mies lähtee pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sofia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sofia"

Vieras
apua,nyt iski ahdistus!
mies lähtee työmatkalle kuukaudeksi ja mä jään tänne yksin lasten kanssa,tai no lapset vien hoitoon kun en niitä yksin jaksa.
Ongelma on siis etten saa munaa,enkä saa edes suikkareita antaa :(
pitäisköhän nyt vaan ostaa hedelmiä ja työntää niitä joka reikään ja harrastaa web kamera seksiä?
mites te olette pärjänneet vastoinkäymisistä?

mm joo suurinpiirtein noi. Olen ollut vaimon kanssa samassa tilanteessa että erillään jotain kuukausi. Ihan törkeen kiimasta masturbointia ja kun vaimo palaa niin vielä kiimaisempaa seksiä tiedossa. Web cami juttu voi olla ihan kiva...

Vain kuukausi? Mä olen ollut yksin pidempään. Mies on ollut ulkomailla useamman kuukauden. Osta seksilelu tai käytä omaa kättä. Kenen kanssa webseksiä? Jos se on toisen miehen kanssa niin se on pettämistä.

eli pitää näköjään vaan ajatella tässäkin positiivinen puoli.
Onneksi tänään vielä kerkee hommiin,ja voin sanoa että tänään ei yksi kerta riitä,menköön vaikka koko yö niin vähintään 2 kertaa on mällit tultava naamaan/rinnoille :)

netissä on sellasia sivuja joissa voi katsella muita ja lähettää omaa kuvaa anonyymisti jos haluaa.
naamakaan ei tarvii näkyä. Ei se nyt niin vakavaa ole...eihän tässä nyt olla puolisoa vaihtamassa. mitä nyt vähän puretaan paineita.

tuon kuukauden aikana on kiva lähetellä vaikka tuhmia txt viestejä jossa voi kertoa vaikka fantasioita. Itse lähetin myös pienen videon pätkän itsestäni. Sitten on sopivan kuumana kun taas näette...

Yhteistyössä