mies "kiristää" palaamaan yhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkeeakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkeeakka

Vieras
aaargt mä en kestä:( erottiin syksyllä,lähdin miehen salasuhteitten ja haukkumisen takia,hieman jopa fyysistä väkivaltaa mut se on jo vähä vanhaa juttuu.. Halusin vaan pois,tajusin et tunteet o alkanu kuolla koko miestä kohtaan kaiken ton jälkeen. no lähdin sit kappas 2vkoa ja oon raskaana. laskettuaika on huhtikuussa. mies heti haluaa palata yhteen, mä en todellakaan:( nyt sitte oon sen mielest itsekäspaska ko en halua palata yhteen?? ajattelen kuulemma vaan itseäni jne väittää etten anna sen olla isä? haluan todella että lapsella on isä mitä se näkee usein ja saa luotua jonkun yhteyden...se käy mukana ultrissa (kasvuseuranta) tulee valmennukseen ja synnytykseenki, vittuko mua ärsyttää ko se alkaa väittää mun tutuille et ei hänen ANNETA OLLA ISÄ?? aaarrggg:(

Niin makaa kuin petaa.

Älä nyt ainakaan yhteen palaa jos et halua, voihan sitä olla lapselle isä vaikkei samassa taloudessa asukaan. Ja anna äijän kitistä muille mitä haluaa, hänen ongelmansahan se on.

Saahan hän isä olla sitten kun vaavi syntynyt...vai?

Itse en tuossa tilanteessa ottaisi mukaan valmennuksiin enkä synnytykseen mutta antaisin kumminkin olla isä kun lapsi syntyy.

No sun ystäväsi ja tuttusi varmaan tuntevat sinut, joten eivät taida korvaansa kovin ukon kitinöille lotkauttaa. Ja kysypä siltä hiireltä, haluaako hän sun kuuluttavan kaikille, miksi sä lähdit?

Alkuperäinen kirjoittaja KUISKATEN kerron sen:

Itse en tuossa tilanteessa ottaisi mukaan valmennuksiin enkä synnytykseen mutta antaisin kumminkin olla isä kun lapsi syntyy.

no saa ja tulee kyllä päivittäin näkemään muksuaan.. pääsen sinne vaikka joka pvä,asun 30km päässä miehestä. Vaatii sitäkin että muuttaisin sitten sinne... huoh:(

Alkuperäinen kirjoittaja surkeeakka:

no saa ja tulee kyllä päivittäin näkemään muksuaan.. pääsen sinne vaikka joka pvä,asun 30km päässä miehestä. Vaatii sitäkin että muuttaisin sitten sinne... huoh:(

:laugh: ai SÄ muuttaisit että äijä saa olla isä? Onkohan sillä kaikki palikat laatikossa?

Jaa, että sinä sitten kuskaat vauvaa sinne miehen luo, jotta saa olla isä? Meinaako hän siis hankkia sinne itselleen kaikki tarvittavat kamppeet myös?

Eikö olisi järkevämpää sen yhden aikuisen liikkua tuota 30 km matkaa?

Tai ymmärrän kyllä tuon sitten, jos et halua miestä kotiisi päästää.

Sano miehelle ettei valita tyhjästä! Teillä välit kuitenkin kunnossa, ja hän saa olla isä niin paljon kuin haluaa kun vauva on syntynyt. Mulla on ystävä, jonka ei tosiaan anneta olla isä, koskaan ei sovi tulla katsomaan, puhumattakaan että saisi viettää kahdenkeskistä aikaa lapsensa kanssa.

Anna sen vaatia vaan! Sinä päätät missä sinä ja vaavi asutte! Etkä todellakaan anna sen pompotella, että sinä kuskaat vaavia hälle...ei ei...
Isällä on juu oikeus tavata lastaan mutta sinun ei tarvi lasta kuljettaa ympäri maita ja mantuja.
Sinä päätät missä he tapaa, ei hän.

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:

:laugh: ai SÄ muuttaisit että äijä saa olla isä? Onkohan sillä kaikki palikat laatikossa?

No sanos muuta :D Ap, pistä ruotuun toi tommonen mulkvisti.

Yhteistyössä