Mies ku*i sitten kännissä yöllä uuniin!

• Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti
Mustapantteri
Mun mies kusi joskus baarista kotiin tullessaan ruokapöydän alle.. Heräsin aamulla ja eka säikähdin että mistä helvetistä on tullut kauhea lammikko vettä, sit tuli haju nenään, katsoin kissaa murhaavasti kunnes sit tajusin että kissan kusi haisee ehkä hieman erilaiselle... Herätin miehen kunnon huudolla ja mies nolona konttasi ja siivosi omat jälkensä!! Oli se sillon yöllä nätisti sukkansa laittanu ammeen reunalle kuivumaan kun oli tallustellu oman kusensa päältä ja ihmetelly et miks on sukat märkänä :D

Sattuuhan niitä
Meillä mies kusi lipaston laatikkoon, oli aamulla nautinnollista katsoa kun se siivoili sieltä papereita roskikseen niin nolona! Ja juu, ei ollu yöllä muutes yhtään kivaa herätä kummalliseen lirinään ja nähdä yks kusella lipastoon! Oli oikein avannu laatikon ja kaikki...

lily c
mieheni ei ole kussut outoihin paikkoihin, MUTTA kun oltiin vielä seurusteluvaiheessa tyyppi vetää kalsari kännit ja horjuu vessaan josta kohta kuuluu ryminää ja "PERKELLEEE".. mies istuu kissanhiekka astiassa wc-pytyn kansi kädessä..

MooMoo
Myö löydettiin yksien bileiden jälkeen käytetty kortsu tiskikoneesta. Kortsussa oli mällit sisällä. Eikä saatu kiinni kuka sen sinne oli laittannu. Kukaan ei tunnustannu eikä kukaan muistannu et kukaan ois hävinny mihinkään missään vaiheessa. Kyl oltiin vihasia.

:x

Mun ex harrasti kännissä unissaan oksentamista.. Ei sekään kovin kivaa ollut, kun toisen suusta vaan pulppusi spyttaa eikä tyyppi edes herännyt. Käänsi vaan kylkeä. Ja sitä siis tapatui käytännössä joka kerta kun hän kävi viihteellä eli viikottain.

Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
Meillä ukkeli oli kerran vapaaillan jälkeen menossa vaatehuoneeseen, sihtaili jo paitahyllylle kun sain kiinni ja passitin oikeaan paikkaan. Miten tää on ylipäätään mahdollista että vetää niin pään täyteen ettei tajua..? ONKO KENELLÄKKÄÄN NAISELLE IKINÄ KÄYNYT VASTAAVAA, KERTOKAA?? :eek:
Tuttavanainen kertoi pissanneensa vaatehuoneensa tuolille päissään 40-vuotiaana.

nuorena
nuorena tuli vedettyä perskännej' ja kusin kerran alleni parisänkyyn. onneksi ukko ei ollut kotona ja sain siivottua, pestyä kamalan ison patjan itsekseni. kyllä hävetti ja otti päähän herätä aamulla omassa pississä sängyssä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä miehet on sit ihania :heart:
on ne, mutta suomessa ei osata kàyttàà alkoholijuomia oikein. tàssà se tuli taas jàlleen kerran ilmi. ihan uskomatonta, sallikaa mun sanoa

Eipäs nyt sentään leimata kaikkia suomessa asuvia miehiä!
Osaa ne muunkin maalaiset juoda överit ja törttöillä!

EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En tajua. Normaalit ihmiset ei tee noin, vaan jotkut spurgut. :$
Voi hemmetin hienohelma! Mitä sinä saat toisten haukkumisesta?? Ihan sama kuin minä sanoisin sinulle, että vain heikot käy käsiksi toiseen ihmiseen!

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä miehet on sit ihania :heart:
on ne, mutta suomessa ei osata kàyttàà alkoholijuomia oikein. tàssà se tuli taas jàlleen kerran ilmi. ihan uskomatonta, sallikaa mun sanoa

Eipäs nyt sentään leimata kaikkia suomessa asuvia miehiä!
Osaa ne muunkin maalaiset juoda överit ja törttöillä!
varmasti, enkà leimaa kaikkia. suomessa niità on vain niin paljon ja tààllàen tommosia juttuja ole koskaan kuullut

Yhteistyössä