mies lähtee 3 päivän työreissuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
ja mä niin tiedän et mun nukkumisesta ei noina 2 yönä tuu mitään.. :ashamed:

en tiedä mistä johtuu, mutta olen kamalan levoton jos mies on jossain kaukana. kyllä mä nukun ihan levollisesti jos se on vaikka viihteellä tms, mutta se ei oo varmaan 4vuoteen ollut noin kauaa pois kotoa.. :snotty:

aattelin et tehdään ipanan kanssa huomena illalla pizzaa, käydään yhdessä koiralenkillä, katsotaan joku leffa ja kun lapsi nukkuu mä katson jonkun leffan tai jotain, ihanaa laatuaikaa ja silti mua jotenkin jännittää kun oonkin ns.yksin kotona :o :ashamed:

tän siitä saa kun katselee toista joka päivä :ashamed: :D :heart:

Niin , mullakin mies oli eilen tanssimassa , ja enkä saanut unta ennenkuin hän kotiutui. Mikä lie siinä , kun on tottunut että toinen on siinä vieressä , ja kun ei ole niin ei tule unikaan ?

Minä olen ollut lapsen kanssa perjantai aamusta lähtien kahdestaan.

Molemmilla on miestä ikävä.

Täytyy sanoa, että ei ole kovinkaan kivaa olla näin, kun on tottunut siihen, että toinen on lähellä ja voi jutella.

Nyt vain toivon, että saisin hänet uudeksi vuodeksi kotiin.

Onneksi maanantaina pääsee töihin niin menee päivät vähän paremin

Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
No onpa onni ettet rakastunu merikapteeniin. En minäkään, mutta puolet ajasta on tuokin mies muualla. Eikä tosiaan vaikuta nukkumiseen mitenkään.

Se voi vaikuttaa, että mihin on tottunut.

Jos mies olisi jo kauan tehnyt reissuhommia, niin se kuuluisi arkeen, mutta jos mies on ollut aina läsnä. Käynyt vain päivällä töissä ja illat ja viikonloput ja kaikki lähellä niin kuin tauti :)
Niin kyllä se toisen poissaolo tuntuu

Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
No onpa onni ettet rakastunu merikapteeniin.

no sitten en varmaan olis tottunu siihen et se on aina paikalla ja se olis ihan eri tilanne? :xmas:

meillä mies oli reissuhommissa ekan vuoden kun alettiin seurusteleen, viikonloput vaan kotona ja sillon se vaan meni niin, mut nyt oon niin tottunut sen seuraan :D