Mies kävi vihdoin eilen lääkärissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Sillä on selkä ollu jo pitkään kipeä. Nyt siltä otettiin kuvat selästä, ja tänään saa kuulla mikä siellä on vikana. Taustalla skolioosia... Toivottavasti ei oo mitään isompaa ongelmaa, että ois vaan lihakset jumissa. Kyllä ku kattelin miehen kuvia niin sen selkä on vino ku pisan torni...

Toivottavasti kaikki on kunnossa!

Ukko kävi kans joku aika sitten, juuri selkävaivojen takia (minä kohteliaana kerroin että jos laihduttaa niin selkäkin lakkaa oireilemasta.. ), selkäsäryn syynä on kahden nikaman vaurio, toinen on siirtynyt pois paikaltaan, en muista mitä toisessa on, mutta ovat jotain ilmeisesti nuoruudessa tulleita fudisvammoja..

skolioosiin auttaa jumppa :) mulla ollut pienestä asti skolioosi.. ja nyt vanhempana kun opiskelee ja käy töissä on alkanut selkä reistailla, tosin ei skolioosin takia vaan mulla on iskias vaivaa ja ristiselässä jotain jumitusta :( en kyllä oo kuviin päässy, aina vaan lääkkeitä määrätään :( raskausaikana ja vauva-aikana pahimmat selkävaivat

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:

Ukko kävi kans joku aika sitten, juuri selkävaivojen takia (minä kohteliaana kerroin että jos laihduttaa niin selkäkin lakkaa oireilemasta.. ), selkäsäryn syynä on kahden nikaman vaurio, toinen on siirtynyt pois paikaltaan, en muista mitä toisessa on, mutta ovat jotain ilmeisesti nuoruudessa tulleita fudisvammoja..

minkälaiset oireet?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

minkälaiset oireet?

Selkä on todella kipeä ja esim. sohvalta nouseminen tms. välillä yhtä tuskaa.
Hoitona käynnit fysioterapiassa ja jumppa.

Miehelle suositeltiin salitreeniä lihasten vahvistamiseks ja nyt se sai relaksantteja ja kipulääkkeitä. Fysioterapiaa suosittelisivat, jos tietäisivät korvaako työpaikka sen vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

minkälaiset oireet?

Selkä on todella kipeä ja esim. sohvalta nouseminen tms. välillä yhtä tuskaa.
Hoitona käynnit fysioterapiassa ja jumppa.

mullakin välillä niin kipeenä ja jumissa (?) että tuntuu et jalta menee alka ku liikahtaa, ja sohvalta ei meinaa päästä ylös, tai jos pitäs kumartua niin auuuu.. mut aina vaan lääkkeitä, ei kuvia tms :( ois kiva saada tietää mistä johtuu

Yhteistyössä