mies käy kädellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kelpaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kelpaa?

Vieras
joo ja on ihan normi mies vissiin, en mä sitä.
sillä on ällöttävä tapa jättää boxerehin "jäljen" jonka siis huomaan laittaessani pyykkiä. joo en mitenkään tutki mutta kun sitä ei voi olla huomaamatta.

nyt se on kuitenkin lisääntyny huimasi ja jotekin se alkaa nyt ahdistaa, että miks. vauvaa yritetään, että jos jotain niin seksiä on ehkä enemmänkin kun ennen. väkisinkin tulee mieleen etten riitä tai tunnu enää hyvältä, onko vieraissa sit seuraava.

mies ei siis tiedä että tiedän, enkä mä tollasesta pysty miehelle puhumaan, enkä suoraan sanottuna haluaisikaan tollasta keskustelua käydä.

mikä alotuksessa ideana? ei mikään, ahdistaa vaan.

Mä en ihan ymmärrä tuota logiikkaa, miksi ajattelet, ettet kelpais? Etkö itse koskaan hyväile itseäsi? Mulla ainakin on just niinpäin, että mitä enemmän on seksiä, sitä enemmän tekee mieli eli sillon myös tyydytän itseäni enemmän. Eikä se liity mitenkään siihen, ettei mies kelpais tai riittäis. Paremminkin on niin, että se ja seksi sen kanssa tulee sit vaan useammin mieleen eikä se aina ole siinä saatavilla.

Elä ota ittees, masturboiminen on ihan normaalia.

Siis pitäähän noista pystyä puhumaan!
Meillä herra aina kohteliaasti pyytää, jos meen nukkumaan ekana, et saako runkata:D
Mut osaa heittää ilmeisesti housut kinttuun tai suoraan pyykkikoneeseen, kun en ole tahroja nähnyt

Alota vaan keskustelu. Te ootte kuitenkin lasta tekemässä, niin mikä on syynä, että "tuhlaa siemenpäitä"..

mä en vaan yksinkertasesti tosta pysty sille sanomaan mitään, muuten puhutaan kyllä kaikesta, myös seksiin ym liittyvää mutta tää on eri.
siis tosiaan ei mikään satunnainen veto haittaa, itsekin harrastan. nyt tää vaan on tyyliin 3 kertaa viikossa, joka viikko, mikä on mun mielestä jo paljon. ja kun ennen en ikinä ole moista huomannu, yhdessä ollaan oltu 7v.

Aloita vaikka jotenkin 'hauskasti'; "osuipa tossa pyykkiä laittaessa silmään että olit jättäny mälliset boxerit sillein että meinas tahriintua kädetki siinä hommassa" tai jotenkin noin. Jos siitä sitten lähtis keskustelu, kuinka tälläset tahriintuneet kalsarit on edes siellä, ja kuinka ei ole eka kerta ;)
Tuskin mies siitä mieltänsä pahoittaa!

Mitäpä jos äijä on lauennut yöllä boksereihin unissaan tai tullut touhutippaa, älkää olko ihan varmoja että on runkannut. En minä ainakaan runkkaa boksereihin, en todellakaan.

Sinuna ottaisin heti käyttöön seuraavat säännöt, house rules
- iltarukouksen vaikiaiheena "äläkä saata minua kiusaukseen ja erityisesti säästä minut masturboinnin houkutuksilta"
- iltarukouksen jälkeen kädet jätetään suoriksi peiton päälle vartalon myötäisesti tai korkeintaan kämmenet päällekkäin peiton päälle rinnan päälle
- ei suljettuja ovia, varsinkaan pesutiloissa ja vessassa

joo no en mä sen enempää rupee noita jälkiä kuvailemaan, mutta ei ole kyse mistään yöllisestä laukeemisesta...
pitää kattoo jos tulis joku sopiva hetki, jos sais sanottua asiasta...

Miksi sä peset sun miehesi kalsarit? Eikö se osaa pestä niitä itse? Mä lakkasin pesemästä kuopuksen pyykkejä sen jälkeen, kun hän täytti 14 vuotta. Tyttäreni myös alkoi pestä pyykkinsä itse 14-vuotiaana. Pesukoneen perusohjelmien käyttö on pirun paljon helpompaa kuin tietokoneen käyttö, joten onnistuu kakslahkeiselta ihan murkkuiän alussakin. Ja nykynuorilta varmaan jo 10-vuotiaina.

mä en vaan yksinkertasesti tosta pysty sille sanomaan mitään, muuten puhutaan kyllä kaikesta, myös seksiin ym liittyvää mutta tää on eri.
siis tosiaan ei mikään satunnainen veto haittaa, itsekin harrastan. nyt tää vaan on tyyliin 3 kertaa viikossa, joka viikko, mikä on mun mielestä jo paljon. ja kun ennen en ikinä ole moista huomannu, yhdessä ollaan oltu 7v.

Mä miettisin tota ennemminkin siltä kantilta, että jos laukeaa tiheästi, niin kypsien hedelmöityskykyisten siittiöiden määrä spermassa on selvästi alentunut. mikä osaltaan vähentää raskaakaitulemisen mahdollisuutta. Silloin kun yrittää raskautta, niin ei suositella edes yhdyntöjä turhan tiheään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23446127:
Miksi sä peset sun miehesi kalsarit? Eikö se osaa pestä niitä itse? Mä lakkasin pesemästä kuopuksen pyykkejä sen jälkeen, kun hän täytti 14 vuotta. Tyttäreni myös alkoi pestä pyykkinsä itse 14-vuotiaana. Pesukoneen perusohjelmien käyttö on pirun paljon helpompaa kuin tietokoneen käyttö, joten onnistuu kakslahkeiselta ihan murkkuiän alussakin. Ja nykynuorilta varmaan jo 10-vuotiaina.

Sama kai se on kuka ne mättää pesukoneeseen, sama homma tiskien kanssa. Kone pesee.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23446127:

Siis pestäänkö teillä kaikkien perheenjäsenten pyykit erikseen :O Ei kovinkaan ekologinen vaihtoehto. Kyllä mä heitän miehen kalsarit ihan samaan koneelliseen omien vaatteideni kanssa. koneelliset lajitellaan pyykin mukaan, ei sen kenen vaattet ovat ;) Vauvan pyykki toki pestään erikseen ja ihan eri pesuaineella.

[QUOTE="www";23446143]Siis pestäänkö teillä kaikkien perheenjäsenten pyykit erikseen :O Ei kovinkaan ekologinen vaihtoehto. Kyllä mä heitän miehen kalsarit ihan samaan koneelliseen omien vaatteideni kanssa. koneelliset lajitellaan pyykin mukaan, ei sen kenen vaattet ovat ;) Vauvan pyykki toki pestään erikseen ja ihan eri pesuaineella.[/QUOTE]
Pestään erikseen silloin, jos eivät satu olemaan yhtäaikaa pyykkikorissa ja väreiltään samaan pesuun sopivia. Mutta en mä käy tytkimassa poikani kalsareita ja toivottavasti hänkään ei mun alushousujani tutki, jos sattuu samaan koneelliseen ne heittämään.

no hohhoijaa. moneen kertaan mainitsin etten mienkään tutki niitä mutta jos nyt nappaan korista mustan boxerimytyn ja ravistan sen auki ettei sinne joku sukka ole eksynyt, niin kyllä se tosiaan näkyy ilman tutkimista. mutta tottakai olen heti joku friikki.
ja joo yleensä se oon minä joka pyykit pesen, meillä on ihan vaan yks pyykkikori niin minkä takia jättäisin miehen pyykit sinne jos tummia vaikka pesen?

Yhteistyössä