A
AikuinenNainen
Vieras
Kun rakastaa toista, niin toinen on omissa silmissä kaunis. Miksi mieheni ei suoraan katso minua, alastonta kroppaani ja kun katsoo, tekee sen jotenkin vältellen. Ei johdu ujoudesta. En usko kuvittelevani, hän tosiaan kääntää katseensa poispäin, kun tietyissä tilanteissa olen alastomana. Hänen silmistään minulle tulee tunne, että jotain mättää, vaikka sanoo että olen ihana kun kysyn, eikö vartaloni miellytä häntä. (Ei kai ikimaailmassa pystyisi myöntämään, alan tajuta..) Seksitilanteessa kurottelin ottamaan jotain ja samalla näytin koko naisen kauneuteni pylly pystyssä, huumorin sävyttämänä. Kun käännyin nauraen, tunnetilani lässähti, hän oli kääntänyt päänsä ja katseensa poispäin. Ilman älyllistämistä, se loukkasi. Se ei ollut sattuma, niitä tilanteita on ollut liian monia. Samaten, kun ruudussa näkyy joku nuorempi nainen, vaikka ihan pukeissaan, mutta hieman seksikkäänä, en todellakaan voi olla huomaamatta, että hänellä alkaa heti kihelmöimään haarojen välissä, ja hän kääntää katseensa poi, jotta ei kävisi kuumana. Minun suhteeni tilanne ei ole sama. Jos alkaisi käymään kuumana näkemisestäni, niin ei varmasti kääntäisi katsettaan pois. Tätä on nyt ollut niin paljon, että oma tulkintani on aika yksinkertainen. Hän pitää minua luotettavana, uskollisena, jne.... rakastaa minua... Mutta jollakin tapaa vaistonvaraisesti, luontaisesti, minun kroppani ei miellytä hänen silmäänsä. Minusta syy hänen pois päin kääntymiseensä on se, että hän ei halua kohdata itsessään sitä tunnetta, minkä minun alastomuuteni katsominen hänessä herättää. Hän sanoo aivan päinvastaista kuin mitä silmänsä ja käytöksensä kertoo. Haluan olla varma asiasta. Tosiasia on, että en halua enää seksiä hänen kanssaan, jos hän ei pidä vartalostani. Ja on aika todennäköistä, että hän ei ikinä asiaa tunnusta. Jokainen tajuaa, että jotain katkeaa naisen ja miehen välillä lopullisesti, jos mies sanoo naiselle, että rakas, minä välttelen katsomistasi ja näkemistäsikun olet alastomana, koska en vain luontaisesti pidä näkemästäni. Mutta jos en katso, niin asia ei vaivaa minua. - En ole ylipainoinen, pyöreä kyllä, mutta en ylipainoinen. En ole mikään missikään. Mutta olen omasta mielestäni ihan ok, minua latistaa vain se tunne mikä minut valtaa, kun vaistoa että jollakin tapaa en miellytä miestäni. Kysymys kuuluu, että siinä tapauksessa hän rakastelee väärän naisen kanssa. Tämä on ikävä asia. aina välillä koetan unohtaa koko jutun, mutta sitten tulee joku vastaava tilanne, että siis saatana mies kääntääpäänsä pois ettei tarvitse katsoa persettäni vaikka tarkoituksena on yhtyä minuun ja harjoittaa esileikkiä. Jotain mättää, mutta tät virtahepoa makuuhuoneessamme ja saunassa ei ole helppo tunnistaa, koska eihän mieheni halua sanoa, että kiihotun ruudun nuorista naisista, mutta sinä et miellytä enkä sinua siksi katso.