mies kokkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutku

Jäsen
06.02.2005
725
0
16
mies lupasi tehdä tänään ruuaksi lihapullia itse.. :D se osaa tehdä kyl ruokaa mut tää on ihan huippu seurata. mtn en sano kumminkaan..

mutta ensiksikkin..jauhelihat kulhoon ja sellanen valmis pussi sekaan joka tulee lihapulliin. sitten on sekoiteltu aineksia... sekin on hieman vaivalloista koska herra otti pari pakettia jäistä jauhelihaa. :whistle: no sitten miettii että tuleekohan tähän vettä.. ottaa roskiksesta ohjeen joka oli pussin kyljessä ja lukee.. "sekoita pussin sisältö ja vesi..." :D nooh... vedet hän heittää jauhelihan päälle..

nyt se on jättänyt ton jauheliha härdellin tuohon pöydälle hieman sulamaan, ku ei se millään ota sekoittuakseen jäisenä. mietin sitten vaan et jokohan me iltapalaksi saataisiin lihapullia. :saint:

Meidän mies tekee kans tänään lihapullia..mutta tekeeoikeasti tosi hyviä ja hyvin..nyt lähdenkin tästä näkyy ukko tuolta kauppakassin kanssa tulevan :wave: :p

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Meidän mies tekee kans tänään lihapullia..mutta tekeeoikeasti tosi hyviä ja hyvin..nyt lähdenkin tästä näkyy ukko tuolta kauppakassin kanssa tulevan :wave: :p

kyllä toiki tekee hyvää ruokaa, mutta musta tuntuu että ei oo ikinä tehnyt vielä lihapullia. kaikki kala ja isommat liha ruuat se kyllä tekee todella hyvin.

onko tää joku päivä jolloin kaikki miehet tekee lihapullia?? onko tällä ihan oikee nimikin lokakuun 12 = miesten lihapulla päivä :D vähän niinku isän tai äitien päivät.

Meillä mies tekee lihapullat taitavammin kuin minä. Enkä minä todellakaan ole huono ruoanlaittaja! Mies vaan on niin hyvä. Välillä vaan vähän turhan perusteellinen ja huolellinen, joten pikaruokaa meillä teen minä.

Yhteistyössä