Mies juo joka viikonloppu.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Ja se on ärsyttävää! Aina sen on pakko juoda, varsinkin jos joku pyytää sitä kaljalle. Ikinä ei voi kieltäytyä. Sen on pakko kuulemma juoda kun kotona ei jaksa olla. Itse haluisin toisen lapsen jne. mutta eihän ton kanssa voi enää lapsia tehdä :/ Meillä on vielä n. 2krt/kk vapaailta, joten miksei se sit riitä, että niinä iltoina menis kun itsekin sitten pääsisin johonkin.
Joskus se saattaa olla viikonlopun juomatta mun takia mutta aina se siihen jää. Inhottaa kun mies on aina niin kireä tms kun juo, sillon kun pitää taukoa niin on paljon reippaampi ja iloisempi..

Eniten oikeastaan ärsyttää kun mies sanoo, että tämän jälkeen ei juo pitkään aikaan, mutta silti taas menee seuraavana viikonloppuna. Olisi kiva jos hänen sanoihinsa vois luottaa..

[QUOTE="vieras";23450178]Ai...Mun mies on 28v, ja käyttäytyi tolleen joskus 21veenä... Nyt se ei juo kuin kerran kaksi vuodessa...[/QUOTE]

Ollaan oltu miehen kanssa kohta 6v yhdessä eikä alku aikoina noin kova ollut juomaan..

no ei se taida ainoastaan iästä olla kiinni. Mun mies ei juonu edes 20:senä joka viikonloppu. Ja kaverin mies juo neljänä viitenä iltana viikossa vaikka on kohta 35v.

ei se aina ole niin helppoa vain lähteä ja jättää sitä miestä... jos on yhteinen elämä perustettu, talo ja lapset, minulla on ihan sama tilanne mieheni kanssa. Tällä hetkelläkin mies on jossain missä lie ryyppyreissullansa. Perjantaina kävi baarissa tuli yöksi kotiin ja lauantaina lähti kaverinsa kanssa aamupäivästä johonkin eikä sen jälkee ole näkyny... ei sitä voi sanoa että ikä on sen ryyppäämisen takana, osaksi se taito voi olla suvustaan peritty... välillä on kausia ettei niin paljon juo mutta sitten on aikoja jolloin viina maistuu koko viikonlopun ja sitten haetaan vissin jotain hyväksyntää sille syyllistämällä omaa puolisoaan omasta juomisesta... eikä siihen auta mitkään ehtojen sanelemiset, mies voi hetken olla kuin enkeli ja palvoa sinua kaikin keinoin mutta kyllä se siihen loppuu ku taas viinahammasta kolottaa!

[QUOTE="vieras";23450341]No kyllä se ikä aika paljon vaikuttaa. Jotkut miehet elää nuoruuttaan vielä kakskybäsinä, suurinosa niistä sitten rauhoittuu lähempänä kolmeekymppiä...[/QUOTE]

ja jotkut juovat vielä vanhuksinakin joka viikonloppu kun ovat alkoholisoituneita kun ovat nuorina tottuneet.

Mun mies juo lähes joka vkloppu ja joskus myös viikolla..Mua niin ottaa päähään..odotamme lasta joka kohta syntyy..ollaan oltu yli 6v yhes ja ei se alku aikana niin kauhee ollu juomaan..Mut nyt joku vuos sit tuli se et juo lähes joka vkloppu:/ sit ku sille koitan sanoa et ei tarvis juoda joka kerta ni alkaa sit aukomaan päätä :( monesti oon itkenykki ku se alkaa huutaan siit ku sanon :'( kyl mä sen ymmärrän et se on stressaavaa ku ei oo töitä jne..mut ei sen nyt pitäs tarkottaa sitä et pitäs aina juoda,vai mitä? Jokunen vkloppu on sellanen et ollaan yhes eikä ota ku ehk sen max 6 saunaolutta..Mä niin välil stressaan siit et en ihmettelis et vauva syntys aikasemmin..Välil sit en sillail välitä siit juomisesta ku en jaksa tapella siit mut sit välil puran kiukun niin et sanat lentää suusta..Ja haluisin viel viettää näit viimesempiä viikkoja IHAN VAAN KAKSIn MIEHENI kans ennen kun lapsi syntyy..mut tuntuu ettei se tajua mtn :'( toivoisin niin et se pääsis yhteen paikkaan töihin et jos sit loppus vähä toi juominen ja sais viettää miehen kans ihania vkloppuja ja rentoja ihan kahestaan <3 niinku sillon joskus ennen..tuntuu joskus et se juominen ja kaverit on tärkeämpiä ku minä ja vauva...mut se kyl sanoo et me ollaan tärkeämpiä sille..välil vaan tuntuu et ja vitut!Mut tiedän et se rakastaa ja me ollaan tärkeämpiä sille ku ykskään mikään muu asia..ja sit ärsyttää kun kerran olen hairahtanut polulta ja pettänyt miestäni ni se sit humalas alkaa muistuttaan siitä ja sanoo et tuskin toi lapsi on edes hänen vaikka tiedän satavarmasti et se on hänen..ni vaatii isyystestiä no oon suostunu siihen eipähän tarvi välttämättä sossus käydä tunnustaan isyyttä..senkin takia aina itken kun se ottaa ja alkaa suurinpiirtein huutaan siitä :( ja kauhee tappelu välil siitä..mut silti rakastan häntä täydestä sydämmestä <3 ja se mua.

Yhteistyössä