Mies lähti baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Miejeni sai aikoja sitten kutsun etkoille täksi illaksi (ja lähtevät siitä sit vielä baariin). Aluksi sanoi että ei lähde, mutta päättikin sit puolen tunnin varoitusajalla lähteä. Meillä on lapset flunssassa ja olemme aina perinteisesti viettäneet joulun (johon tän päivänkin lasken) yhdessä. Sanoin sille, että en haluaisi sen menevän. Lähti silti. Aikaisemmin ei olis tullut kuuloonkaan. Nyt mietin et olenko mä kohtuuton pirttihirmu vai mun mies #@%*pää?

Mä pistin tänään miehen kavereiden kanssa. Urhoollisesti on juossut mun koko suvun läpi, ja tänään vielä oli tupa täynnä vieraita meillä. Mä halusin itsekin rauhottua ihan yksin ja kattoa telkkarista tyttöjen hömppää.

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
Niin joo, eihän sitä kai muita vaihtoehtoja ole kuin pirttihirmu tai mies on kusipää.

Jos arvotus on tuota luokkaa muutenkin elämässä että se on tasan joko/tai vaihtoehdot aina niin vastaus on aika selviö...

Kylläpä minäki koitin kieltää lähtemästä..
Syy 1: mulla töitä huomenna ja miehen pitää olla koko päivä lapsen kans
Syy 2: mies juomassa nyt neljättä kertaa viikon sisään.

Että näin meillä...

Mies varmasti sitten jää katsomaan sairaita lapsia sen kerran kun sinä haluat lähteä viihteelle sen sijaan että pyyhkisit räkäisiä nokkia? Jos näin on, niin miksi tämä on ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-arvo tässäkin;29378801:
Mies varmasti sitten jää katsomaan sairaita lapsia sen kerran kun sinä haluat lähteä viihteelle sen sijaan että pyyhkisit räkäisiä nokkia? Jos näin on, niin miksi tämä on ongelma.

Älä unta nää :laugh: Muija ehtii sitten kun lapset on isoja.

Yhteistyössä