Mies "kadonnut". Ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piupau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piupau"

Vieras
Eli mies lähti eilen juhannusta viettämään toiselle paikkakunnalle ja laittoi vielä viestiä viiden aikaan (oli aika perseet siitä päätellen). Itse jäin kotiin ja sanoin, että soittelee heti aamulla missä yönsä vietti.

Noh nyt on miehelle viestiä laitettu 10.00 lähtien ja mtn ei kuulunut ja nyt on jo kännykkäkin kiinni. Ehkä vähän hysteeristä laittaa niitä, mutta mua ahdistaa. Nytkö se hylkäs mut? Pettikö? onko jtn sattunut???

oon raskaana (21. vk) ja en tiedä mitä mun nyt täytyy tehdä. Itken vaan.. Tässäkö tää on? oon yksin suht tuntemattomalla paikkakunnalla. Vasta muutettiin.. Ahdistaa niin paljon :'(

[QUOTE="piupau";24056826]Eli mies lähti eilen juhannusta viettämään toiselle paikkakunnalle ja laittoi vielä viestiä viiden aikaan (oli aika perseet siitä päätellen). Itse jäin kotiin ja sanoin, että soittelee heti aamulla missä yönsä vietti.

Noh nyt on miehelle viestiä laitettu 10.00 lähtien ja mtn ei kuulunut ja nyt on jo kännykkäkin kiinni. Ehkä vähän hysteeristä laittaa niitä, mutta mua ahdistaa. Nytkö se hylkäs mut? Pettikö? onko jtn sattunut???

oon raskaana (21. vk) ja en tiedä mitä mun nyt täytyy tehdä. Itken vaan.. Tässäkö tää on? oon yksin suht tuntemattomalla paikkakunnalla. Vasta muutettiin.. Ahdistaa niin paljon :'([/QUOTE]

taidat asua porvoossa???

tiiän todellakin milta susta tuntuu. mun miehen ei tarvi lähteä kun kavereiden kanssa istumaan iltaa niin jo mä olen huolesta sekasin jos ei vastaa puhelimeen. todennäkösesti on joku ihan hyvä syy miksi ei vastaa ja puhelin on nyt kiinni. mutta kun se mielikuvitus alkaa laukata niin sehän laukkaa niin kauan että vastauksen saa. koita olla rauhassa ja keksi jotain tekemistä itsellesi. varmasti se ukko sieltä kotiutuu.:)

Ja mua niin ahdistaa lukea näitä. Jokainen kulkee omat polkunsa ja tekee omat virheensä, mutta omien kokemusten pohjalta sanoisin, että aikalisä. Mieti, mitä haluat ja onko miestä jakamaan sellainen elämä vai ei ja sitten mietit jatkoa, ollako yhdessä vai ei. Helpompaa elää yksin (lapsen kanssa) kuin puolison, joka viis veisaa sun tunteista ja tekee katoamistemppuja. Jos yhdessä ollaan ja perhettä perustetaan, niin toista kunnioitetaan sen verran, että kerrotaan missä ja kenen kanssa mennään.

[QUOTE="been there";24056855]Ja mua niin ahdistaa lukea näitä. Jokainen kulkee omat polkunsa ja tekee omat virheensä, mutta omien kokemusten pohjalta sanoisin, että aikalisä. Mieti, mitä haluat ja onko miestä jakamaan sellainen elämä vai ei ja sitten mietit jatkoa, ollako yhdessä vai ei. Helpompaa elää yksin (lapsen kanssa) kuin puolison, joka viis veisaa sun tunteista ja tekee katoamistemppuja. Jos yhdessä ollaan ja perhettä perustetaan, niin toista kunnioitetaan sen verran, että kerrotaan missä ja kenen kanssa mennään.[/QUOTE]

No ei nyt tarvitse liiotella! Miehellä on voinut akku loppua. En nyt alkaisi miestä jättämään tollasen takia!:D

[QUOTE="mie";24056843]Onks tää se sama kenen mies lähti kalaan ja salaatitkin jäi ostamatta?[/QUOTE]

Ei kaise se mihinkään kalaan lähtenyt vaan ryyppyreissulle!

