Mies kävi äsken,siis oikeasti mua jo nauratta koko touhu

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
toi ruokaa :laugh: laitoi oven takse ja me puhuttiin puhelimessa,mitä kuulu ja annoin hänelle pari t-paita mukaan :laugh: :headwall: :laugh:
Te varma tiedätte minkä takia :D :ashamed: . Tunne itseä nyt maailman hulluksi ja että meijän koko perhellä päässä jotai,kun oikeasti nyt kohta räjähdän naurumisesta

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
En ymmärtänyt lukemaani :(

No eli toinen laspi sai rokote ja nyt me ollaan kotona,esikoinen saa vast ens viikolla,mies käy töissä mistä voi saada tartunta ja rokote vaikuttaa vast parin viikon päästä,niin mä lähetin hänet asumaan isän luo ja hän suostui toki ja mä otin vapaata töistä,todenäköisesti saan potkuja,mutta whatever...niin ja mies tuo kaksi viikkoa jopa vähän yli ruokaa meille kotinovelle,me emme käy missään ennen kun rokote alkaa vaikuttamaan :laugh: sorry mä kirjoitan ja itsekin vesi silmissä nauran :laugh: :ashamed:

Tuota, anteeksi, mutta jos olet ihan tosissasi, ei tuossa ole minusta mitään huvittavaa :(

Laita samantien pihallesi täysin ilmatiivis mikrobieristetty kupla, ja muuttakaa sinne asumaan. Siis ihan aikuisten oikeastiko joku voi olla noin hysteerinen? Koeta ihmeessä vähän ottaa rennommin, ei tuollainen mahda tehdä hyvää kenellekään :( :(

Yhteistyössä