa nyt tulla vastaan, mutta älä jankuta kun se tulee pysy asialinjalla siinä mitä haluat.. oli se sun asias sitten vaikka se ,että miten se voi lähteä noin ja sinä et?? sovitte milloin on sinulla omaa aikaa yms.. miehethän menee tasan tarkkaan niin kauan kuin voi mennä ilman, että toinen on menossa mihinkään.. kotielämä alkaa kiinnostaan heti toisella lailla kun vaimokin alkaa mennä(vaikkei alkuun huvittaiskaan niin lähde silti käymään jossain).. sitten nekin haluaa yhteistä aikaa niin hassua kuin se onkin... luultavasti miehesi menot on nyt etusijalla kun se sinua on ärsyttänyt..

[quotme="ap"]Tuli takaisin muttei kerro missä on ollut eikä myöskään pyydä anteeksi koska minä kuulemma aloitin.

Eli sä jatkat sitä jankutusta ja tivaamista[/quote]

minä kysyin asiallisesti. mies sen sijaan jatkaa lapsellisuuttaan.

No eihän toi sit ees kunnolla suuttunu ku jo tuli takas. Mä oon kans joskus lähteny noin menemään ja tullu vasta seuraavana päivänä takas. Istuskelin ja nollasin itteni ja sit vasta palasin. Ei perhe-elämä aina oo ruusuista ja joskus nää kiukut juontaa juurensa ihan henkilön omista ongelmista eikä välttämättä ollenkaan ns. perheasioista.

[quotme="ap"]Tuli takaisin muttei kerro missä on ollut eikä myöskään pyydä anteeksi koska minä kuulemma aloitin.

Eli sä jatkat sitä jankutusta ja tivaamista

minä kysyin asiallisesti. mies sen sijaan jatkaa lapsellisuuttaan.[/quote]

eiköhän tuo oo ollu vieraissa.

Yhteistyössä