Nyt on vielä aika varhaista jos on juhlittu kahteenkin asti yöllä. Kauan nuo ryyppääjät krapulaansa tuntuivat nukkuvan pois kun yks ex tuota alko harrastamaan. Ja jos akku on loppu, menee tovi että löytyy laturi. Oletettavasti kun se puhelin on tallella, jos kerran viestit vielä aamusta meni perille ja puhelinkin hälytti.

Joo, miehet on sikoja, mutta eipä kaikki naisetkaan tunnu olevan ihan kaikkein fiksuimpiakin. Ap, tajuatko miten järjettömän LAPSELLINEN draamaqueen sä olet? Voi herrajumala, ukkos nukkuu krapulaansa ja sä panikoit ja hyperventiloit kun et oo saanut sitä kiinni. Sun miehen on AIKUINEN etkä sä oo sen äiti, vaikka niin tunnut kuvittelevan. Taidat saada kiksejä tuosta hysterioinnista, eikö vaan? Ja sitten kun sen miehen saa kiinni, voi kaikessa rauhassa itkeä ja vollottaa puhelimeen miten on niin järkyttynyt että keskenmenoakin jo meinaa pukata kun MIES on ollut sika ja kamala.

Ei voi edes sanoa, että oisit manipuloinnin mestari, kun tuo on niin läpinäkyvää ja typerää, että en yhtään ihmettele ettei ukkos jaksa sun seuraasi. Kasva aikuiseksi.

[QUOTE="piupau";24056884]sattuipa sopivasti. Kännykkä kuulemma kadonnu. Kunnossa on, mut rupes ottaa hieman aivoon, kun ton ikänen ei osaa juoda.[/QUOTE]

Hyvinhän se osaa juoda jos on perseet olalla ollut 5 aamulla.elä nyt siitä ainakaan moiti

Tosi hyvin osaa juoda. Kännykätkin katoilee. Huh huh.. Meillä tekee muutenki rahasta tiukkaa ja nyt pitäis uusi puhelinki ostaa. Pääasia silti, ettei oo ojaan kuollut.. :-D Ja en kyl sanois aikuiseksi mieheksi..

[QUOTE="piupau";24056934]Tosi hyvin osaa juoda. Kännykätkin katoilee. Huh huh.. Meillä tekee muutenki rahasta tiukkaa ja nyt pitäis uusi puhelinki ostaa. Pääasia silti, ettei oo ojaan kuollut.. :-D Ja en kyl sanois aikuiseksi mieheksi..[/QUOTE]

sinun sydämesi valittu.

[QUOTE="hah";24056866]No ei nyt tarvitse liiotella! Miehellä on voinut akku loppua. En nyt alkaisi miestä jättämään tollasen takia!:D[/QUOTE]

Mä siis ymmärsin, että eilen viideltä soitelleet, ei aamuviideltä... siksi päättelin, että "katoamiselle" perusteluja. No mun mielestä tuollanen käytös nyt on muutenkin per***stä parisuhteessa ja mua ihmetyttää tämä naisten puolustelu miesten juomareissuista, älä ny panikoi ja onhan se tervettä, että mies juo juhannuksena... ym... En vaan ymmärrä tuollasta elämäntyyliä.

No näyttää kyllä siltä, että pakatkoon kamansa ja painukoot hiiteen :) Kun muutenkin on tää suhde vähän mitä on. Pyysin oikein nätisti eilen, että tulisi aikaisin kotiin 13-14 mut ei näy eikä kuulu. Muutenkin ihan suhteen alusta asti valehdellut mulle ja kaikkee ni tää tais olla vaa viimenen tikki..

Öömm. Eli sä oot viettänyt koko päivän parkuen ja panikoiden, ja nyt kun sait miehes kiinni, jätät sen koska se on neljä minuuttia myöhässä kotiintuloajastaan?

Yhteistyössä