Mies: Jos haluat lisää seksiä, tiskaat astiat!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mua häiritsi tuossa jutussa seuraava pätkä:"mitä enemmän miehet auttavat heitä tavallisissa kotitöissä."
Mun mielestä jos mies tekee kotitöitä niin se ei ole naisen auttamista. Tottakai miehen kuuluu tehdä kotitöitä siinä missä naisenkin.
 
juu
Keijo ja Veijo, vain kymppi eroa, kohta meil on täällä seppo ja teppo vain vitonen erona, kaikki samaa mieltä, niihä ne miehet on. Ei niistä oo mihinkää siis NAISIIN NAISIIN NAISETKIN VAAN! Kyllä keijot ja tepot, siitä köniin saa, ei enää oo minne mulkkua upottaa, mitäs ne sitte, noh, homoillaan...Dummmmmdidummmmm... dummmmm....dummm....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mua häiritsi tuossa jutussa seuraava pätkä:"mitä enemmän miehet auttavat heitä tavallisissa kotitöissä."
Mun mielestä jos mies tekee kotitöitä niin se ei ole naisen auttamista. Tottakai miehen kuuluu tehdä kotitöitä siinä missä naisenkin.
Juri näin ! Perskules

 
vieras
Tuokin tutkimus oli ihan itsestään selvä juttu. Yksinkertaiset miehet eivät vaan ole älynneet asiayhteyttä -> levännyt nainen jaksaa tehdä muutakin kuin nukkua ja kärsiä työn kipeytyneistä hartioista ja näin ollen kipeästä päästä. :)
Oma mies on ilmeisesti lukenut jutun, kun on alkanut osallistumaan kotitöihin :D
 

Yhteistyössä