Vanhemmat palstalaiset tietää tän jutun... (olivat ihan itse asialla).Alkuperäinen kirjoittaja hä:Älä vaan väitä et on totta..!!!!Alkuperäinen kirjoittaja N41v:No hyvä ettei paskonut mariskooliin...
Mun kaverille... kävi kyykkypissaamassa poikaystävänsä kenkäänAlkuperäinen kirjoittaja YÖK:ONKO KENELLÄKKÄÄN NAISELLE IKINÄ KÄYNYT VASTAAVAA, KERTOKAA??
Tuttavanainen kertoi pissanneensa vaatehuoneensa tuolille päissään 40-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:Meillä ukkeli oli kerran vapaaillan jälkeen menossa vaatehuoneeseen, sihtaili jo paitahyllylle kun sain kiinni ja passitin oikeaan paikkaan. Miten tää on ylipäätään mahdollista että vetää niin pään täyteen ettei tajua..? ONKO KENELLÄKKÄÄN NAISELLE IKINÄ KÄYNYT VASTAAVAA, KERTOKAA??
Miehet? Eiköhän tässä nyt oo kyse jostain ostarin Ranesta, jostain spurgusta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä miehet on sit ihania :heart:
ai vaikka olisi ollut selvänä (kts. ylempää )?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Normaalit ihmiset ei tee noin, vaan jotkut spurgut. :$
on ne, mutta suomessa ei osata kàyttàà alkoholijuomia oikein. tàssà se tuli taas jàlleen kerran ilmi. ihan uskomatonta, sallikaa mun sanoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä miehet on sit ihania :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:on ne, mutta suomessa ei osata kàyttàà alkoholijuomia oikein. tàssà se tuli taas jàlleen kerran ilmi. ihan uskomatonta, sallikaa mun sanoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä miehet on sit ihania :heart:
Voi hemmetin hienohelma! Mitä sinä saat toisten haukkumisesta?? Ihan sama kuin minä sanoisin sinulle, että vain heikot käy käsiksi toiseen ihmiseen!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Normaalit ihmiset ei tee noin, vaan jotkut spurgut. :$
varmasti, enkà leimaa kaikkia. suomessa niità on vain niin paljon ja tààllàen tommosia juttuja ole koskaan kuullutAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:on ne, mutta suomessa ei osata kàyttàà alkoholijuomia oikein. tàssà se tuli taas jàlleen kerran ilmi. ihan uskomatonta, sallikaa mun sanoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä miehet on sit ihania :heart:
Eipäs nyt sentään leimata kaikkia suomessa asuvia miehiä!
Osaa ne muunkin maalaiset juoda överit ja törttöillä!
Eikä??!! telkkari varmasti sit entinenAlkuperäinen kirjoittaja onhan näitä idiootteja:Mullakin ollut exä, joka kusi kännissä telkkarin päälle. :headwall: