Mies kestää liian pitkään

• Viestiketjun aloittaja Ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ottakaa toinen nainen mukaan leikkiin niin helpottaa sinun oloa ja miehesikin saa riittävästi panna.
Kyse ei ole panemisen määrästä vaan ongelmasta laueta. Siihen tarvitaan muita apuja kuten miehen hoitelu joko käsin tai suulla ensin niin että kiihottuneisuus on riittävä yhdynnän onnistumiseen. Vaihtelu yhdyntää, käsin, suulla, yhdyntää.... lisänä stimulaationa voi käyttää leluja, erotiikkafilmejä kaikkea niitä mikä miestä kiihottaa.

Naiset yleensä valittaa päinvastaisesta ongelmasta... Mulla on ongelmana se että mies kestää liian pitkään! Vois siis jatkaa panemista orgasmin partaalla vaikka tunnin. Sama juttu oli sitten kyseessä "traditionaalinen" normiseksi, suuseksi tai käsihommat, eli kyse ei ole siitä että mulla olis jotenkin niin väljät paikat ettei siks tulis.
Mulle tulee huono omatunto kun rupeaa suorastaan kyllästyttämään kun itse tulin jo varttitunti sitten ja mies vain jatkaa. Ja jatkaa. Ja jatkaa. Jossain vaiheessa se rupeaa sattumaan kans, kun ei enää ole itsellä liukastetta omasta takaa. Tämän mies kyllä huomaakin ja lopettaa tulematta itse.
Onko kellään muulla samoja kokemuksia?
Mies ei myöskään tule suu- tai käsiseksissä (vaikka näistä esileikkinä tykkääkin), eli näillä keinoin en voi tilannetta hoitaa niin että hänkin tulisi.
Ideoita?
Jos olisi mahdollista niin ottaisin ongelmasi itselleni.
Olen huomannut miehistä että he kestävät pidempään kun ovat yksin kanssani mutta kun olen ollut kimppanaisena kahdelle miehelle niin kumpikin tulee todella nopeasti.
Minunkin mieheni tulee todella paljon nopeammin kun on ensin nähnyt miten kaverimme on pannut ensin minua.

vierailija
Erektio lääkkeillä on myös se vaikutus että kestää pidempään. Se vie hiukan tuntoa pois ja näin kestää kauemmin. Noita tunnin panoja pystyy iäkkäämpikin mies tekemään jos ottaa vähän isomman annoksen pillereitä.

Yhteistyössä