Mies kykenee ainoastaan toimimaan amfetamiinin voimalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rairairairai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rairairairai

Vieras
Moi!

Aattelin nyt vuodattaa tänne kun ei perkule minnekään muuallekaan voi..

Mulla on mies joka saa jotain supervoimia amfetamiinista. Sen avulla jaksaa leikkiä super isää. Ilman sitä se vaan makaa sohvalla ja ryystää kaljaa. Toki käy joka päivä töissä ja mun pitäis hyväksyä hänen amfetamiininsa käyttönsä pari kertaa kuussa. En kuulemma sais valittaa kun kerrankin hän kykenee jotain tekemään lasten ja kodin eteen. Argh. Paska kasa koko äijä.

Niin joo ja en voi lähteä suhteesta lätkimään kun siihen ei oo mahdollisuutta kun en saa kämpää mistään kun tää kyseinen ukko hankki mulle häädön ja vuokria oli rästissä monta tonnia.

Mahtava elämä kerrassaan.

Adhd? Hehän hyötyvät adhd-lääkkeistä jotka ovat muistaakseni amfetamiinijohdannaisia.

Eli mies makaa muuten sohvalla juomassa kaljaa, paitsi pari kertaa kuussa vetää amfetamiinia, että pystyy olla "isä"?

Ja sun tekosyy katsella ja antaa lasten katsella tuota on se, että sulla on vuokravelkoja rästissä? :D Aika monella muullakin on, kun lähtevät paskasta suhteesta vetää. Voit ihan hiljaisuudessa käydä sossussa pyytämässä apua ja neuvoja, sekä hankkiutua velkajärjestelyyn raha-asioittesi kanssa. Sitten otat kimpsut ja kampsut ja lähdet, kun asunto on hoidossa.

Amfetamiini rauhoittaa ADHD-ihmistä.
Päihderiippuvainen se on, jos vaihtoehdot on kalja tai amfetamiini.
Sille ei voi muuta kuin odottaa että henkilö itse huomaa tilansa ja sinä voit keskittyä vain huolehtimaan itsestäsi ja niistä lapsista ja varoa ettet mahdollista päihteiden käyttöä.

Eli mies makaa muuten sohvalla juomassa kaljaa, paitsi pari kertaa kuussa vetää amfetamiinia, että pystyy olla "isä"?

Ja sun tekosyy katsella ja antaa lasten katsella tuota on se, että sulla on vuokravelkoja rästissä? :D Aika monella muullakin on, kun lähtevät paskasta suhteesta vetää. Voit ihan hiljaisuudessa käydä sossussa pyytämässä apua ja neuvoja, sekä hankkiutua velkajärjestelyyn raha-asioittesi kanssa. Sitten otat kimpsut ja kampsut ja lähdet, kun asunto on hoidossa.

Olen ollut sossuihin yhteydessä, mutta ei ne usko mua. Passittaa vaan miestä seuloihin, mutta tietenkin ne just sillon sattuu olee puhtaat.

Velkajärjestelyyn en pääse, oon hakenut. Oon tällä hetkellä työtön ja lasten kaa kotona.

Miten ei voi päästä velkajärjestelyyn? En tiennyt että siinä on jokin sellainen juttu.

Onko teidän paikkakunnalla kaupungin asuntoja tms. takuuvuokrattomia koteja, joita voit hakea? Yksityiset nyt harvoin vuokraa luottotiedottomalle, mutta jotain säätiöitä ym. Pidä vaan ne hakemukset vetämässä varalta.

Amfetamiini rauhoittaa ADHD-ihmistä.
Päihderiippuvainen se on, jos vaihtoehdot on kalja tai amfetamiini.
Sille ei voi muuta kuin odottaa että henkilö itse huomaa tilansa ja sinä voit keskittyä vain huolehtimaan itsestäsi ja niistä lapsista ja varoa ettet mahdollista päihteiden käyttöä.

Tekee mieli tarkentaa tuota lausetta "amfetamiini rauhoittaa ADHD-ihmistä".
Periaatteessa se on totta, mutta se ei näy noin, kun ap kuvaa. Kun tarkkaavaisuushäiriöinen ihminen on tilanteessa, joka ei häntä suuremmalti kiinnosta, hänen aivonsa meinaavat ihan kirjaimellisesti nukahtaa. Pitääkseen aivonsa hereillä hän tekee tiedostamattaan kaikenlaista pitääkseen aivonsa käynnissä (=ADHD-ihmisen päämäärätön ja tuloksetonkin touhuaminen, näpräily, puhuminen, liikehdintä). Ottaessaan lääkettä (piristettä) hänen aivonsa heräävät ja pysyvät hereillä, jolloin hän pystyy keskittymään ympäröivään maailmaan ilman omaa oheis-aivojen-hereillä-pitämis-puuhastelua. Eli vaikka amfetamiini näennäisesti rauhoittaa adhd-ihmistä, ihan samalla tavalla se piristää aivojen toimintaa, vaikutus vain näkyy eri tavalla.

Miten ei voi päästä velkajärjestelyyn? En tiennyt että siinä on jokin sellainen juttu.
Velkajärjestelyyn ei pääse, jos on olemassa jokin este. Esteitä ovat muun muassa rikoksen perusteella syntynyt maksuvelvollisuus, velkojia loukkaava menettely elinkeinotoiminnassa, velkajärjestelyn väärinkäyttö, väärien tietojen antaminen luottohakemuksessa, kevytmielinen velkaantuminen, aikaisempi velkajärjestely.
-Velkajärjestely.fi

Yhteistyössä