mies kuvitelee ihan tosissaan ettei suhteen toimivuuden eteen tartte tehä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nessu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nessu"

Vieras
:O

siis 6vuoteen ei ole yhtään riitaa selvitetty ja sit ihmettelee miksi mulla on pahaolla.

No ehkä siksi että mies kuvittelee että sana anteeksi, riittää. eikä ymmärrä että joistakin asioista olisi pitänyt keskustella. Ei puhu tunteistaan,ei kerro mitä tarvitsee ja sitten mököttää mulle ja on vihainen(sitäkään ei kerro/näytä selkeesti) jos kysyn mikä on vastaa ei mikään. jos kysyn ihan mitä vaan mikä liittyy meidän suhteeseen vastaa en tiedä.

Olen niin täynnä. Miten se on niin vaikeaa puhua omalle vaimolle siitä mitä tarvitsee ja miltä tuntuu? miksei voi koskaan selittääå että miksi on tehnyt/sanonut jotain? en ymmärrä

No siinä kohtaa voi mies elää yksin jos ei jaksa suhteesta huolta pitää!!!! meillä auttoi asioiden selvittelyyn kun kirjoitin ajatukseni miehelle. Suosittelen niille joilla vaikeaa keskustella asioista. Ainakin ennen eroa täytyy yrittää kaikinkeinoin..

pari päivää sitten täällä oli ketju jossa pohdittiin aidon rakkauden säilymistä pidemmän ajan yli ja siinä tyhmyyttäni esitin, että säilymisen edellytyksenä on että kummatkin tekee suhteen eteen töitä

niin kuin arvata saattaa, näkemykseni tyrmättiin

pari päivää sitten täällä oli ketju jossa pohdittiin aidon rakkauden säilymistä pidemmän ajan yli ja siinä tyhmyyttäni esitin, että säilymisen edellytyksenä on että kummatkin tekee suhteen eteen töitä

niin kuin arvata saattaa, näkemykseni tyrmättiin

Käytit sanaa "jatkuvasti töitä"

sitä en allekirjoita. Ei suhde saa olla työleiri.

[QUOTE="vieras.";29435242]Älä nyt pilaa suhdetta naistenlehtipaskalla. Kukaan mies ei jaksa suhdetta jota pitää työstää ja vatvoa.[/QUOTE]

Tässä kohtaa voisin vaikkapa tunnustaa, että joudun kyllä yhtymään aika lailla tuohon yo. kommenttiin. Tai siis tietysti ongelmat käsitellään ja näin, mutta sellainen jatkuva vatvominen (tyyliin "puhutaas nyt tästä meidän suhteesta") ilman mitään varsinaista syytä tahi tavoitetta alkaisi kyllä kyllästyttää ennen pitkää. Tai oikeastaan aika nopeastikin.

• Tykkää
Reactions: päätön
no kyllä sitä suhdetta pitää huoltaa päivittäin: suukkoja,halausta, toisen kuulumisten kuuntelua.

Mutta sitten kun mies tekee jotain mikä loukkaa:ei selitä mitenkään tekoaan,ei kerro ollenkaan tunteistaan,tarpeistaan ja mun pitäs sitte olla selvännäkijä,no en ole ja sitten loukkaan vahingossa miestä

isämies kun ei suhteessa mun mielestä voi elää vain omassa päässään! vaan jakaa niitä ajatuksia/tunteita puolison kanssa-> vahvistaa suhdetta.

joskus niitä asioita tarttee vähän vatvoa, mutta jos toinen ei suostu siihen koskaan,voi olla että suhde loppuu. mua kyrsii se että mies kuvittelee että vo itehä mitä vaan ja sitten ku sanoo anteeks,ni kaikki pitäs olla sillä selvä/unohtaa. No mä en siihen pysty ,minusta ongelmista/loukkaamisista pitää keskustella, yleensä se riittäs että kerran siitä asiasta puhuttas. Mutta koska mies ei suostu puhuu meidän suhteesta yhtään. Niin jotkut asiat saattaa sitte pyöriä päässä vielä kuukausienkin päästä

Herättää ärtymystä miehessä, jos pitää alvariinsa mälvätä suhteen "ongelmia", jotka hyvinkin saattavat olla vain kuviteltuja ja ylitulkintoja toisen käyttäytymisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29435413:
Tässä kohtaa voisin vaikkapa tunnustaa, että joudun kyllä yhtymään aika lailla tuohon yo. kommenttiin. Tai siis tietysti ongelmat käsitellään ja näin, mutta sellainen jatkuva vatvominen (tyyliin "puhutaas nyt tästä meidän suhteesta") ilman mitään varsinaista syytä tahi tavoitetta alkaisi kyllä kyllästyttää ennen pitkää. Tai oikeastaan aika nopeastikin.

Ap kyllä kertoi, ettei yhtään riitaa ole oikeasti sovittu 6 vuoden aikana. Ei nyt kyllä minusta mitenkään kuulosta jatkuvalta vatvomiselta.

Yhteistyössä