Mies kävi äsken,siis oikeasti mua jo nauratta koko touhu

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Toisaalta tuo voi olla vallan hyväkin toimintamalli, eihän pari viikkoa pitkä aika ole.

no ei olekaan jos järjellä ajatella ei meille tarvi pelätä enää mitään melkein,tarkoitan possua,mutta tiedätkö miten naurettava se on,vaikka hullulta kuulosta,mutta hih,ehkä toimiva:D

Alkuperäinen kirjoittaja voisentään:
Tuota, anteeksi, mutta jos olet ihan tosissasi, ei tuossa ole minusta mitään huvittavaa :(

Laita samantien pihallesi täysin ilmatiivis mikrobieristetty kupla, ja muuttakaa sinne asumaan. Siis ihan aikuisten oikeastiko joku voi olla noin hysteerinen? Koeta ihmeessä vähän ottaa rennommin, ei tuollainen mahda tehdä hyvää kenellekään :( :(

kyllä mä annan nuolla vaikka lattiat puhtaksi muuten vaan,mutta possu mulle laitoi pää sekaisin ja kun päätin jo rokote otan niin en ota turhaan :D

Kerro vielä mikä sun mies sitten on ammatiltaan? Mistä saisi tartunnan niin suurella todennäköisyydellä? Arvioidaan tää juttu sit, kun saadaan lisää infoa!!

Alkuperäinen kirjoittaja ensin tutkitaan:
Kerro vielä mikä sun mies sitten on ammatiltaan? Mistä saisi tartunnan niin suurella todennäköisyydellä? Arvioidaan tää juttu sit, kun saadaan lisää infoa!!

no ainakin hän on sellaisessa työpaikassa missä satoja ihmisiä ja kaksi kotona kun sairastivat sikainfluenssan B) vaikka hänellä on oma huone,mutta hän kävele myös sielä missä ne ihmiset ja opitelee joskus jopa uusia työntekijöita

Hyvänen aika, meillä on töissä opiskelijoilla ja opekollegoilla sikaflunssaa vaikka kuinka, ja normaalisti eletään kuitenkin. Sä voisit perustaa toiminimen :"Lähetä minulle pieni ongelma - teen siitä hetkessä neuroosin." :)

Mun on aivan pakko sanoa tähän , koska aloittaja on nyt ns. vetänyt pohjat hysteriallaan, - olettaen että hän on olemassa - että jos aina sulkeutuu bunkkeriin kun pöpö vaivaa niin kaikki pöpöt oikein odottavat sitä päivää kun ap on varomaton.
Pientä vastustuskykyä pitää olla . Tietääkseni olit vielä Virosta kotoisin , joten käsi sydämelle nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muista desinfioida ne ruuat ennen kaappiin laittoa, kun miehesi joka on saattanut saada tartunnan, on niitä käsitellyt!

No kyllä ihmiskontaktien välttely vaikuttaa tartuntavaaraan. Ihan varmasti riski on pienempi, ihmisestä ihmiseen ne taudit tarttuu. Pinnoilla saa kyllä olla aika klimppi tautilimaa, että jostain ruokapakkauksen päältä tarttuu. Tekisin itsekin noi jos pystyisin. Mutta meilä ei oo vaihtoehtoja ja elämä on pyörittävä.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Mun on aivan pakko sanoa tähän , koska aloittaja on nyt ns. vetänyt pohjat hysteriallaan, - olettaen että hän on olemassa - että jos aina sulkeutuu bunkkeriin kun pöpö vaivaa niin kaikki pöpöt oikein odottavat sitä päivää kun ap on varomaton.
Pientä vastustuskykyä pitää olla . Tietääkseni olit vielä Virosta kotoisin , joten käsi sydämelle nyt...

en mä kotona istuu enkä pelkää viruksi,pöpöä tai baktereita,mua pelottaa se uus tauti ja kun itselle lupasin että jos rokoteet lapsille otan niin en ota turhaan,vaan jotain keksin että pystyyn suojella heitä pari viikkoa

Eikö tänään uutinen oli hyvää esimerkki että joku sai sikainfluenssa jo ennen kun rokote alkoi vaikutamaan,vaikka mä olen hullu jonkun mielestä ja jopa omasta mielestä mä olen kyllä hullu,mutta ihan sama suojelen kuitenkin niin kuin pystyyn vaikka hullulla tavalla,mun mies onneks ymmärrä ja ehkä olemme kaksi hullua hänen kaa kun meillä aina samat mielipiteet,ehkä mun ei olisi oikein tarvinut kertoa,kun taas nolosin itseä

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muista desinfioida ne ruuat ennen kaappiin laittoa, kun miehesi joka on saattanut saada tartunnan, on niitä käsitellyt!

No kyllä ihmiskontaktien välttely vaikuttaa tartuntavaaraan. Ihan varmasti riski on pienempi, ihmisestä ihmiseen ne taudit tarttuu. Pinnoilla saa kyllä olla aika klimppi tautilimaa, että jostain ruokapakkauksen päältä tarttuu. Tekisin itsekin noi jos pystyisin. Mutta meilä ei oo vaihtoehtoja ja elämä on pyörittävä.

Ihana kuulla kun joku löytyy kenellä sama mielipite vaikka miten hullulta kuulosta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

en mä kotona istuu enkä pelkää viruksi,pöpöä tai baktereita,mua pelottaa se uus tauti ja kun itselle lupasin että jos rokoteet lapsille otan niin en ota turhaan,vaan jotain keksin että pystyyn suojella heitä pari viikkoa

Eikö tänään uutinen oli hyvää esimerkki että joku sai sikainfluenssa jo ennen kun rokote alkoi vaikutamaan,vaikka mä olen hullu jonkun mielestä ja jopa omasta mielestä mä olen kyllä hullu,mutta ihan sama suojelen kuitenkin niin kuin pystyyn vaikka hullulla tavalla,mun mies onneks ymmärrä ja ehkä olemme kaksi hullua hänen kaa kun meillä aina samat mielipiteet,ehkä mun ei olisi oikein tarvinut kertoa,kun taas nolosin itseä

Anteeksi jos pahoitin mielesi. Yritän vain sanoa että kaikilta pöpöiltä ei voi suojautua. Mutta onhan tuossa sulla logiikkaa että kun rokotukset otettu niin ei oteta riskiä. Eikä se ole minulta pois, on hienoa että vedätte samaa köyttä. Itse vaan olen toista koulukuntaa pöpöjen suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Anteeksi jos pahoitin mielesi. Yritän vain sanoa että kaikilta pöpöiltä ei voi suojautua. Mutta onhan tuossa sulla logiikkaa että kun rokotukset otettu niin ei oteta riskiä. Eikä se ole minulta pois, on hienoa että vedätte samaa köyttä. Itse vaan olen toista koulukuntaa pöpöjen suhteen.

juu en mä kaikilta pöpöiltä haluankaan suojella ketään,pöpöt kuulu elämään,mutta sikainfluenssan rokoten jälkeen vastustuskyky vielä heikompi ja siitä voi saada helpompi,niin ei ne pari viikko pahaa tekee eikä mulle ikä miehelle vaan toisinpäin samalla mielellä me olttiin

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
??? Siis eikö lapsetkaan saa ulkoilla??? :O. Olen aina pitänyt sinua outona ja selvästi olet avun tarpeessa ja nyt se vahvistui.

kyllä me ulkoilaan,mutta emme käy missään kaupoissa tai sellaisessa paikasa missä pöpöä saa, ja pitää vaan outona,ei mulle haita :flower:

Yhteistyössä