Mies lähdössä huomenna baariin ja sanoi "petän sua"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja särknyt enkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

särknyt enkeli

Vieras
Mulla on ollut aina hirmusen vaikea luottaa ihmisiin.
Alkuaikoina minä petin miestäni ja mies pani sit mun silloista parasta kaveria useasti.
Palasimme yhteen ja oli vielä vaikeampi luttaa molempien.
Nyt 9v tuosta härdellistä ja hieman kai laantunut. Eelleenkin mietin että jos menee baareihin ym haluaako paneskella mun nykyistä parasta kaveria.

No tänään mies sit laukas kun huomenna on lähdössä viihteelle että aion panna kaikkien anssa :( Tämähän se nt auttaakin juu että nyt en luota taas tipan vertaa ja mietin kannattaako tässä ees yrittää kun sitä luottamusta on 0

No en minä ainakaan katselisi tuollaista. Toki jos luottamus on kerran mennyt, sitä on todella vaikea kummankaan saada takaisin..

Mutta jos mies miettii päässään että aikoo pettää, niin ei hyvin mene. Olitteko kenties riidelleet aiemmin jostain vanhoista asioista, joista mies suivaantuneena sanoi näin?

Mitä järkeä on olla tuolaisessa parisuhteessa ?

Joo jotain riitaa siinä nyt oli. Mutta en itekkään muista mitä kun olin niin tuohduksissa.

Olin itse viime viikolla juhlimassa ja mies otti asian ok nyt tänään sitten alkoi puheleen että ketä siellä panin ja kenen miesten kanssa puhuin ym.
Tulikin mieleen että haluaako saada mut jotenkin syylliseks sellaseen mitä en oo tehnyt että voi sitten ite" hyvällä omalla tunnolla pettää mua"

En tiedä ajatukset ihan sekasin :(

On tää suhde varmasti tullut tiensä päähän. Kipinää ei ole yhtään ja se minkä takia edes vähän on yrittänyt on nuo lapset.

Se että ite saan joka päivä kuolla kuin laiska mä oon ( oon ollut nt kahen nuorimman aikaan kotona toisin ovat pienellä ikäerollakin. viimeksi töissä ollut 2010)
ja ihan joka ikinen päivä saan kuulla kuinka läski olen (tiedetään mutta tarviiko siitäkin mainita joka helvetin päivä)
"kukaan ei huoli sua kun oot nois läski" " kato ittees" ym

Perusteinisuhde, jossa kumpikaan ei osaa kasvaa aikuiseksi. Ihanaa kun itse älysin erota ensimmäisestä ja toisestakin suhteesta, ei tarvitse tuollaista sontaa kattella kun vastapuolikin on aikuinen.

[QUOTE="särkynyt enkeli";28713362]On tää suhde varmasti tullut tiensä päähän. Kipinää ei ole yhtään ja se minkä takia edes vähän on yrittänyt on nuo lapset.

Se että ite saan joka päivä kuolla kuin laiska mä oon ( oon ollut nt kahen nuorimman aikaan kotona toisin ovat pienellä ikäerollakin. viimeksi töissä ollut 2010)
ja ihan joka ikinen päivä saan kuulla kuinka läski olen (tiedetään mutta tarviiko siitäkin mainita joka helvetin päivä)
"kukaan ei huoli sua kun oot nois läski" " kato ittees" ym[/QUOTE]

Todella törkeää. Ei kenenkään itseään kunnioittavan naisen tarvitse kuunnella tuollaista. Aivan kuten ei miehenkään tarvitse kuunnella naiselta vastaavia kommentteja. Tuollainen loukkaaminen on taas yksi niistä asioista, jotka satuttavat sukupuolesta riippumatta.

Jäämällä vain annat talloa itsesi syvemmälle suohon. Se ei ole hyväksi. Ei pidä kadottaa toivoa paremmasta.

Yhteistyössä