mies lähti eilen siivoamaan omaa asuntoansa ekä vieläkään palannu...

• Viestiketjun aloittaja miira
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja miira:
eilen kun yritin soittaa hänelle ne tuhat kertaa hänellä oli puhelin välillä varattuna ja jopa vastasi yhteen puheluuni mutta paiskasi luurin samantein kiinni...ihmetyttää moinen käytös minua kohtaan...että tuskina hänelle mitään on tapahtunut jos puhelin ollut varattuna...mutta jostain syystä minulle ei vastaa...puheluihin, viesteihin yhtikäs mitään...haluaisin vaan tietää miksi tallasta tehdään...
Okei, eli "omilla teillään" on.. No anna tilanteen rauhoittua. En usko että väkisin puhelimeen vastaa ja haluaa alkaa selittämään. Anna itse ottaa yhteyttä ja tulla selittämään mikä on ongelma. Routa porsaan kotiin ajaa ja sitten voitte selvittää asiat, ja sinäkin pääset sanomaan mitä mieltä tuollaisesta käytöksestä.

miira
tee enään mieli eskustella koko miehen kanssa mitään enään...jos pystyy tolla tavalla lähtemään ilottamatta mitään...ja ei voi sanoa suoaan...nii saa jäädä omille teilleen...varmaan nauraa mulle jossain et miten tyhmä nainen plaaalaa...ei ne selitykset kauheasti auta siis hänen selitykset minua...ei noin oimita eikä tehdä

Mies on varmaan päättänyt siivota viinat kaapista pois eli juoda ne. Kännykän piippaus on vain häirinnyt rankkaa työtä ja hän on sulkenut sen toiseen kaappiin piippaamaan. Urakassa menee luultavasti koko loppuviikko.

taas
joku säälittävä ruikuttaja. oppikaa jo hiukan katsomaan ja tuntemaan ihmistä enne kuin alatte niin ukoille vääntämään kakaroita. pidä turpa ummessa , ite olet ukkos valinnut.

Jennalii
tee enään mieli eskustella koko miehen kanssa mitään enään...jos pystyy tolla tavalla lähtemään ilottamatta mitään...ja ei voi sanoa suoaan...nii saa jäädä omille teilleen...varmaan nauraa mulle jossain et miten tyhmä nainen plaaalaa...ei ne selitykset kauheasti auta siis hänen selitykset minua...ei noin oimita eikä tehdä
Se tyhmä et ole sinä vaan se mies! Huijata pystyy kuka tahansa ketä tahansa, mutta se, joka sitä ei naiselle tee, on todella kova jätkä ja tosimies. Täytyy sanoa ettei elämää tolla miehellä ole jos hähättelee naisten huijaamisella. Meidän isännällä on edelleen oma asunto vaikka mulla on tytär joka ei ole biologisesti sen, mutta se on pitkä tarina miksi on edelleen kirjoilla muualla. Oma vapaudenkaipuu ei siihen liity, koska käy kerran viikossa katsomassa vaan postit kämpällä. Siivonnut on sitä asuntoa sillon kun on siellä ollut, välillä lähtee viikoksi lapsuudenkotiinsa (äiti kuollut ja isä palvelutalossa) ja haluaa omaa rauhaa. So what? Niin mäkin.

MUTTA, jos ukko syyllistyisi tuollaiseen, näyttäisin ovea. Jos ei edes sen vertaa miestä tosta raukasta löydy että selittäis sulle mikä on homman nimi, en jäisi roikkumaan perään. Nyt näytä mistä sut on tehty! Älä soita, älä paa viestii äläkä mitään. Sitä enemmän se saa opetuksensa, kun se ei tiedä mitä on tulossa jos kotiin vaivautuu. Ja sen pelko on sille ihan oikein!

Gitta
Alkuperäinen kirjoittaja taas :
joku säälittävä ruikuttaja. oppikaa jo hiukan katsomaan ja tuntemaan ihmistä enne kuin alatte niin ukoille vääntämään kakaroita. pidä turpa ummessa , ite olet ukkos valinnut.
Mä olen täysin samaa mieltä! Miten ihmeessä naiset ei osaa tutustua kunnolla ukkoihinsa?! Sitten valitetaan ettei se koskaan ole kotona vaikka lapsiakin on! Herrajesta! Mä katoin jo tapailuvaiheessa nykyisestä isännästäni sen että varmasti työnteko maistuu viinaa enempi ja että siellä kotona sitten pysytään. Ihan eri asia on lähteä lomalle viikoksi, jos kaipaa omaa rauhaa, koska mä rakastan kotonaoloa yksin.

miira
lähetti viestiä ja nauroi että luulinko mä tosiaan et hän palaa siivousreissulansa takasin, siinä samassa hän ilmoitti että on tinen nainen ja hän ei ole rakastanut minua ja m en l mitään, samalla sain kuulla millanen huora olen!!!!!!!!!! et tällei oma elämä jtkuu ilman miestä

LIB
lähetti viestiä ja nauroi että luulinko mä tosiaan et hän palaa siivousreissulansa takasin, siinä samassa hän ilmoitti että on tinen nainen ja hän ei ole rakastanut minua ja m en l mitään, samalla sain kuulla millanen huora olen!!!!!!!!!! et tällei oma elämä jtkuu ilman miestä
Hei, lienee sanomattakin selvää, että sä löydät varmasti fiksumman miehen itsellesi. Tuo mieshän on keskenkasvuinen kakara. Tottakai olet surullinen ja niin kuuluu ollakin, mutta suret aikasi ja kokoat itsesi ja alat elää elämää lapsesi kanssa, kohdallesi osuu uusi onni, kun olet siihen valmis, mutta muista, tarkkaile mielessäsi piirteitä mahdollisissa uusissa miesystävissä, ettei vaan ole mitään mikä muistuttaisi käytökseltään tätä miestä joka sulla nyt oli. Ei ero niin kamalaa ole, paitsi alussa, kamalinta on se, että jotkut "ottaa" uudestaan ja uudestaan samanlaisia luusereita kumppaneikseen... on aika oppia elämästä jotain, sulla on nyt se mahdollisuus. Käytä se hyväksesi, sekä lapsesi hyväksi. Kaikkea hyvää elämäänne, sä kyllä selviät. Varmasti.

Itsekin tuon läpikäyneenä tiedän..

apsi
Ei ole ap:llä helppoa... Tällä hetkellä ei varmasti tunnu kaksiselta, mutta joskus myöhemmin sitten helpottaa. Kamala sanoa, mutta hyvä että lähti, ei se ainakaan parempi vaihtoehto ole, että olisi pitänyt sua rinnakkaissuhteessa. Säästyt paljolta. Onnea uuden elämän alkuun, kyllä se siitä lähtee. Tsemppiä! =)

Yhteistyössä