MIes kysyi äsken että eikö mulla ole capreja lainkaan

Sanoin, että no onhan mulla ja olen niitä pitänytkin paljon ellet ole huomannut. Siis on useammat caprit ja olen pitänyt niitä paljon, vähän viileämpinäkin päivinä.

Nyt kuitenkin hame päällä, niitäkin pidän paljon kyllä. Mies sanoi, että laittaisit caprit kun ne jotenkin sopii sulle paremmin.

Jäin vaan miettimään, että jos se epäilee että onko mulla edes capreja niin mistä se tietää, että ne sopii paremmin kuin hame..... :whistle:

Mun mielestä hameet on kyllä kivoja, nättejä ja naisellisia. Talvisin en osaa hameita pitää joten pidän kesäisin niitä mielelläni.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Omituinen höpöttäjä sun miehes! :whistle:

Mulla on nyt farkkuhame päällä ja jos mies ehdottaisi laittamaan näiden tilalle caprit, niin kehottaisin häntä käyttämään kilttiä tai sarkahousuja!
No enpä minäkään mennyt vaihtamaan vaatteitani. :kieh: :kieh: Toi on omituisen tarkka _mieheksi_ vaatteista, mutta en kyllä nyt tosiaan tiedä mikä vika on mun hameissa.

Tai no ehkä se vika on nämä mun maidonvalkeat kintut. En rusketu enkä kyllä edes yritäkään. Paljon terveemmän näköiset nämä mun valkoiset jalat on kuin monen ruskettuneet kintut... etenkin kun mennään eteenpäin sellanen 20 vuotta niin mun jalat näyttää paljon paremmilta. :LOL: :LOL:

Hauska tapaus =)
On nuo ukot joskus hauskoja tapauksia. Meilläkin mies valittaa jos stringien tilalla onkin hipsterit, sitten kun laittaa sellaisia eri mallisia hipsterejä päälle kuin niitä boxerin tyylisiä, alkaa heti kuulua, että nää on tosi söpöt, voisit pitää useamminkin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie kerran oli kaupassa ja mul oli sellanen pitkä hame päällä. Eräs vanhempi nainen tuli sanomaan että onpas kiva nähdä kun pidetään pitkää hametta päällä :D
Auts! Mä en tykkäisi minkäänlaisesta ulkonäkööni liittyvästä kommentista ns. vanhemman naisihmisen suusta; en vaikka olisi kuinka myönteinen kommentti. Enpä tosin tykkää siitäkään, jos vanhemmat miehet kommentoi vaatetustani... (Jälkimmäistä on muuten joskus yllättävän vaikea saada menemään perille...)

Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
mun ukko ei kiinitä mitään huomiota mun vaatteisiin vaikka välillä laitan ihan tahallaan paljastavaakin niin en saa mitään kommenttia.. :/ :(
no oleppa onnellinen jottei kommentoi mitä milloinkin on päällä. silloinhan hän ei ulkoisen olemuksen(vaatetuksen ym.) takia kanssasi ole vaan paljon syvimmistä syistä. näin minä ainakin aattelisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä lähinnä ihmettelen että jonkun mies tietää mitkä on caprit :eek:
Ai no mun mies on töissä urheiluliikkeessä ja tietää kyllä vaatteista ja on niistä tarkka, vaikka ei itse vaatepuolella paljoakaan töitä tee. Toki jonkun verran ja ostojen teossaon mukana, mutta.... Ja on tarkka siis omista vaatteistaankin. Mutta mun mies huomaa kyllä, kun on vaihdettu verhot tai on uusi matto tms. mitä ei yleensä kuulemma miehet huomaa, vaikka huomauttaiskin.

Mies ostaa kaikkea hupaisaa itselleenkin... toissapäivänäkin oli ostanut saumattomat kalsarit pyöräilyä varten. :LOL: :LOL: :LOL:

ei hameita
hmm, mun mies taas haluais että mä käyttäisin hameita, mulla aina caprit päällä.
mä en taas osaa olla hameessa, oishan se ehkä naisellisempi. mutta käytän sitten taas naisellisia paitoja.

Yhteistyössä