Meidän äänestyspaikalla virkailija ei ottaisi vastaan miehesi lappua ja soittaisi sinulle poliisikyydin.Alkuperäinen kirjoittaja meidän säännöt äänestäessä;25602450:Meillä on tällinen sääntö. Kuin teillä?
Siis aapeen mies tarvii avustajaa.Ap. tarvii avustajaa?
Juurikin näin. PikalukihäiriöAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25602520:Siis aapeen mies tarvii avustajaa.
Tuutko mun avustajaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25602520:Siis aapeen mies tarvii avustajaa.
No ei muuten, kuin jos auttaa tarvii:OSaako sinne koppiin muka mennä kaksikin yhtaikaa? Siis avustajat tottakai mutta muuten vain?
Kovin kaus en kyllä, tuuleekin niin maan hemmetisti että tämmöiset tantat pyörii pian pitkin piennarta.....Alkuperäinen kirjoittaja Täysjärkinen;25602533:Tuutko mun avustajaksi?
Jos tarviit avustajaa, et kuulosta täysjärkiseltä:O tai mitä vaan , ihan sama. Haittaakse?Alkuperäinen kirjoittaja Täysjärkinen;25602533:Tuutko mun avustajaksi?
Ei kerava ole kuin muutaman ajotunnin päässä sieltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25602551:Kovin kaus en kyllä, tuuleekin niin maan hemmetisti että tämmöiset tantat pyörii pian pitkin piennarta.....
Mun pirssi on umpijäässä....Alkuperäinen kirjoittaja Täysjärkinen;25602560:Ei kerava ole kuin muutaman ajotunnin päässä sieltä
Eli täyttää hullun piirteet?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25602573:Mun pirssi on umpijäässä....
Niin autoko?Eli täyttää hullun piirteet?
Eli täyttää hullun piirteet?
Muoks. Pil**n huurt**t
Kyl se sulaaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25602573:Mun pirssi on umpijäässä....
Niin, keväällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Täysjärkinen;25602602:Kyl se sulaa
Höh. Kun hikoillaan senttien kanssa, se on sama että sekoillaan hinttien kanssa. Ai eikö? Syytä Usko Luttista, en minä tiijä:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25602598: