Mies kyydittelee naisia ja pikkutyttöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna_27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23767662]Ei pahalla, mutta ap vaikuttaa hieman...yksinkertaiselta...

Minkä ikäinen mies on? Oletko kysynyt suoraan miksi kyyditsee teinityttöjä?[/QUOTE]

En oo yksinkertainen. Ihan tavallinen. Mies on 28v ja en oo kysyny ku ei nyt ihan alkuvaihees kehtaa...

[QUOTE="ap";23767680]En oo yksinkertainen. Ihan tavallinen. Mies on 28v ja en oo kysyny ku ei nyt ihan alkuvaihees kehtaa...[/QUOTE]

no kannattaisi puhua asiasta nyt eikä sitten kun suhde on vakava, jolloin siitä tulee luultavasti riita ja mahdollisesti ero ja sä olet tuhlannut aikaasi ihan turhaan.

[QUOTE="ap";23767680]En oo yksinkertainen. Ihan tavallinen. Mies on 28v ja en oo kysyny ku ei nyt ihan alkuvaihees kehtaa...[/QUOTE]

Ei kehtaa? Hävettääkö? Ehkä se mies tapailee niitä muita samalla tavalla...

Mun mielestä se on mies joka tässä yksinkertaiselta vaikuttaa. Harva 28-vuotias on samalla henkisellä tasolla kuin 15-18-vuotiaat tytöt... Jos mies nyt henkisen seuran perässä onkaan...

[QUOTE="eee";23767793]Mun mielestä se on mies joka tässä yksinkertaiselta vaikuttaa. Harva 28-vuotias on samalla henkisellä tasolla kuin 15-18-vuotiaat tytöt... Jos mies nyt henkisen seuran perässä onkaan...[/QUOTE]

No sehän vaan heittää ne autol johonkin, ei siin tartte olla samalla tasolla henkisesti. Ei oo harrastanut enää mitään juttuja ainakaan alaikäisten kanssa. Sen tiän, että joskus ehkä oli semmosiakin kun olin ite yläasteella ja toi tyyppi oli ite alle 20v. Silloin se joskus kuskas jotain mun koulusta ja sillon oli joskus jotain mut se oli ite alle 20v kans.

Tyyppi on ihan ok eikä yksinkertainen. Ihan hyväs duunissa ja asuu ihan omillaan jne jne.

Näitä on varmaan joka kaupungissa ja kylässä... kuskaamalla teinejä saa jotain kiksejä aikaiseksi. Silloin kun itse olin teini niin ties pari aikuista miestä keneltä sai aina kyydin ja ne miehet ties kyllä ajat ja paikat jossa kannattas ajella. Ei ne päälle käyny mut tutuks tuli (kun teininä toki käytettiin hyväks kyytimahdollisuutta) alkoi ehdottelu ja sellanen "sä voisit tulla meille käymään" jne. Yks piti autossa lämmitystä niin kuumalla että sai toppatakit talvisin tyttöjen päältä pois. Weird :P

[QUOTE="vieras";23768284]No aika outoa ylipäätänsä et tonikänen harrastaa tollasta.[/QUOTE]

Etenkin jos tapailee samaan aikaan jotain. Tosin en usko että on kovin vakavaa, vaikka ap ehkä luuleekin että olis.

Alkuperäinen kirjoittaja Heitä mäkeen se;23768341:
Näitä on varmaan joka kaupungissa ja kylässä... kuskaamalla teinejä saa jotain kiksejä aikaiseksi. Silloin kun itse olin teini niin ties pari aikuista miestä keneltä sai aina kyydin ja ne miehet ties kyllä ajat ja paikat jossa kannattas ajella. Ei ne päälle käyny mut tutuks tuli (kun teininä toki käytettiin hyväks kyytimahdollisuutta) alkoi ehdottelu ja sellanen "sä voisit tulla meille käymään" jne. Yks piti autossa lämmitystä niin kuumalla että sai toppatakit talvisin tyttöjen päältä pois. Weird :P

Meidän kylällä oli yks jolle piti aina näyttää tissit. Se niitä ihan kikseissään tuijotteli, joskus kosketteli, ja saattoi hiplailla itseään. :D

Yks tällanen vei meidän kerran luokseen kun autosta loppui joku "neste" jota piti sen kotoo yhtäkkii hakea... pyys terassille istumaan siksi aikaa ja tarjosi oluet. Yhtäkkii ilmottikin et laitto saunan päälle ja saatte pyyhkeet täältä ja mikäs kiire ...
minä kävin vessassa siellä ja siellä oli ties mitä liukastusvoiteita yms.
Huudettiin sille äijälle kurkku suorana ja se lähti viemään meitä pois.

