Mies joka paneskelee muita naisia sillä välin kun tyttöystävä on raskaana kotona - mielipiteitänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi mies nauraisi lapsensa äidille takanapäin?
Mies ei luvannut mitään, miksi siis edes valittaa?

Miksi miestä pitäisi arvostella kun tässä tapauksessa se tyhmä taitaa olla äiti. Vai onko?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niinpä... Eräs miehen kanssa seksiä harrastanut kaverini avautuikin tästä minulle. Sanoi että halusi minun tietävän, koska hänellä (tällä kaverillani) on herpes ja olivat miehen kanssa harrastaneet suuseksiä ilman kortsua. Mies oli ollut sitä mieltä ettei taudit suuseksissä tartu. Kävin sitten herpes-testeissä ja tulos oli negatiivinen, onneksi.

Tiedän miltä tämä kuulostaa, mutta rakastan miestä aivan silmittömästi.

Joo, provolta kuulostaa.

Juu, varmaan jollain on tuollainen mies ja kaverit samaa sarjaa vielä päälle....!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Väsyttää niin etten jaksaisi kirjoittaa, suuri KIITOS silti teille että jaksoitte...
Ette tiedä miten repivää ja raastavaa tämä on... joka päivä epätietoisuudessa. Mitä mies tekee, kenen kanssa, tuleeko edes katsomaan vauvaa kun se syntyy... Usein soitan hänelle, haluaisin vain seuraa ja tukea, en mitään muuta. Miehellä omat ongelmansa, joita koitan parhaani mukaan ymmärtää. Sen voimalla jaksan että toivoa en ole vielä heittänyt.

Yrität siis, että miehesi pitäisi muuttua sinun vuoksesi? Onko mies luvannut? Mielestäni teidän suhde voi onnistua, jos hyväksyt suhteenne laadun, etkä odota mieheltäsi sellaista, jota ei ole valmis sulle antamaan.

Ei ole luvannut mutta antanut ymmärtää että EHKÄ. Sitten kun lapsi syntyy, sanoo koko ajan niin, ja että nyt suhteemme on "välitilassa" kun olen raskaana.

Luulin että olen valmis siihen ettei mies voi luvata mitään. Nyt tuntuu usein siltä etten ehkä ollutkaan.

eli sinä olet miehelle yks pano muiden joukossa.. et enempää ja tuskin tulet olemaankaan muuta. Et ole varmaan miehen muijista ainut joka kuvittelee et ois jotain muuta kun panosuhde.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kaveri panee kaikkea mikä liikkuu, ja asuu kyllä muijansa kanssa ja kolmas lapsikin syntyi. Muijaa pidetään noin yleisesti kylän tyhmimpänä, koska äijä on varmasti pannu sen kaveritki läpi jo. Mutta minkäs teet, jos haluu olla toisen kanssa ni sit haluu. Ei voi minkää jos tuntuu et ansaitsee sellasen paskan...
Ja tääkin osaa esittää mukavaa ja ihanaa ja kyllä sitäkin ne skidit vähän kiinnostaa. Ja painaahan se sitä omaakin muijaa, vaikka samana päivänä kun uittaa vehettään vieraassa.

No mutta, mistäs se kaverin muija vois tietää mitä sen ukko puuhailee muualla? Pitäiskö heppiä haistella, että haiseeko vieraalle? Jos se vaikka seurais sitä ukkoaan että tietäis sen pettävän, koko kylä pitäis sitä mustasukkasimpana muijana ikinä. Ja senhän sitten taas ymmärtäis kaikki, että tietenkin ukko niin mustista muijaa tietenkin pettää. Eihn sellaista kukaan kestä.

siis mitä vittuuu? oikeestikko tiesit että mies on tollanen ja teit lapsen, ei hyvää päivää se mie ei ole miestä nähnytkään. eikä varmasti rakasta. silloin kun nainen on raskaana ni silloinhan se pettäminen on kaikkein pahinta mitä voi tehdä. ja hei jos ei tohon ikään mennessä ole aikuistunut niin tuskin aikuistuu ikinä. mun ex oli samanlainen sillä erotuksella että puhui jopa naimisiin menosta yms yhteisestä elämästä. kunnes jätti palas takas petti ja jätti uudestaan. mä tiedän sen tunteen kun ikä tahansa yhteinen hetki on se mitä odottaa kuin kuuta taivaalta, mä tiedän miltä susta tuntuu ja siksi kokemuksesta sanon, revi ittes irti siitä mukamas miehestä.

