Mies kieltäytyy suuseksin annosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PussyCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PussyCat

Vieras
Eli, en tiedä että onko tämä nyt oikea palsta tämän kyselyyn, mutta koska kyse on avioliittoon kuuluvasta seksijutusta. Eli siis tuossahan tuo otsikkokin aiheen jo selventää; mieheni inhoaa suuseksin antoa, ja minä rakastan sen vastaanottoa (eikä annossakaan ole vikaa, siis).

Siis, tästä on noussut oikea kulmakivi meille, olen aika kokeilunhaluinen ja tylsistyn aika nopeasti, mies taas semmonen lähetyssaarnaja-jyystäjä. Olen aina rakastanut suuseksin vast.ottoa, mutta nyt alkaa näyttämään siltä että saan olla loppuelämäni ilman koska mies nauraa päin naamaa että "älä unta näe". Kerran tai pari on tainnut alakertaan kurkistaa; hääyönä ja kerran sen jälkeen.

Joudunko oikeasti olemaan loppuelämän ilman suurinta nautintoani??? Ahdistaa aivan mielettömän paljon, ja olen alkanut funtsii että tuleeko sivusuhteen haaliminen jossakin vaiheessa ajankohtaiseksi tämän tapauksen vuoksi. Niin ja selvennetään hieman; mies ei tykkää myöskään suuseksin vastaanottamisesta, että en voi edes sillä "painostaa" häntä.

Aika kinkkinen tilanne, ja todella turhauttava.

Koskeeko se edes käsillään? Tuosta sai sen kuvan, että olisi estynyt muutenkin, eikä haluaisi edes katsoa konehuonetta, läheltä tai kaukaa. En halua lannistaa, mutta ei usko että tuosta muuttuu.

Mulla oli tuollainen. Odotti että nainen koskee häneen, mutta naisen värkkiin ei halunnut koskea millään. Hieroi itseään vaatteiden läpi minuun ja tuli sisään vasta sitten lopuksi kun oltiin saatu tanko pystyyn. Mieluiten olisi pitänyt olla päällä ja muutenkin hoitaa kaikki miehen ollessa passiivisena ja vietävänä.

Koskeeko se edes käsillään? Tuosta sai sen kuvan, että olisi estynyt muutenkin, eikä haluaisi edes katsoa konehuonetta, läheltä tai kaukaa. En halua lannistaa, mutta ei usko että tuosta muuttuu.

Mulla oli tuollainen. Odotti että nainen koskee häneen, mutta naisen värkkiin ei halunnut koskea millään. Hieroi itseään vaatteiden läpi minuun ja tuli sisään vasta sitten lopuksi kun oltiin saatu tanko pystyyn. Mieluiten olisi pitänyt olla päällä ja muutenkin hoitaa kaikki miehen ollessa passiivisena ja vietävänä.

Ole itsekin aktiivinen. Kokeilkaa kuusysiä!

Viimeksi muokattu:
Ota mahdollisimman nopeasti asia puheeksi. Mitä kauemmin
salaat kumppaniltasi ajatuksiasi, toiveitasi, mielihalujasi,
sitä kauemmin pidät yllä vääristynyttä suhdetta.

Tärkeintä parisuhteessa on yhteinen luottamus ja mahdollisuus
puhua myös niistä vaikeammista aiheista. Jos tämä ei ole mahdollista,
suosittelen todella harkitsemaan suhteen jatkamista.

Ota mahdollisimman nopeasti asia puheeksi. Mitä kauemmin
salaat kumppaniltasi ajatuksiasi, toiveitasi, mielihalujasi,
sitä kauemmin pidät yllä vääristynyttä suhdetta.

Tärkeintä parisuhteessa on yhteinen luottamus ja mahdollisuus
puhua myös niistä vaikeammista aiheista. Jos tämä ei ole mahdollista,
suosittelen todella harkitsemaan suhteen jatkamista.

Niin siis kyllä mies koskee ja näprää käsillään, muttei suostu suullaan menemään. Ei suostu kuusysiä kokeilemaan, sehän on yhtäkuin suuseksi. Enkä' ole tätä asiaa ollut ottamatta puheeksi, olemme asiasta puhuneet, ja pari kertaa mies on suostunut tosiaan maistamaan, MUTTA eipä tosiaan asiasta ole innostunut vaikka värkkini on puhdas, ajeltu jne. Ei ruoka-aineiden kanssa passaa eikä muutenkaan. Ilmeisesti jotain lapsuuden juttuja, on uskovaisesta kodista eikä ko. aktiviteettia katsottu hyvällä.

En kyllä sanoisi että mies on seksuaalisesti estynyt; on pettänyt minua, entisen "vakipanonsa" kanssa, jolta oletettavasti lähetyssaarnaaja luonnistuu mainiosti.. :P Eli ei hänellä mitään ongelmaa ole seksin kanssa, oletan. Joo, kyllä tää koko avioliiton kyseenalaistaa, oikeesti todella ahdistava ajatus...

Viimeksi muokattu:
Siis, oletko oikein avioon asti mennyt miehen kanssa, jonka kanssa sängyssä on sinusta tylsää? Onko ainoa puute suuseksissä? Oko mies muuten syttyvää sorttia ja keksiikö uusia paikkoja ja asentoja? Tykkääkö jännityksestä (rakastelusta ulkona, atuossa tai sovituskopissa?)?

Minulle se on parisuhteessa todella tärkeä asia ja jos tyyppi on sellainen, ettei seksi suju haluamallani tavalla, koko suhde ei toimi. Onneksi on siinä suhteessä nyt täydellinen kumppani, mies aina innostuu mitä tahansa keksin. En voisi myöskään kestää tuollasta kumppania, seksi on kuitenkin NIIN iso osa suhdetta. Jos ei ole hyvää seksiä, en kaipaa miestä mihinkään muuhunkaan.

N50* hyvin kirjoitit.
Samaa minäkin toisinaan ihmettelen että ihmiset luovat parisuhteita kumppaneihin joilla ei kaikki palaset ole palapelissä kohdallaan. Ainakin minulle on seksualisuus, se miten sitä saa kumppanin kanssa toteuttaa on hyvin tärkeää.
Jollain lailla ap.n mies on hakoteillä siinä mitä toiselle voi antaa, mitä voi ja pitää tehdä että toinen nauttii tähtitaivaalle lennosta.

Minä pidän juuri tuosta suuseksistä ja muutenkin monipuolisesta menosta ja en voi ymmärtää miksi jotkut ei siitä nauti. Mutta kukin tavallaan.
Ap.n mieheltä puuttuu selvästi intohimo naiseen. Intohimo soittaa naista oikein estottomasti ja täydellä antaumuksella. Ja sehän on maailman ihanimpaa mitä voi tehdä, sitä ei ohita mikään.

N50* hyvin kirjoitit.
Samaa minäkin toisinaan ihmettelen että ihmiset luovat parisuhteita kumppaneihin joilla ei kaikki palaset ole palapelissä kohdallaan. Ainakin minulle on seksualisuus, se miten sitä saa kumppanin kanssa toteuttaa on hyvin tärkeää.
Jollain lailla ap.n mies on hakoteillä siinä mitä toiselle voi antaa, mitä voi ja pitää tehdä että toinen nauttii tähtitaivaalle lennosta.

Minä pidän juuri tuosta suuseksistä ja muutenkin monipuolisesta menosta ja en voi ymmärtää miksi jotkut ei siitä nauti. Mutta kukin tavallaan.
Ap.n mieheltä puuttuu selvästi intohimo naiseen. Intohimo soittaa naista oikein estottomasti ja täydellä antaumuksella. Ja sehän on maailman ihanimpaa mitä voi tehdä, sitä ei ohita mikään.

Olipas typerä vastaus. Mitä luulet ap:n kostuvan siitä, että sinä kerrot nauttivasi suuseksistä?

Ap, oletko varma, että bakteeritasapainosi on kunnossa? Mieheni ex maistui kamalalalle, asia olisi luultavasti korjaantunut pinellä vaivalla.

Viimeksi muokattu:
Punaiselta ristiltä saa mm. ostaa sellaisia elvytysmaskeja, joilla voi sitten hygienisesti vedellä pikku imut ...

Lisäksi voisit kokeilla jonkinlaista "palkkiojärjestelmää", jolla houkuttelet avokkisi työmaalle. Likaisen työn lisä on tietysti maksettava ... ja ylityökorvaukset ym. luontoisedut.

Olipas typerä vastaus. Mitä luulet ap:n kostuvan siitä, että sinä kerrot nauttivasi suuseksistä?

Ap, oletko varma, että bakteeritasapainosi on kunnossa? Mieheni ex maistui kamalalalle, asia olisi luultavasti korjaantunut pinellä vaivalla.

Kuka maistui pahalle, miehesi ex? Mistä sinä voit tietää mille hän maistui, vai tietääkö miehesikin mille entinen miehesi maistui..en tajunnut nyt yhtään.

Viimeksi muokattu:
Ei kaikki tykkää kaikesta!

Minä olen nainen, enkä tykkää suuseksistä, enkä myöskään sen antamisesta. Meillä on silti ihan hyvä seksielämä, vaikka suuseksiä ei harrastetakaan.

Eli ei siinä ole mitään sen kummempaa tajuttavaa tai ihmettelemistä jos joku ei siitä tykkää.

Ehkä mies ei halua suuhunsa sun limojas, tai sitä ilettää jo ne hajut ja maut. Ja mielestäni on ihan ok, jos ei sitä tahdo tehdä.

Sama kuin pakottaisi kasvissyöjän syömään lihaa, jos joku ei jotain halua tai jostain tykkää, niin ei voi väkisin pakottaa, silloin menee maku siitäkin seksistä mitä on.

Itsekin kieltäydyn suuseksin annosta ellei naisella ole sheivattua alapäätä. Karvainen alapää naisella on vastenmielinen suuseksin kannalta. Hyi vittu...

Kirjaimellisesti ja nimenomaan hyi vittu.

Ja kyllä se haisee ja maistuu mädäntyneelle sillille, vaikka ois kuinka sheivattu ja pesty. Sitten kun mies on nuollut alapääsi, hän siirtyy nuolemaan suutasi ranskalaisilla suudelmilla. Sekö sitten on ihkua, kun ne omat mäimät siirtyy suuhusi?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja joo yök.;10330092:
Kirjaimellisesti ja nimenomaan hyi vittu.

Ja kyllä se haisee ja maistuu mädäntyneelle sillille, vaikka ois kuinka sheivattu ja pesty. Sitten kun mies on nuollut alapääsi, hän siirtyy nuolemaan suutasi ranskalaisilla suudelmilla. Sekö sitten on ihkua, kun ne omat mäimät siirtyy suuhusi?

Aikuisten oikeesti: Epähygieenisen naisen emätin EI MAISTU hyvältä! Riittääkö syyksi? Häh?

Olisikohan elmukelmun käytöstä jotain apua?
Eihän siihen voi pakottaa, jos toista jokin eritteissä inhottaa. Enpä nuolisi naista itsekään.. Ja miehenkin on syytä pyyhkiä naamansa ennen suutelua.

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm;10329263:
Kuka maistui pahalle, miehesi ex? Mistä sinä voit tietää mille hän maistui, vai tietääkö miehesikin mille entinen miehesi maistui..en tajunnut nyt yhtään.

Mies kertoi että ex maistui pahalle aina. Minä taas hyvälle.

MUTTA eipä tosiaan asiasta ole innostunut vaikka värkkini on puhdas, ajeltu jne. Ei ruoka-aineiden kanssa passaa eikä muutenkaan. Ilmeisesti jotain lapsuuden juttuja, on uskovaisesta kodista eikä ko. aktiviteettia katsottu hyvällä.

Jospa se johtuu siitä että häpykarvat ajeltu? Minä aainakin pidän siitä että on karvoja

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä.;10329325:
Ei kaikki tykkää kaikesta!

Minä olen nainen, enkä tykkää suuseksistä, enkä myöskään sen antamisesta. Meillä on silti ihan hyvä seksielämä, vaikka suuseksiä ei harrastetakaan.

Ootko ihan varma että miehesi on samaa mieltä asiasta? Täälläkin moni mies on valitellut kun ei saa suuseksiä naiseltaan. Ja tiedän että se on miehelle yksi suurimmista nautinnoista kuten naisellekin. Ainakin minun mieheni on aivan hulluna suuseksiin ja sanoo että se on jopa parempaa kuin itse akti. Tietysti jos sitä ei ole koskaan päässyt kokemaan ei tiedä mitä menettääkään. Itse annan ja saan ihanaa suuseksiä ja sanoisin etten pystyisi nauttimaan seksistä täysipainoisesti ilman sitä. Rakastan myös antaa suuseksiä miehelleni ja hänen kaluaan on ihana imutella ja katsoa kun se kasvaa ja paisuu ja sykkiin käsittelyssäni. Todella kiihottavaa!

Yhteistyössä