Viivi
Niin, siinäpä tuo tuli.. aivan kännissä oli täällä, itse menin aikasemmin nukkumaan.. kiva lemu.
Ja kukahan sen siivoais?
Ja kukahan sen siivoais?
HahAlkuperäinen kirjoittaja just:Mä tekisin miehelle krapularuuaksi pannaria siivoamatta uunia...
No mulla naisena ei ole vastaavaa käynyt vaikka joskus ollut myös aika kauheessa kännissä. Tuttavapiiriltä olen kuullut eri tarinoita.. mm. joku on kussu roskikseen, toinen lavuaariin, vaatehuoneeseen, kukkapuskaan..Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:Meillä ukkeli oli kerran vapaaillan jälkeen menossa vaatehuoneeseen, sihtaili jo paitahyllylle kun sain kiinni ja passitin oikeaan paikkaan. Miten tää on ylipäätään mahdollista että vetää niin pään täyteen ettei tajua..? ONKO KENELLÄKKÄÄN NAISELLE IKINÄ KÄYNYT VASTAAVAA, KERTOKAA??
Hei eipä olla tavattu, tervetuliaishali tässä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiukkapeppu Tussukka:Tietysti mies itse ja nuolemalla! Sikamaista kännäystä..joutaa moinen vaihtoon!
Mies itse tietysti. Miksi edes kysyt?Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Ja kukahan sen siivoais?
Älä vaan väitä et on totta..!!!!Alkuperäinen kirjoittaja N41v:No hyvä ettei paskonut mariskooliin...