mä hullu olin niin rakastunut että olisin ottanut miehen takasin vielä lapsemme synnyttyä ja itkin 2v hänen ja sen yhteisen elämän vuoksi,kun ei ollut sitä perhettä olin melkein itsemurhan partaalla.

nykyään voin sanoa ETTÄ ONNEKSI mies JÄTTI. tosta on nyt 4v aikaa, jätti lähtemättömät jäljet kun ei vaan osaa luottaa siihen ettei nykyinen tee samoin mutta nykyään mulla on mies isolla M:LLÄ.mies oli melkein koko raskaus ajan koko ajan mun kanssani, paitsi jos meni vanhemman lapsen kanssa johonkin että sain levätä. tms. sellasen miehen säkin voit löytää ja ansaitset

Lukaisin vain ketjun ekan sivun...

Itse tekisin vastaavassa tapauksessa varmaankin niin, että ilmoittaisin miehelle (viimeistään kun vauva on syntynyt) että valitsee sinkkuelämän tai perheellisen elämän väliltä. Mun sänkyyni ei oisi moisella baarihyppelijällä asiaa, kivahan se on jos isällä muksu kiinnostaa eli kaveripohjalla sitten jatkaisin äijän kanssa jos meno ei rauhoittuisi.

Miehellekin on varmaan kriisin paikka aikuistuminen ja isäksi tulo, mutta ei se tuollaiseen käytökseen oikeuta. Kuinkahan nuoresta kaverista on kyse?

Ja jos mies jatkaa venkoilua, itsekunnioitusta kehiin.

Mies ei kunnioita sinua, koska et itsekään kunnioita itseäsi. :(
Opettele ensin rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi. Näin saat todennäköisemmin rakkautta ja kunnioitusta myös kumppaniltasi - ethän muuta edes hyväksy.
Molemmin puoleinen kunnioitus ja hyväksyminen kuuluu rakkauteen. Sinä kuvittelet rakastavasi miestä, mutta ehkäpä rakastat rakastamisen tunnetta ja sitä että vierellä on joku - edes joskus.

Vauvallesi parhainta olisi, että lakkaisit roikkumasta miehessä ja seisoisit omilla jaloillasi.

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
Mitä luulette, onko suhteella toivoa? Mies väittää rakastavansa, mutta silti viettää viikonloput kavereiden kanssa baarissa ja on kertonut avoimesti harrastavansa seksiä muiden naisten kanssa. Sanoo ettei pelkkä seksi "merkitse mitään"... tiedä sitten uskoako sitä vai ei. Emme asu yhdessä, miehen tahdosta näin. Lapsen laskettu aika 3 viikon päästä ja pää ihan sekaisin... Mies ei tunnu tietävän mitä haluaa, sanoo vain että katsotaan tilannetta sitten kun lapsi on syntynyt. Mitä teen? Unohdanko koko miehen vai jatkanko toivossa elämistä? Hän on kuitenkin lapseni ja isä ja rakastan häntä kaikkine heikkouksineenkin yli kaiken...

En lukenut ketjusta muuta kun tämän. Saman kokeneena sanon, että lähde nyt heti. Mies EI välitä sinusta EIKÄ LAPSESTA oikeasti.
Minun mies myös väitti meitä rakastavansa ja haluavansa yms yms mutta petti kuitenkin. Vuosia katselin ja aina oli itsellä paha olo. Rakastin miestä todella koko sydämestäni. Onneksi vihdoin heräsin, ansaitsen parempaa. Niin myös sinä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Älä anna käyttää itseäsi kynnysmattona.

Alkuperäinen kirjoittaja suoraan sanottuna:
eli sinä olet miehelle yks pano muiden joukossa.. et enempää ja tuskin tulet olemaankaan muuta. Et ole varmaan miehen muijista ainut joka kuvittelee et ois jotain muuta kun panosuhde.

Tältä se minustakin kuulostaa. Valitettavasti. :/

Harrastamme seksiä kyllä, mutta nyt emme kun olen niin viimeisilläni. Siksi olen tavallaan suonutkin miehelle ne muut naiset... pelkkää seksiähän se on. Mies sanoo käyttävänsä kondomia.

No tämän viestin jälkeen en enää yhtään ihmettele miksi kysyt tätä täältä. Tällä viestillä ja noilla sanoilla hyväksyt ja sallit miehen kohdella sua kaltoin...

ai ai. sääliksi käy

Yhteistyössä