S
silleen
Vieras
Mutta hyvähän se on suojella et ei saa sitä sikainfluenssaa heti rokotuksen jälkeen. Tauti + rokotus voisi olla todella rankka paketti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja silleen:sait nauramaan
![]()
Mutta hyvähän se on suojella et ei saa sitä sikainfluenssaa heti rokotuksen jälkeen. Tauti + rokotus voisi olla todella rankka paketti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No:Nyt vaan desinfioimaan ruokien pakkauksia jne
Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja No:Nyt vaan desinfioimaan ruokien pakkauksia jne
No sitä meinasin minäkin laitella, että kyllä se ulkopuolelta kulkeentuu myös sen kauppakassin ja tavaroiden mukana..
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja häh:En ymmärtänyt lukemaani![]()
No eli toinen laspi sai rokote ja nyt me ollaan kotona,esikoinen saa vast ens viikolla,mies käy töissä mistä voi saada tartunta ja rokote vaikuttaa vast parin viikon päästä,niin mä lähetin hänet asumaan isän luo ja hän suostui toki ja mä otin vapaata töistä,todenäköisesti saan potkuja,mutta whatever...niin ja mies tuo kaksi viikkoa jopa vähän yli ruokaa meille kotinovelle,me emme käy missään ennen kun rokote alkaa vaikuttamaansorry mä kirjoitan ja itsekin vesi silmissä nauran
:ashamed: