Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:Mitäs jos ap selvität asian nätisti miehelles. Kompromissina lähet vaikka mukaan. Oli mustakin aika noloa lähteä työkeikalle mukaan, mutta loppujen lopuksi meillä oli ihan mahtava reissu. Mieskin tykkäs (yllätty itsekkin) kuinka mukavaa oli vaikka olin poikaporukassa mukana. Muutes ja miehen työkaverit oli (suurin osa) ihan tervejärkisiä ja ymmärsivät meidän tilanteen täysin.
Nyt on pakko kommentoida, että jos meidän duuni/tyttöjen risteilylle pitäisi ottaa mies mukaan, niin mieluummin jättäisin menemättä.
Vaikea perustella, mutta mun mielestä jokaiselle on suotava omaa aikaa, eikä ottaa sitä puolisoa IHAN joka paikkaan mukaan...
Tähän on taasen pakko kommentoida, että elämäntilanteet ovat ihmisillä niin täysin erilaisia, se mitä suhteessa on tapahtunut sen lisäksi ihmisiä on moneen junaan. Elämä ei vain ole mustavalkoista ja se mikä toisesta tuntuu mahdottomalta on toisille arkipäivää. Esim ne ketkä tietää minun elämäntilanteen ei ihmettele ollenkaan