Mies kertoi eka kerrastaan. Minua v¤#ttaa, kun se on tapahtunut sillä tontilla

• Viestiketjun aloittaja saatanan tollo
  • Ensimmäinen viesti
saatanan tollo
missä meidän kesämökki nykyisin on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mökki on rakennettu sinne vasta 20v myöhemmin, mutta tontti on sama ja siellä jyystänyt ekan kerran jotain ämmää!!!!!!!!!siellä oli joku lautarötiskö ennen tuota nykyistä mökkiä!!!

Eikö miehen kuuluisi ajatella vähän enemmän?? Miksi se mökki piti tehdä samalle tontille????

siis
miksi se haittais? Jos tapahtunut ennen sua niin asia ei kuulu sulle eikä semmoisilla asioilla pitäs olla mitää merkitystä. Kaikilla on menneisyys ja aikuisella ihmisellä se on jopa toivottavaa.

siis
ei tää oo tottakaan, että joku voi hernettä nenään vetää tommosesta. vinkki: kun ootte aikuisiksi kasvaneet , niin se on ihan sama kenen kanssa ja missä kakarana on nainu...

Siis täh!! Mä en nyt ymmärrä mitä sä vauhkoot :eek: Luuliksä että sun miehellä oli vielä poikuus tallella ku aloitte seurustelemaan vai miks se on sulle niin iso asia. Jos sun miehes pitäis sitä jotenki isona ja tärkeenä asiana, salaisena fantasiana jota se aina muistelee, ni ei se sitä olis sulle kertonu. Veikkaan että se ei edes oo sille mikään maata mullistava juttu ja kertoi sen vaan siks kun puheeksi tuli.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:
mitä ihmeen väliä on noin vanhalla jutulla? :eek:
Pirunko takia se meidän kesämökki piti väsätä sellaiseen paikkaan, jossa mies on jyystänyt muita ämmiä???

Satavarmasti en sillä mökillä enää käy. Saa laittaa myyntiin sen tai käyköön yksin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
se onkin sit varmaan ukollesi tärkeä mökki, paljon tunnearvoa jo valmiiksi :whistle:
Mökki on aika uusi eli ei ole sama, mutta on rakennettu samalla tontille kuin missä on muinoin joku lautarötiskö ollut, jossa mies on poikuutensa menettänyt.

unikuu108 harmailee eikä jaksa kirjautua..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:
mitä ihmeen väliä on noin vanhalla jutulla? :eek:
Pirunko takia se meidän kesämökki piti väsätä sellaiseen paikkaan, jossa mies on jyystänyt muita ämmiä???

Satavarmasti en sillä mökillä enää käy. Saa laittaa myyntiin sen tai käyköön yksin.
onhan sullakin sama ruumis millä olet jyystellyt muita miehiä.eikös ole vähän tyhmää olla noin vanhasta jutusta joka ei edes sulle kuulu niin mustasukkainen tai vihainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tai sit sen kannattas jättää tommone keskenkasvunen naikkonen jos tää totta on :D

????
Eikö miehen kuuluisi ajatella vähän enemmän?? Miksi se mökki piti tehdä samalle tontille????

No miehen pitäisi tietää että olet herkkä eikä kertoa kaikkea tuollaista, mutta eihän sillä nyt oikeastaan ole väliä?

Ja koska et ole tosissasi niin voin ihan kertoa sinulle, että ekakerta on yleensä se mieleenpainuvin tai ensimmäiset kerrat sen ihmisen kanssa.
Muut kerrat ovat vain vanhan toistoa ja uuden oppimista.

Mitä jos miehesi halusi mökin sinne, koska haluaa vielä muistellä tätä ihmistä ja sitä mitä koki hänen kanssaan.

Miehesi on mennyt kanssasi naimisiin ihan muuten vaan ja todellisuudessa on kaikki nämä vuodet kesämökillä itkenyt sen naisen perään.
... Ole rauhassa, miehesi mielestä tuo paikka oli vain kiva ja nyt hän on sinun kanssasi. Varmasti sinullakin on oma menneisyytesi.

Nythän on niin, että keräät itsekunnioitukses ja ylpeytes rippeet ja ikuna et enää jalallas sen mökin kynnyksen yli astu!!! Ja muistutat ukkoas päivittäin, miten loukkaantunu olet.

Tai sit löysäät vähän nutturaa ja koitat käsittää, että menneet on menneitä ja nyt se köyrii sillä tontilla vaan sua :heart:

Tai sit otat raakasti eron ja laitat hesariin "etsin ystävää"-ilmoituksen "Etsin sinua aikuinen mies, jolla on poikuus tallella...." ja alotat puhtaalta pöydältä!

Siinä sulle vaihtoehtoja.

siis
Mun aviomiehellä oli mökki jo ennen mua. On jyystänyt siellä entistä kihlattuaan ja sänkykin on sama. Ei haittaa mua pätkääkään. Se on ollu ennen mua ja asialla ei ole MITÄÄN merkitystä mulle tai miehelle. Mä en tajua. Onkohan tämä mökki Porvoossa?

Yhteistyössä