Onko se parempi et mies käy huorissa kun että sillä olis salarakas ja intiimi suhde puolivuotta?Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 11:21 tiituli kirjoitti:Tota, jos mun mies tekis noin, se varmaan pitäis tappaa, no ehkä ero riittää, mutta vain ehkä. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 15:39 vieras kirjoitti:Minä te itseänne pidätte kun hyppäätte yhdenillan suhteessa petipuuhiin?
Fiksuina naisina?
peesiAlkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 09:58 Jenni kirjoitti:Pitkän avioliiton/suhteen salaisuus on anteeksianto yms. Kyllä pitkän suhteen aikana tapahtuu yhtä ja toista. Molemilla miehellä ja naisella on erilaisia kriisivaiheita, jonka yli on päästävä. Sinä aikana toinen voi tehdä jotain odottomatonta, kuten tämä miehesi juttu. Kaikki riippuu tietysti sinusta ja kuinka tyytyväinen olet muutoin mieheesi ja suhteeseenne. Kaikesta voi päästä yli, kun yhdessä haluaa ja yrittää.
Nainen oli kuitenkin maksullinen, joten mistään rakkaussuhteesta tuskin on kyse. Se olisi vielä vakavampaa. Suhtaudun tosi jyrkästi uskottomuuteen, mutta iän ja kokemuksen myötä olen huomannut, et kaikenlaista sattuu pitkän yhdessäolon aikana. Haluatko olla yksinhuoltaja ja hajottaa perheen tämän takia. Valinta on sinun. Mikäli et ole tyytyväinen suhteeseenne ja mieheesi ennen tätä tempausta, ero lienee väistämätön. Yritä jaksaa!
Kiitos, veitpä sanat suustani! Meilläkin on jouduttu kurjiin tilanteisiin pitkän suhteen aikana, mutta puolin ja toisin on annettu anteeksi ja mielestäni on ollut sen vaivan/tuskan arvoista. Ja kuka siitä uudestakaan kumppanista takuuseen menee (tilastojen mukaan enemmän kuin joka toinen pettää jossain vaiheessa)? Vanhan koiruudet sentään on jo tiedossa No joo, vakavasti puhuen, ehkä on tärkeintä tuntea itsensä ja kykynsä antaa anteeksi ja unohtaa. Jos tietää, että ei siihen pysty, on suhteen jatkaminen molemmille liian rankkaa. Mutta jos molemmat vilpittömästä haluavat yrittää, kannustan!Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 18:22 sanni kirjoitti:ei sitä voi yleistää. minä itse tein kerran kans virheen enkä toista kertaa tee.se voi myös lähentää ja huomata rakkauden arvon viimeistään silloin kun sen on menettämästä. eikö anteeksi anto ole rakkaudessa tärkeintä??kuka meistä voi olla täydellinen?tai siis on????rakastaa voi itseään ja samalla voi toiselle antaa anteeksi.eihän uusi yritys maksa mitään.eipähän mietitytä jälkeen päin :hug: