Mies lähti, otti lapset mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
miksi itse et lähtenyt juhliin :eek: ? meillä ois katottu pitkään jos en ois lähteny miehen siskon juhliin...? jos ei ois ollu pätevää syytä olla pois....
No kun mä en vaan jaksa. Se on onneksi miehen suvun mielestäkin ihan tarpeeksi hyvä syy. (mulla on diagnoosikin siihen, jos se sua auttaa, kyl sen muutkin tietää). Juhlat stressaa ja ahdistaa, joten siks en lähde. Ja harvinainen tilanne ladata akkuja.

muoks. Niin joo, ja ei tää ihan yhtäkkinen päätös ollut edes, 2 viikkoa sitten olin lasten kanssa yksin toisessa juhlassa, ja sen jälkeen oon ollut ihan maassa ja hajalla. Ahdistelin ja panikoin tätä toista juhlaa niin paljon, että miehen kans päätettiin et tällä kertaa jään kotiin.

Mut nyt en jaksa enää stressata tuosta mitä muut ajattelee, vaan alan nauttia yksinolosta. :)
 
tätämieltä
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
miksi itse et lähtenyt juhliin :eek: ? meillä ois katottu pitkään jos en ois lähteny miehen siskon juhliin...? jos ei ois ollu pätevää syytä olla pois....
Ei munkaan mielestä oo mikään kauhistelun paikka, jos ei mene kaikkiin miehen sukulaisten kissanristiäisiin. Mäkin jätin miehen äidin synttärit pois, kun vauva vasta puol vuotias silloin, enkä viitsinyt lähteä sinne yli 100 km päähän 100 ihmisen hulinaan, jossa osa ainakin kännissä. Voi olla että joku saattoi ihmetelläkin miksen tullut, mutta ihan vapaasti, jos ei älyä itse syytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Mulla mies lähtee ens viikolla lasten kanssa mökille, ja on reilun viikon pois. Mä E N tiedä miten mä selviin yksin olosta.
No tuo on jo pitkä aika. Mä oon kerran ollut tollasen reilun viikon yksin kotona ilman lapsia, ja voin sanoa, et 2-3 päivän jälkeen oli jo ihan kamalan kova ikävä... :'( Mutta yritä nauttia! :hug:
 

Yhteistyössä