Mies käy vieraissa ja se on 100% naisen syy

  • Viestiketjun aloittaja Minä!
  • Ensimmäinen viesti
Minä!
Siis kumppanin jota pettää syy. Naisen tulee olla kunnollinen eikä mikään jämä ja jos mies saa vaimokseen toisen miehen jo käyttämän tapauksen niin kuinka sellaiselle naiselle voisi laittaa arvoa ja olla hälle uskollinen?

Kyllähän siinä mies turhautuu jos tietää että naista on aiemmin nussittu jo muiden toimesta ja jos miehelle sitten tilaisuus koittaa panna vierasta niin miksi hän ei sitä tekisi kun kotona odottaa sellainen nainen kun käytetty vaan voi olla.

Uskon että jos mie saa vaimokseen kunnollisen naisen joka on myöskin säästänyt kalleimman aarteensa rakkaimmalleen niin kyllä mies kun mies pysyy hänelle uskollisena.
 
[QUOTE="vieras";27410526]Totta. Silloin ennen vanhaan kun naimisiin menevät naiset olivat järkeään neitsyitä eivät miehet käyneet vieraisssa eikä ollut mitään ilotaloja. "Maailman vanhin ammatti" on ihan uusi juttu.[/QUOTE]

 
Minä!
[QUOTE="hop";27410539]Ja ne miehen pettämiskumppanithan ovat tietysti neitsyitä ja erittäin siveitä ja kunnollisia, että heitä mies sitten voi arvostaa? :whistle:[/QUOTE]

Et oikein taida ymmärtää asioita. Kunnollinen nainen ei tule petetyksi eikä petä.
 
"hop"
Alkuperäinen kirjoittaja Minä!;27410596:
Et oikein taida ymmärtää asioita. Kunnollinen nainen ei tule petetyksi eikä petä.
No MITÄ etua se mies saa siitä, että se panee toistakin akkaa, jota se ei kunnioita? Jos sen oman vaimon majava tuntuu liian käytetyltä, niin miten sillä äijällä muka seisoo jonkun kiertopalkinnon kanssa?
 
"Rilla"
Pettämiseen tarvitaan aina vähintään kaksi. Ja jos mies pettää, niin silloin tarvitaan kolme. Miksi mies hakeutuu vieraisiin eli mikä omassa parisuhteessa pielessä? Siis vilkaisu peiliin!!!
 

Yhteistyössä