Mies kommentoi ulkonäköäni loukkaavasti

vierailija
Ilmeisesti sillä oli koska ikä tuotiin esille?

Setis on ennenkin solvannut Alepan Annaa iästä.
nope

jos joku niin nm. alepa on kaiken solvaamisen alku ja juuri

ei täällä ollut muistaakseni tällaista ennen kuin hän tuli sieltä annan suljetulta palstalta tänne ja alotti loputtoman räyhäämisensä täällä pilaten ennen aika hyvän ja positiivisen hengen täällä
 
Miksi sellainen pitäisi antaa? En minä tiedä millälailla ap:n mies puhuu, mutta olisi voinut vaikka harmitella sitä, että ap:lle tuli paha mieli ja ehdottaa asiasta puhumista?


Eikö meillä kommunikaatio nyt toimi vai miksi et ymmärrä miksi laitoin tuon esimerkin miten ei tule puhua miehelle, kuten miehenkään ei pidä puhua mielestäni naiselle noin miten ap:n mies oli puhunut…
On kovin helppoa jälkiviisaana pohtia, mitä ei olisi pitänyt sanoa, mutta silti tuomita sen tilanteessa olleen sanat vain siksi, että joku kertoo sanoista loukkaantuneensa. Kuten itsekin totesit, emme tiedä miten AP:n mies puhuu. Ap:n kertoman mukaan ei mitenkään loukkaavasti (toisin kuin sinun "esimerkissäsi"). Mieshän ei arvostellut AP:n rintoja.

Lue kaikki AP:n kommentit. AP oli aiemmin loukkaantunut "valkoisesta valheesta" eli siis mielestään aiheettomista takapuolen kehuista ja vaati rehellisyyttä puheessa. Sen jälkeen hän pahastui siitä, että mies oli katsellut naisten rintoja esittäviä kuvia, mies ei siis ollut pilkannut tai arvostellut AP:n ulkonäköä. Mies oli sitten viestillä kertonut pitävänsä naisesta sellaisena kuin hän on, mutta liittänyt siihen tuon "ethän sinä mikään missi ole", ehkä juuri tuon takapuoliepisodin takia.

Se sinun esimerkkisi miehelle lausuttuna olisi pitänyt mennä näin (vain muutama sana AP:n saamasta viestistä vaihdettu "peilikuvaksi"): et sinä mikään adonis ole mutta en minä sellaista ole hakemassakaan. Minä haluan mukavan miehen ja sinä oot juuri niin komea kun minä haluan. Tämä siis sen jälkeen, kun nainen olisi "jäänyt kiinni" lihaksikkaiden urheilijoiden ihailusta netissä. Olisiko tämä muka ollut loukkaavaa? :rolleyes:
 
On kovin helppoa jälkiviisaana pohtia, mitä ei olisi pitänyt sanoa, mutta silti tuomita sen tilanteessa olleen sanat vain siksi, että joku kertoo sanoista loukkaantuneensa. Kuten itsekin totesit, emme tiedä miten AP:n mies puhuu. Ap:n kertoman mukaan ei mitenkään loukkaavasti (toisin kuin sinun "esimerkissäsi"). Mieshän ei arvostellut AP:n rintoja.

Lue kaikki AP:n kommentit. AP oli aiemmin loukkaantunut "valkoisesta valheesta" eli siis mielestään aiheettomista takapuolen kehuista ja vaati rehellisyyttä puheessa. Sen jälkeen hän pahastui siitä, että mies oli katsellut naisten rintoja esittäviä kuvia, mies ei siis ollut pilkannut tai arvostellut AP:n ulkonäköä. Mies oli sitten viestillä kertonut pitävänsä naisesta sellaisena kuin hän on, mutta liittänyt siihen tuon "ethän sinä mikään missi ole", ehkä juuri tuon takapuoliepisodin takia.

Se sinun esimerkkisi miehelle lausuttuna olisi pitänyt mennä näin (vain muutama sana AP:n saamasta viestistä vaihdettu "peilikuvaksi"): et sinä mikään adonis ole mutta en minä sellaista ole hakemassakaan. Minä haluan mukavan miehen ja sinä oot juuri niin komea kun minä haluan. Tämä siis sen jälkeen, kun nainen olisi "jäänyt kiinni" lihaksikkaiden urheilijoiden ihailusta netissä. Olisiko tämä muka ollut loukkaavaa? :rolleyes:
Niin, tässä juuri päästään tuohon kolikon toiseen puoleen mistä emme tiedä.
Eli täytyy pelata ap:n kertomusten mukaan.

Jos haluaa hyvän suhteen niin toista kunnioittaa. Toki poikkeuksiakin on kuten varmaan teillä teidän suhteessa. Olet todella rehellinen ja varmasti teillä on sellaisia järjestelyitä mitä normaalisti suhteissa ei ole….näin olen käsittänyt.🤷‍♀️
Toin edellisen esiin siksi, että oman käsitykseni mukaan yleisesti suhteet toimivat toisin.
Naiselle on yleensä tärkeää, että mies pitää häntä kauniina ja miehelle on tärkeää vähän toisenlaiset asiat kuten se, että hän pystyy huolehtimaan perheestään ja suojelemaan tätä tarvittaessa. Tämä on vain biologiaa.

Pahoja iskuja vyön alle vältetään. Muuten kunnioitus toista kohtaan hupenee, samoin itsevarmuus.
 
vierailija
Täytyisi kuulla kumpaakin osapuolta sekä aptä että puolisoa, niin sitten pystyisi vastaamaan realiteetteihin perustuen, loukkaako mies aidosti vai onko nainen vain mustasukkainen ja omistushaluinen sekä itsetunnoltaan heikko.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä