Mies, kerro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulen taaksesi,kiedon käteni ympärillesi,suutelen kaulaa ja niskaa,hieron rintojasi,tunnen kuinka nännit kovettuvat,lasken toisen käteni haaroihisi,hieron pillua housujen päältä,kaluni kovenee pyllyäsi vasten...

Saimaan ranta,auringon lasku ja mökkilaituri. Lämmin tuuli,lämmin ilma. Tyyni pinta. Sinä ja minä. Lämpimät vartalot. Sinä ja minä. Taivas pilvetön. Katseet kohtaavat. Palelet,tulen viereesi. Kaikki on niin rauhallista,kun olet siinä,vieressäni.Katson sua. Olet ihmeellinen. Annan käteni ja sinä tartut siihen. Kätesi on lämmin. Suutelen sua alla tämän ihmeellisen maan.

Sinunkin pillusi on tulessa ja sen liekit nuolevat kulliani. Perseesi keinuu,kun se raatelee sun pilluasi. Sä saat mutaa multaa alta maan. Huomaat kyntömiehen,kyntimen ja liemen. Siinä kytee elämän siemen...

Haluaisin tehdä sinulle täydellisen orgasmin.Naiseni on nauttinut kun teen hänelle suulla.On aivan tähtitaivaassa
kun saa orgasmin.Minä Nautin kun saan nauttia hänen eritteisttään.Se on sitä jotakin mistä mies nauttii.