I
Ilse
Vieras
Mulla on alkanut enemmän ja enemmän ärsyttämään mies ja sen kyttääminen.
Olen opiskelija, ansaitsen lisäduunia pari sataa euroa.
Emme seurustele.
Mies on antanut minulle joskus rahaa tiukkana hetkenä esim vuokraan ja sähkölaskuihin. Hän on ostanut kirjojakin.
Mutta nyt olen huomannut tämän.
En osta vaatteita uutena juuri ollenkaan.
Kallein vaate minkä olen ostanut on ollut 60 euron talvitakki itselleni.
Käyn kirpparilta hakemassa vaatteita ja kudon itse villahuivini, säärystimet, villatakit ja lapaset.
Kirppareilta vanhoista vaatteista ompelen uudenlaisia.
Mies on alkanut nyt pitämään silmällä esim vaatteitani ja kenkiäni.
Esim.
Koulupäiväni aikana hän oli käynyt kaappini läpi, olinko ostanut uusia vaatteita.
Hän tarkkailee vaatetustani. Huomaan hänen silmäilevän epäluuloisesti vanhoja vaatteitani jotka on duunattu uuteen uskoon.
Löysin kirppikseltä ihanat mokkasaappaat jotka maksoivat 8 euroa.
Ostin ne ja ylpeänä kerroin löydöstäni.
Mies totesi että "sinullahan on kenkiä" ja sitten kysyi mistä olen saanut rahaa.
Tämä on alkanut vaivaamaan minua.
Olenko antanut miehelle liian suuren vallan antamalla hänen avustaa minua taloudellisesti?
Olen opiskelija, ansaitsen lisäduunia pari sataa euroa.
Emme seurustele.
Mies on antanut minulle joskus rahaa tiukkana hetkenä esim vuokraan ja sähkölaskuihin. Hän on ostanut kirjojakin.
Mutta nyt olen huomannut tämän.
En osta vaatteita uutena juuri ollenkaan.
Kallein vaate minkä olen ostanut on ollut 60 euron talvitakki itselleni.
Käyn kirpparilta hakemassa vaatteita ja kudon itse villahuivini, säärystimet, villatakit ja lapaset.
Kirppareilta vanhoista vaatteista ompelen uudenlaisia.
Mies on alkanut nyt pitämään silmällä esim vaatteitani ja kenkiäni.
Esim.
Koulupäiväni aikana hän oli käynyt kaappini läpi, olinko ostanut uusia vaatteita.
Hän tarkkailee vaatetustani. Huomaan hänen silmäilevän epäluuloisesti vanhoja vaatteitani jotka on duunattu uuteen uskoon.
Löysin kirppikseltä ihanat mokkasaappaat jotka maksoivat 8 euroa.
Ostin ne ja ylpeänä kerroin löydöstäni.
Mies totesi että "sinullahan on kenkiä" ja sitten kysyi mistä olen saanut rahaa.
Tämä on alkanut vaivaamaan minua.
Olenko antanut miehelle liian suuren vallan antamalla hänen avustaa minua taloudellisesti?