Mies käyttäytyy lapsellisesti, ärsyttää.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oli puhe, että lähdetään koko perhe (minä, mies ja vaunuissa matkustava vauva) yhdessä jonkinlaiselle kävelylle tämän päivän aikana. Mies lupaili koko päivän, mutta venyi ja vanui kello kahdeksaan asti ja ilmoitti sitten pahantuulisena, että painuu nukkumaan. Vauvan hoidossa ei auttanut, itku kuulemma kiristi hermoja.

Molemmat nukuttiin edellinen yö tasan yhtä huonosti nimenomaan vauvan itkun takia, mutta itse nousin paria tuntia miestä aikaisemmin juurikin päivän touhuihin vauvan kanssa.

Ei siinä sitten mitään, lähdin vauvan kanssa kaksin lenkille - ei minua haittaa, vaikka kahden hänen kanssaan liikkeellä olenkin. Tympi vain, kun takaisin tultiin. Kävelin talomme makuuhuoneiden puoleiselta sivulta, jolloin aivan selvästi näin, että miehellä on makkarissa valot ja että lukee siellä. Saman tien kun tultiin sisälle, napsaisi valot kiinni ja alkoi teeskennellä nukkuvaa.

Vähän aikaa sitten ilmestyi ovelle muka horjuen. Kyllä, tunnen mieheni kuin omat taskuni ja tiedän, milloin hän feikkaa ja milloin ei. Huomiota kai se hakee, mutta miksi vetää tällaista showta? Ei ole minun makuuni ainakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Ikävää valehtelua, vaikkakaan ei tietenkään kovin suurta sellaista. Minulle ulkopuolisena näyttää vain siltä, että miestäsi laiskotti ja siksi esittämisen avulla luikerteli pois tilanteesta. Samaa sanon silti kuin aiemmatkin, eli puhukaa asiat halki.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"joku"
Minusta tuntuu, että myös mies on väsyny siihen vauva-arkeen, vaikka sinä sitä pääosin pyöritätkin. Univelka luultavasti tuntuu miehellä paljon pahempana, kun ei ole hormoonihuuruja apuna.
Jutelkaa, ilman mitään syyttelyjä tai tilanteiden läpi käyntejä, ihan vaan minkälainen olo on, miltä tuntuu ja niin edespäin :)
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Minäkin lupailin miehelle aamusta, että tulen seuraksi taaperon kanssa kun hän purkaa trampoliinin. Tosiasiasiassa jo lupaamishetkellä mua tympäisi ajatus mennä ulos tuuleen ja kylmyyteen tenavan kanssa, joka säntäilee neljään ilmansuuntaan.

Noh, tosipaikan tullen sanoin, että menenkin tytsyn kanssa saunaan...huono, huono minä. Mies purki trampan, ja taapero jäi tänään paitsi raittiista ilmasta. Pelkästään minun laiskuuteni tähden. *huono mutsi?*
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä