Mies lähti istumaan iltaa kaverilleen...

  • Viestiketjun aloittaja Argh!
  • Ensimmäinen viesti
jubali
Aika syrjintää ja luottamuksen puutetta jos vain omaa sukupuolta saa ystävät olla. Ystävä on ystävä, oli mies taikka nainen.

Kyllä pettämään pystyy varmasti jokainen vaikkei vastakkaista sukupuolta olevia kavereita olisi ainuttakaan, eikä se että niitä on, lisää pettämistä millään tavalla.
Vai luuletteko todella että jos teidän mies/nainen haluaa pettää niin voisitte sitä jotenkin estää kieltämällä?
Toi on aika moniselitteinen asia tuo miehen ja naisen ystävyys. Itselleni se on sikäli ahdistavaa, että usein käy niin että luulen olevani miehelle ystävä niin hän kuvittelee jotain ihan muuta.Olen ehkä ahdasmielinen, mutten vaan jaksa tuollasta. Parempi sitten pitää asiat selkeinä, varsinkin jos on parisuhteessa.

Ja ei tosiaan voi kuvitella että kumppani pysyy uskollisena ihan vaan kun sitä tarpeeksi hokee, mutta tietynlaisia ns. otollisia tilanteita kannattaa välttää mun mielestä kun parisuhteessa on. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa tuo vastakkaisen sukupuolen luona alkoholin nauttiminen.
 
"vieras"
kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin että niin kauan kuin mies esittelee sinua näille naiskavereille niin kaikki on ok. Siinä vaiheessa kun rupee selittää että "me nyt vaan sattumalta jouduttiin sen yhen naisen kämppään, ei oltu suuniteltu mitään, ja miks mä rupeaisin sua esittelemään kun ei me edes sillai olla mitään ystäviä sen muijan kanssa, joku ihan random tyyppii vaan" niin mies valehtelee ja pettää niin paljon kuin vain ehtii ja sinä tyhmyyttäsi sallit. Eli miehelle ystävällinen mutta napakka vaatimus että esittely olisi paikallaan. Suurin osa niistä horoista jotka ovat naimisissa olevan miehen kanssa ei ole pokkaa tavat sitä vaimoa kasvotusten.
 
Argh!
[QUOTE="vieras";24555374]kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin että niin kauan kuin mies esittelee sinua näille naiskavereille niin kaikki on ok. Siinä vaiheessa kun rupee selittää että "me nyt vaan sattumalta jouduttiin sen yhen naisen kämppään, ei oltu suuniteltu mitään, ja miks mä rupeaisin sua esittelemään kun ei me edes sillai olla mitään ystäviä sen muijan kanssa, joku ihan random tyyppii vaan" niin mies valehtelee ja pettää niin paljon kuin vain ehtii ja sinä tyhmyyttäsi sallit. Eli miehelle ystävällinen mutta napakka vaatimus että esittely olisi paikallaan. Suurin osa niistä horoista jotka ovat naimisissa olevan miehen kanssa ei ole pokkaa tavat sitä vaimoa kasvotusten.[/QUOTE]

Juu, näin mäkin sen näkisin. Mä nyt kuitenkin soitin miehelleni ja kysyin keitä siellä on hänen kanssaan. Siellä olikin tämän nelikon lisäksi vielä yksi miehen miespuolinen kaveri, joten olin kuitenkin tämänkin asian ymmärtänyt vähän väärin. Istuivat kuulemma vaan siellä kun ketään ei huvita mennä baariin ja mies tulee tunnin sisällä kotiin. :) Kyllä hän ymmärsi miksi kysyin asiaa vaikken selventänyt sen enempää, ja sanoi että voin olla ihan huoletta. Välillä vaan alkaa mielikuvitus laukkaamaan, ja se minulle sallittakoon. Enhän sentään ole mikään pirttihirmu joka omien epävarmuuksiensa takia rajoittaa miehen elämää.
 
no huh huh
Kertoo teistä aika paljon tuo, millaista kieltä käytättte muista naisista. Horo, akka, järkyttävän junttia. MInusta koko tämä ketju on todella absurdi. Itse en ole törmännyt oikeassa elämässä tuollaisiin asenteisiin missään. Siihen olen kyllä törmännyt, että suurimmalla osalla on ystäviä molemmista sukupuolista ja niiden kanssa vietetään aikaa ilman puolisoa tai puolison kanssa, riippuen tilanteesta. Ei heitä hylätä vain sen takia, että itse alkaa seurustelemaan.

En hyväksyisi, jos mieheni latelisi minulle tuollaisia mielipuolisia sääntöjä miespuolisten ystävien tapaamisesta. On erittäin kypsymätöntä ja kielii lähinnä huonosta itsetunnosta, jos pitää rajoittaa toista tuolla tavalla. IHme, että miehenne edes hyväksyvät tuollaisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;24555099:
Kyllä täällä palstalla on suvaitsevaista porukkaa. Joskus tuntuu että avatkaa silmät, haloo!! Itse en todellakaan ymmärtäisi, jos mieheni viettäisi aikaa kaverin ja kahden muun naisen kanssa. Enkä ymmärtäisi sitä, että mies bilettäisi naispuolisten ystävien kanssa. Jos mies on naimisissa/parisuhteessa, niin ei silloin suhteeseen kuulu muut naiset, olivat ystäviä tai eivät.
Olenko ihan yksin tämän mielipiteeni kanssa??
et ole yksin, täältä löytyy toinen samanlainen. mä luotin omaani sokeasti, sanoin kuten tuo ap:kin ja monet täällä, etä mun mies ei koskaan petää ja että siihen voi luottaa ihan sata prosenttisesti, mutta toisinpa oli asiat. kyllä mies vaan otti ja petti
 
[QUOTE="wieras";24555133]Mun tekemäni sääntö on, että etukäteen kerrotaan mihin ollaan menossa ja kenen kanssa. Ja koska tullaan kotiin. Ikinä en ole kieltänyt lähtemästä (vielä,heh ) enkä pahemmin soittele perään. Pisimmillään mies viikonkin reissussa, kun on lähtenyt kaverin kanssa vaimo- ja lapsivapaalle etelänmatkalle. Ja reissuilla on käyty tissibaarissakin, mutta etukäteen on niistäkin aikeista kerrottu kotiin.

Luotamus pelaa, koska mies on vastapalvelukseksi vapaudestaan mennä aika lailla miten haluaa kunnioittanut minun tahtoa kuulla etukäteen, mihin hän on suurinpiirtein suuntaamassa. Jos sen sijaan mun annettaisiin tahallaan ymmärtää, että luvassa on jotain muuta ohjelmaa kuin mitä todellisuudessa on tarkoitus tehdä, tulisin epäluuloiseksi. Yleensä suunnitelmista kerrotaan avoimesti, jos niihin ei liity mitään salattavaa.[/QUOTE] no ap:n oli annettu ymmärtää, että sinne on tulossa paljonkin porukkaa, toisin kuitenkin oli asia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;24555099:
Kyllä täällä palstalla on suvaitsevaista porukkaa. Joskus tuntuu että avatkaa silmät, haloo!! Itse en todellakaan ymmärtäisi, jos mieheni viettäisi aikaa kaverin ja kahden muun naisen kanssa. Enkä ymmärtäisi sitä, että mies bilettäisi naispuolisten ystävien kanssa. Jos mies on naimisissa/parisuhteessa, niin ei silloin suhteeseen kuulu muut naiset, olivat ystäviä tai eivät.
Olenko ihan yksin tämän mielipiteeni kanssa??
Et ole.Meillä ei myöskään parisuhteeseen kuulu tuollainen, olemme yhdessä tehneet "säännöt" alussa jo selville, mies siis samoilla linjoilla. Toki voi olla ystävä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, miksi ei? mutta ei se tarkoita sitä että vieraitten sinkkunaisten (tai vastaavasti minä sinkkumiesten) kanssa lähdetään viettämään vapaa-iltaa. Ehkä olemme vanhanaikaisia näissä asioissa :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä