Mies lähdössä risteilylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No KYLLÄPÄ sinä olet SUURI ja IHMEELLINEN, kun et IKINÄ ole itseäsi nolannut, edes tunkemalla työreissulle. Ehkä ois kannattanut kuitenkin, niin et olis nyt yh...? ;)

Kiitos :D Tietysti, olen itseni nolannut, mutta miehen työreissulle mukaan tunkeminen olisi pohjanoteeraus.

Ja jos mies ei osaa, ilman minun vahtimistani, olla uskollinen, olen mieluummin yh.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No KYLLÄPÄ sinä olet SUURI ja IHMEELLINEN, kun et IKINÄ ole itseäsi nolannut, edes tunkemalla työreissulle. Ehkä ois kannattanut kuitenkin, niin et olis nyt yh...? ;)

Kiitos :D Tietysti, olen itseni nolannut, mutta miehen työreissulle mukaan tunkeminen olisi pohjanoteeraus.

Ja jos mies ei osaa, ilman minun vahtimistani, olla uskollinen, olen mieluummin yh.

Peesi;)

Minusta työmatkoille lähteminen / matkustaminen on rasittavaa, vaikkakin toisaalta matkustaminen on mukavaa vaihtelua. Tilanteen tekee paljon helpommaksi, jos matkalle lähtöön saa tuen kotoa. Jos puolisoni pitäisi vastaanvanlaisia sessioita ennen matkaa, niin mielenterveyteni ei kestäisi sitä, vaan minun olisi pakko luopua töistäni. Tuskin löytäisin koulutustani vastaavaa työtä tältä paikkakunnalta. Vaikka matkustaminen ei kuulu toimenkuvaani, niin joskus on pakko tehdä työmatkoja. Risteilylläkin on tullut oltua jonkun kerran. Meillä tilanteen tekee onneksi helpommaksi se, että mies on tehnyt vastaavanlaisia työmatkoja jos silloin, kun itse olin vielä kotona lasten kanssa. Kun itse tekee työmatkoja, niin silloin ymmärtää paremmin, että ne voivat olla toisellekin välttämättömyys.

Toivottavasti saatte puhuttua asian selväksi ennen matkaa, jotta mies voisi lähteä hyvillä mielin matkaan.

Mies on lähdössä, vaikka sanoisin tai tekisin mitä. Millään ei ole mitään vaikutusta, valitettavasti. Emme ole puheväleissä ja nukun eri huoneessa. Minua tämä lähteminen loukkaa todella paljon, vaikka se nyt jostakin teistä kuulostaa naurettavalta.
Mies on luvannut ja hokenut sitä, että häneen voi luottaa ja hän ei tee mitään "pahaa" (joo, niinhän ne kaikki lupaa etukäteen....)
ja että hän ei halua rikkoa meidän perhettä. Ilman pakko hän ei kuulemma risteilyille lähtisi.

En pä tiedä miten tässä käy. Minä en pysty hyväksymään sitä että hän lähtee, siitä mies joutuu maksamaan. Jos hänelle olisi tämä parisuhde tärkeämpi kuin työ niin hän ei lähtisi. Työnanataja EI voi velvoittaa häntä lähtemään yöksi risteilylle ja koska siellä töitä tosiasiassa tehdään vain murto-osa ajasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies on lähdössä, vaikka sanoisin tai tekisin mitä. Millään ei ole mitään vaikutusta, valitettavasti. Emme ole puheväleissä ja nukun eri huoneessa. Minua tämä lähteminen loukkaa todella paljon, vaikka se nyt jostakin teistä kuulostaa naurettavalta.
Mies on luvannut ja hokenut sitä, että häneen voi luottaa ja hän ei tee mitään "pahaa" (joo, niinhän ne kaikki lupaa etukäteen....)
ja että hän ei halua rikkoa meidän perhettä. Ilman pakko hän ei kuulemma risteilyille lähtisi.

En pä tiedä miten tässä käy. Minä en pysty hyväksymään sitä että hän lähtee, siitä mies joutuu maksamaan. Jos hänelle olisi tämä parisuhde tärkeämpi kuin työ niin hän ei lähtisi. Työnanataja EI voi velvoittaa häntä lähtemään yöksi risteilylle ja koska siellä töitä tosiasiassa tehdään vain murto-osa ajasta.

Tuo ei ole kyllä enää normaalia.Kannattaisko oikeesti mennä juttelemaan jonkun ammatti-ihmisen kanssa?

nyt must tuntuu et sä turvaudut tohon periaatekysymykseen, vaik sä et vaan kestä ajatusta et sun mies lähtee sinne ilman sua, ja pitää hauskaa ilman sua- koska teidän elämänne ei tällä hetkellä ole välttämättä (niinkuin kirjoitit) niinkään hauskanpitoa. Sanon tämän, koska olin edellisessä suhteessani ihan samanlainen. En kestänyt edes ehdotusta siitä, että mieheni HALUSI lähteä baariin ilman minua jonkun kaverinsa kanssa. Kauan mies jaksoi, mutta kalvoi se lopulta meidän suhteemme kasaan.. Ja jossain vaiheessa sinun on se kuitenkin kohdattava- että käytte varmasti suhteenne aikana joskus ilman tosiianne risteilyllä?

nyt must tuntuu et sä turvaudut tohon periaatekysymykseen, vaik sä et vaan kestä ajatusta et sun mies lähtee sinne ilman sua, ja pitää hauskaa ilman sua- koska teidän elämänne ei tällä hetkellä ole välttämättä (niinkuin kirjoitit) niinkään hauskanpitoa. Sanon tämän, koska olin edellisessä suhteessani ihan samanlainen. En kestänyt edes ehdotusta siitä, että mieheni HALUSI lähteä baariin ilman minua jonkun kaverinsa kanssa. Kauan mies jaksoi, mutta kalvoi se lopulta meidän suhteemme kasaan.. Ja jossain vaiheessa sinun on se kuitenkin kohdattava- että käytte varmasti suhteenne aikana joskus ilman tosiianne risteilyllä?

Meilläkin mies lähdössä työpaikan risteilylle missä on koulutustakin eli on tavallaan pakollinen meno, niin mulla ei oo kyllä edes käyny mielessä että sanoisin miehelle ettei se saisi lähtee saatika sitten että lähtisin mukaan sinne kun siellä on puolen laivaa sen työkavereita... Jos ei voi yksin lähtee mihinkään niin sitten on kyllä paha luottamuspula suhteessa ja pettää voi kyllä ihan missä vaan ja koska vaan. Ei siihen laivareissua tarvita.

Yhteistyössä