Mies, jota kukaan ei voi saada?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmetellen_elellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmetellen_elellen

Vieras
Olen tavannut yhden miehen alunperin netissä ja sittemmin livenä. Nyt meillä on seksisuhde. Mies ei missään vaiheessa ole luvannut enempää ja niillä säännöillä mä olen luvannut pelata... Mutta kun mä vaan haluasin tuon miehen!

Mies on ollut parissa pidemmässä parisuhteessa, mutta hän on minulle sanonut, että vakaasti aikoo elää loppuelämänsä yksin. Voiko hän olla tosissaan vai onko olemassa nainen joka pystyisi hänet kesyttämään. Ilmeisesti se en ole minä?

Kyllähän sitä moni mies sanoo, että haluais olla sinkku, mut jotenkin tuntuu, että aina ne parhaat kuitenkin on parisuhteessa. Mutta onko oikeesti (muitakin) tämmösiä miehiä. Itse en tunne vastaavia. Kaikki miehet, jotka eivät ole parisuhteessa (siis yli 30v ja joilla on vuosia ilman parisuhdetta), ovat kyllä enemmän tai vähemmän... noh... luusereita. Paitsi tämä. Saisi (jos nyt ei naisen kuin naisen) kyllä naisen tuosta vain...

Mulla on kaverina yks tollanen. Siis joskus aikoinaan nuorena oltiin yhdessä jonkin aikaa, mutta ei siitä mieheksi ollut - liian seikkailunhaluinen! Ja sitä elämäntyyliä itsekseen se jatkaa vieläkin, enemmän ja vähemmän vakipanoja sillä on mutta sanonut ettei halua arkeaan kokonaan jakaa kenenkään kanssa vaan elää sinkkuna jatkossakin. Ja naisten kannalta parempikin niin - ei sitä varmaan jaksaisi kukaan vuositolkulla katella, kun on sellainen jollain tavalla liian nuoreksi jäänyt, nyt jo 4-kymppiä lähentelevä mies.

On niitä sellaisia miehiäkin, jotka eivät halua parisuhdetta. Aivan kuten on sellaisia naisiakin. Sitten taas on niitä, jotka eivät halua aloittaa parisuhdetta kenen tahansa kanssa, mutta jos se oikea kävelee vastaan niin ovat valmiita parisuhteeseen. Se nyt kuitenkin on varmaa, että jos miestä ei parisuhde kiinnosta niin et sinä voi häntä mitenkään saada manipuloitua suhteeseen. Hän ei joko halua suhdetta ollenkaan tai sinä et ole se oikea.

• Tykkää
Reactions: Data ja Vaimo-Rakas
Noh, kyllähän se voi olla että se mies johonkin naiseen lankeaa, mutta se et näköjään ole sinä. Tosin miehellä on asiat kivasti kun sinä mahdollistat nykytilanteen, seksiä ilman sitoumuksia.
Se passaa useille miehille.
Ei se sitä tarkoita että sinkkumies joka saisi naisen ottaisi sellaisen, ja sinkun täytyy olla luuseri. No, luusereitahan ne on siinä mielessä että kuvittelee että voi poimia rusinat pullasta ja litran maitoa ostamatta lehmää, ja tämä onnistuu ikuisesti ja vanhennuttuakin.
Minullakin roikkuu perässä näitä pildenvonkaajia vuosien takaa. Ei tunnu tajuavan että tilaisuutensa oli ja meni, kun tajusin olevani vain hyväksikäytetty barbara, sanoin heippa.

Miksi roikut tuollaisessa miehessä, joka ei halua sinulta muuta kuin seksiä? Ja miksi ihmeessä kuvittelet että voisit "saada"hänet, jos hän on selkokielellä ilmaissut ettei halua mitään?

Tyhmä on tyhmä, ei sille mitään voi...

Saa olla aika erikoinen jos tuollaisen saa sitoutumaan, mutta tekisikö se hyvää hänelle vai katuisiko hän myöhemmin menetettyä vapaata? Kaikki eivät halua parisuhdetta, aivan kuten on vapaaehtoisesti lapsettomiakin.

Mies on päässyt pilden makuun, eikä ole yksiavioista tyyppiä. Miksi ihmeessä haluaisit itsellesi vieraissa juoksevan miehen?

Mies on tehnyt viisaan ratkaisun, kun elelee yksikseen ja harrastaa vain irtosuhteita ja vakkaripanoja. Eipä tarvitse kenenkään yksityistä omistusoikeutta vaativan naisen itkeä, että mies pettää häntä.

Tiedän vastaavia tapauksia useampiakin. Minulla on vakkarisuhteita sellaisten kanssa.

Yhteistyössä