mies kertoi exän olleen kauniimpi ja seksikkäämpi - loukkaannuinko turhaan?

• Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti
että näin
Menin sitten miehelle eilen sanomaan iloisesti että kerropas mulle jotain kivaa, kerro missä mä vaikka olen paras. Sillälailla pilke silmäkulmassa.
Mies totesi näin: "no luonne kokonaisuutena on hyvä. Mut sit ulkonäkö. (pitkä hiljaisuus). no, sanotaanko näin että sä oot siis ihan hyvännäköinen, mutta jos rehellisiä ollaan, niiiin...(pitkä hiljaisuus.) no, oot sä nyt sillälailla parhaimman näköisten joukossa."
..mulle tuli tuosta vähän paha mieli, ja totesin sitten että ahaa, eli ihan ok mutta edellinen oli parempi. vastaus oli kyllä. tänään sain mieheltä kuulla exän olleen myös seksikkäämpi.

Mun alkuperäinen tarkoitus keskustelun aloitukselle oli ihan vaan että molemmat kertois kivoja asioita toisistaan. Mä tiedän että mulla on sairaan huono itsetunto, mutta miksi toinen sitten vääntää vielä veistä haavassa? Loukkaantuisitteko te asiasta? Itelle vaan tuli p***a fiilis asiasta..

miehelläsi heikko itsetunto
Taisi olla tarkoituskin satuttaa sinua. Ei kukaan muuten sano toiselle tuollaista. Asia taitaa oikeasti olla päin vastoin. Sinä olet miehesi mielestä kauniimpi kuin ex. Miehesi on sinusta mustasukkainen ja käänsi asian toisin päin.

"huh"
ihan samoin loukkaantuisin minäkin!kuka "järkevä"nyt kehuu exäänsä tai muutakaan naista kuin omaansa seksikkäämmäksi tai kauniimmaksi,mölyt mahassa ja tosiaa,exän luo sais kalppia jos noin vertaa!

vierass
Alkuperäinen kirjoittaja hksör;24016446:
Mitä suotta loukkaantumaan... ala vaan kehumaan oman exäsi sänkytaitoja niin näet onko miehelläsi hyvä itsetunto.
Juu tai vielä parempaa, sanot miten nykyinen on kyllä hyvä sängyssä ja yks parhaimmista, mutta... Exällä oli isompi :D

Kyllä,
[QUOTE="eee";24016441]Tosi ilkeästi sanottu, en tajua miten miehesi oli noin ajattelematon, vai tahallaanko halusi sua loukata?![/QUOTE]

meinasin just kirjottaa näin! tulis mullekin tollasestapaha mieli.

että näin
[QUOTE="eee";24016441]Tosi ilkeästi sanottu, en tajua miten miehesi oli noin ajattelematon, vai tahallaanko halusi sua loukata?![/QUOTE]

mä en myös tajua miten se voi yhtäkkiä sanoa noin. se on AINA ollut mulle tosi ystävällinen, kehunut kauniiksi yms. Nyt en usko enää sanaakaan. Asiasta on käyty keskustelua, ja kun mies näki miten paljon sanat mua satutti niin on pyydellyt anteeksi ja kertoo minun silti olevan kaunis. No ei paljon lohduta!!! Ja hän itse sanoi myös nuo sanat, että en ymmärrä miten noin ajattelemattomasti sanoin.
Mitäs väliä sillä on, jos kuitenkin ajattelee noin, niin SE tuntuu pahalta..ymmärrättekö?

..
Tulee mieleen mun exä. Kun näin tv:stä mielestäni nolon mainoksen ja sanoin hänelle, etten haluaisi olla tuo näyttelijä esiintymässä tuossa mainoksessa, niin exäpä siihen totesi, ettei mua huolittaisikaan, kun aika monta paremmankin näköistä esiintyjää varmasti löytyisi. Voi masennus. Minä kun en naamastani ollut puhumassa, vaan sen mainoksen sisällöstä.

mip
No hyi, en haluais moista kuulla omalta mieheltä :( Kurjasti sanottu!
Mies olisi voinut olla kertomatta eksästään, ja hänen niin hyvistä puolistaan :(
Kerro miehellesi kuinka hän pahoitti mielesi.

Sinulta tuo ajatus oli kiva, että kerrotaan toisista hyviä asioita. :) näköjään se menee niin että tieto lisää tuskaa :/

Loukkaantuisin tosiaan,aika törkeästi sanottu :(
Miun mies ei koskaan sanoisi noin loukkaavasti miulle tahallaan tai tahattomasti.

vierass
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;24016468:
mä en myös tajua miten se voi yhtäkkiä sanoa noin. se on AINA ollut mulle tosi ystävällinen, kehunut kauniiksi yms. Nyt en usko enää sanaakaan. Asiasta on käyty keskustelua, ja kun mies näki miten paljon sanat mua satutti niin on pyydellyt anteeksi ja kertoo minun silti olevan kaunis. No ei paljon lohduta!!! Ja hän itse sanoi myös nuo sanat, että en ymmärrä miten noin ajattelemattomasti sanoin.
Mitäs väliä sillä on, jos kuitenkin ajattelee noin, niin SE tuntuu pahalta..ymmärrättekö?
Siis voi ei :( Eipäs ole helppoa nyt miehelläsi. Uskon kyllä, että susta tuntuu pahalta ja mikään ei nyt auta, mitä miehesi sinulle sanoo... Enpäs osaa minäkään neuvoa, koskapa ei tommosta tosta vaan pyyhitä pois mielestä :(

että näin
[QUOTE="vieras";24016464]Tönkkö vastaus mieheltä, mutta kun tarkoituksella kaivaa niin on ihan oletettavaakin. Jostain syystä ex on ex ja sinä nykyinen, eikö se riitä.[/QUOTE]

..joo mä tavallaan ymmärrän ton, vaan kun itse en tarkoittanut että nytpäs aletaan yhdessä exä vertailut ja kerrotaan toisillemme pari olennaista faktaa!
Mulla ei käynyt ees mielessä että ruvettas kaiveleen exiä, vaan että kertoisimme toisillemme asioita joissa toinen on äärettömän ihana.
Vaan hän päättää aloittaa kertomalla mulle mitä mä EN ole mutta exä kyllä!!

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;24016468:
Ymmärrän todella hyvin. Vois olla mun kohdalla vähän vaikea palautua tuosta, oli todella typerästi sanottu.

Jostain syystä halusi tahallaan satuttaa. En usko että välttämättä oikeasti pitäisi exäänsä seksikkäämpänä tai kauniimpana, halusi vain loukata.. Mustasukkaisuus saattaa aiheuttaa esimerkiksi tuollaisia idioottitölväisyjä.

Mä olisin varmaan kysynyt että mikä sillä on hätänä, harmittaako joku asia kun haluaa noin loukata? Ja varmaan mainitsisin että kyllä mäkin voin alkaa jauhamaan jotain loukkaavaa jos ihan tosissaan hänestä tuntuu että tuon laatuisen tekstin tuottaminen on normaalia.... Ja toisin kyllä esiin todella selkeästi että tuollaisen sanominen on törkeää ja loukkaa todella pahasti. Mutta mä oonkin sellanen rasittava "keskustelijatyyppi", yritän löytää syyn aina omituiseen käytökseen.

että näin
mitenhän tuommoisen laukauksen onnistuisi unohtaan??..mies on nyt sit äääääärettömän pahoillaan, ja sanoi että ajatteli asiaa, ja tottakai mä olen kauniimpi ja seksikkäämpi. Meni vaan vuorokausi tajuta asia??..hän totesi että taitaa vaan olla vähän hidas..

tyota
Onko teillä miten pitkä suhde takana? Tunnetko/tiedätkö tuon eksän? Jos olet hänet nähnyt niin osaat varmaan itsekin arvioida onko hän sun mielestä kauniimpi ja seksikkäämpi kuin sinä? Tietenkään miehesi ei olisi pitänyt noin sanoa, mutta mahtaako hän olla vain liian rehellinen.

Yhteistyössä