Mies lähti ostamaan mulle viikkonäyttöistä raskaustestiä, jos raskaushormonia on vielä edellisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Imetys ei tosiaan estä ovulaatiota. Itse täysimetän ja pari kertaa tullut jo menkat ja lapsi ei ole vielä edes 3 kk.

Tunnen siskot joilla 9kk ikäeroa. Raskaasi voi tulla myös juri ennen synnytystä harrastetusta seksistä kun nainen ovuloi heti synnytyksen jälkeen. Harvinaista muta niinkin on käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja VierasMä;29311050:
Ei olekaan. Hyvin se on kuitenkin estänyt raskauden minulla ja gynen mukaan monella muullakin. Varsinkin täysimetys.

Ja nyt kun en enää halua lapsia, en luota imetyksen ehkäisytehoon vaikka kolme kertaa se on toiminut hyvin.
Jotkut vain ovat hedelmällisempiä, joten täysimetyskään ei estä uutta raskautta jos luottaa vain siihen.

Hienoa että kohdallasi se on toiminut.
=)

Syytä itseäsi jos saat laskeumia liian tiheiden raskauksien takia. Et oo vielä kunnolla palautunutkaan.

Miksi muuten kaikki pitää raportoida tänne? Oot ihan kuin Venakko Milanna.

[QUOTE="vvieras";29311051]
Tunnen siskot joilla 9kk ikäeroa. Raskaasi voi tulla myös juri ennen synnytystä harrastetusta seksistä kun nainen ovuloi heti synnytyksen jälkeen. Harvinaista muta niinkin on käynyt.[/QUOTE]

Niin minäkin, mutta heidän tapauksessan nuorempi oli kyllä keskonen, joka syntyi muutaman kuukauden etuajassa.

Raskaana 1-2 eli empä taas tullut yhtään sen viisaammaksi. Täytyy nyt vain rauhassa odotella. Nyt ymmärrän teitä malttamattomia miksi teette testejä toistensa perään :D

Eipä tuossa varmaan mitään epäselvää. Onnittelut! :) ihanaa kaksi pientä sitten. Alkuun raskasta, mutta ovat varmasti kuin paita ja peppu. Oma äitinikin on tullut noin pian uudestaan raskaaksi.

No ilman muutahan olet raskaana jos tunsit ovulaationkin, miten on, tuntuiko munanjohdinta vaeltanut siittiö erityisen elinvoimaiselta?

Mutta tunsitko viiltävää kiinnittymiskipua lainkaan :( alkion sydämensykettähän ei vielä tunne, vasta ehkä 6-7 viikolla alkaa sydän sykkimään <3 Ehkä sittenkään ei raskaana?

odottasin rauhassa, et ole välttämättä raskaana. Voi antaa plussan, koska niin vähän aikaa raskaudesta. Tee uusi testi 2-3 vkon kuluttua niin voit olla vasta varma että olet raskaana.

Yhteistyössä