Onko tää tyyppi Jyväskylästä? Mä tiiän yhen samanlaisen tapauksen. Menee baareihin noin kello 3 aikaan ja kärkkyy siellä kyyditettäviä ja uniseuraa itelleen. Välillä ei mene edes baariin vaan odottelee ulkopuolella, kun väki alkaa poistumaan mestoista.
Eikä ole kyse mistään rumasta miehestä, vaan tosi komeasta ja ihan mukavanoloisesta. En vaan ole vieläkään ymmärtänyt miksi hän jaksaa moista touhua viikonlopusta toiseen.. Mä tutustuin häneen myös baarissa. Pyysi puhnroa sitkeästi ja sanoi että tulee vaikka auttamaan lampunvaihdossa tai ihan missä vaan :D Olen saanut lamput ja muut hoidettua ihan itse, joten ei ole päässyt mua höyläilemään koskaan. Juttelemme netissä ja joskus törmäämme kadulla vaihtaen kuulumiset.
Aloittajan kannattaa miettiä ja seurata tarkkaan, onko tuo kaveri sen arvoinen, että suhdetta/tapaamisia voisi hänen kanssaan jatkaa ja syventää. Ehkä olisi hyvä ihan jutella suoraan ja kysyä miksi hän kyydittelee ja onko hänellä sinua kohtaan mitään syvempiä tunteita.

Minusta taas on outoa, et olet tollasen kanssa ylipäänsä missään tekemisissä. Aikuinen mies kuskailee "huvikseen" kännisiä teinejä. Eipä vissiin ole taka-ajatuksia!!

Jos ap on tutustunut tähän mieheen menemällä kyytiin ja on ollut sutinaa, niin miten voi kuvitella ette jollain muullakin kyyditettävällä olis? Jos mies olis oikeesti tosissaan, niin ei se tota touhua jatkais. Miten joku voi olla noin sokea? Vai onko tää provo?

Mä uskon, että mies voi ihan jutteluseurankin vuoksi ottaa naisia kyytiin, jos kerran tykkää ajella. En usko, että kaikilla siihen liittyy seksuaallinen taka-ajatus. Kivempi sitä on ajella ja tavata ihmisiä, kuin ajella yksin läpi yön.

[QUOTE="vieras";23768433]Jos ap on tutustunut tähän mieheen menemällä kyytiin ja on ollut sutinaa, niin miten voi kuvitella ette jollain muullakin kyyditettävällä olis? Jos mies olis oikeesti tosissaan, niin ei se tota touhua jatkais. Miten joku voi olla noin sokea? Vai onko tää provo?[/QUOTE]

Samoin voisi ajatella baarissa istuvista. Moni mies ja nainen käy baareissa tapaamassa ihmisia ja toivoo sieltä löytävänsä sen oikean. Eikös se ole ihan sama tapaako ap:n tuntema mies naisia baarissa vai autoilemassa?

[QUOTE="vieras";23768365]Etenkin jos tapailee samaan aikaan jotain. Tosin en usko että on kovin vakavaa, vaikka ap ehkä luuleekin että olis.[/QUOTE]

Aika monilla miehillä ja naisilla on sutinaa useammankin ihmisen kanssa yhtäaikaakin, ennenkuin alkavat vakituiseen seurustella.

siis kuinka vanha tää mies on?

Mun mielestä toi olis suhtkoht normaalia vasta ajokortin saaneelle, 18-19 -vuotiaalle.

Ja aikas paljon bensaa uppoo moiseen "harrastukseen".

MÄ en otais miestä, jolle auto ja sillä ajelu on elämän tärkein asia... Aika ...kypsymätöntä.

Mä tiedän yhden vastaavan tapauksen.

Vähän jotenkin reppanan oloinen ja veikkaisin, että se kyyditseminen liittyy juomattomuuteen ja sen sosiaalisuuden kompensoimiseen. Hän ei siis seksiä vonkaa, ei herrajumala voi sellaista sanoa ääneen hänestä puhuttaessa, hän vain haluaa olla avuksi ja saada kavereita.

On siis joskus muinoin minullekin tarjonnut kyydin kotiin ja kyllä minulle sellainen mielikuva jäi, että hän olisi minusta kiinnostunut seurustelusuhde tavalla.

[QUOTE="vieras";23768504]siis kuinka vanha tää mies on?

Mun mielestä toi olis suhtkoht normaalia vasta ajokortin saaneelle, 18-19 -vuotiaalle.

Ja aikas paljon bensaa uppoo moiseen "harrastukseen".

MÄ en otais miestä, jolle auto ja sillä ajelu on elämän tärkein asia... Aika ...kypsymätöntä.[/QUOTE]

Mielestäni kuitenkin aikuiselle hyväksyttävämpää, kuin viikottainen kännääminen ja ei sen kallimpaakaan. Itse tunnen noitä kännääjiä kyllä, mutta yhtään kyydittäjää en.

Mä uskon, että mies voi ihan jutteluseurankin vuoksi ottaa naisia kyytiin, jos kerran tykkää ajella. En usko, että kaikilla siihen liittyy seksuaallinen taka-ajatus. Kivempi sitä on ajella ja tavata ihmisiä, kuin ajella yksin läpi yön.

Peesi, ihan mahdollista. Löytyyhän niitäkin joilla ne seksuaaliset taka-ajatukset, mutta ei se ole välttämättä vakio.

Yhteistyössä