Meiltä sais kanssa kolme matkaan, mä vietän taas vuoden ainoota yh-viikkoa....Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Hakiskohan sinun mies minun miehen ja lapsetkin mukaan juhlimaan? :saint:
Hmm.. -soittaa miehelle-.. Ei se kuulemma voi ottaa, kun ei autoon mahdu, muuten kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Hakiskohan sinun mies minun miehen ja lapsetkin mukaan juhlimaan? :saint:
Mut noi matkustaa pienesti, ihan peräkonttikin kelpaa.Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Hmm.. -soittaa miehelle-.. Ei se kuulemma voi ottaa, kun ei autoon mahdu, muuten kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Hakiskohan sinun mies minun miehen ja lapsetkin mukaan juhlimaan? :saint:
No kun mä en vaan jaksa. Se on onneksi miehen suvun mielestäkin ihan tarpeeksi hyvä syy. (mulla on diagnoosikin siihen, jos se sua auttaa, kyl sen muutkin tietää). Juhlat stressaa ja ahdistaa, joten siks en lähde. Ja harvinainen tilanne ladata akkuja.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:miksi itse et lähtenyt juhliin ? meillä ois katottu pitkään jos en ois lähteny miehen siskon juhliin...? jos ei ois ollu pätevää syytä olla pois....
Ei munkaan mielestä oo mikään kauhistelun paikka, jos ei mene kaikkiin miehen sukulaisten kissanristiäisiin. Mäkin jätin miehen äidin synttärit pois, kun vauva vasta puol vuotias silloin, enkä viitsinyt lähteä sinne yli 100 km päähän 100 ihmisen hulinaan, jossa osa ainakin kännissä. Voi olla että joku saattoi ihmetelläkin miksen tullut, mutta ihan vapaasti, jos ei älyä itse syytä.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:miksi itse et lähtenyt juhliin ? meillä ois katottu pitkään jos en ois lähteny miehen siskon juhliin...? jos ei ois ollu pätevää syytä olla pois....
No tuo on jo pitkä aika. Mä oon kerran ollut tollasen reilun viikon yksin kotona ilman lapsia, ja voin sanoa, et 2-3 päivän jälkeen oli jo ihan kamalan kova ikävä... :'( Mutta yritä nauttia! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:Mulla mies lähtee ens viikolla lasten kanssa mökille, ja on reilun viikon pois. Mä E N tiedä miten mä selviin yksin olosta.