Mies joka on ihastunut minuun, panee muita

  • Viestiketjun aloittaja tere
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Älä sinä naura siellä, loppuu se nauraminen, se on kielletty ensi vuodesta lähtien.
Sori, ei voinut minkään.. :ashamed:

Ja onhan mulla vielä muutama tunti aikaa, jos vaikka samanlaisia helmiä osuis eteen :D
Joh, otahan tästä vuodesta ilo irti koska se ilo hyytyy pian. ;)
 
kalamies
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Jep - eli se haluaa ottaa sut vakavasti eikä pelkkänä panopuuna. Arvostaa sua niin, ettei halua pilata juttua. Oottele rauhassa ja pidä täky vedessä.
:LOL:
Olin kyllä aivan tosissani. Noin me miehet toimimme. Itseltäni menee kiinnostus naiseen jos hän susotuu heti seksiin. Ja kun on vakavasti ihastunut, ajatukset ovat romattisia ja haaveilevia - seksi tulee mukaan kuvaan vasta myöhemmin.

Niin ne panopuut. Eivät ne merkitse mitään ja jäävät kyllä jos ja kun vakava seurustelu alkaa.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
se välittää susta ap, se panee muita sen takia, ettei tarttis panna sua ja tartuttaa panossa tauteja suhun.
romanttista nykyaikaa vissiin :)
no niin vissiin.. ;) mut silti, ei ainakaan mun sinkkuaikoina mun säädöt paneskellu muita! :LOL:
turpiin tulis mullekin jos yhtäkkiä sinkkumarkkinoille joutuisin.. :/
olin siellä alle 16 v:nä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Olin kyllä aivan tosissani. Noin me miehet toimimme. Itseltäni menee kiinnostus naiseen jos hän susotuu heti seksiin. Ja kun on vakavasti ihastunut, ajatukset ovat romattisia ja haaveilevia - seksi tulee mukaan kuvaan vasta myöhemmin.

Niin ne panopuut. Eivät ne merkitse mitään ja jäävät kyllä jos ja kun vakava seurustelu alkaa.
Juu, yleistä ihmeessä :D Kaikki miehet toimii just noin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Jep - eli se haluaa ottaa sut vakavasti eikä pelkkänä panopuuna. Arvostaa sua niin, ettei halua pilata juttua. Oottele rauhassa ja pidä täky vedessä.
:LOL:
Olin kyllä aivan tosissani. Noin me miehet toimimme. Itseltäni menee kiinnostus naiseen jos hän susotuu heti seksiin. Ja kun on vakavasti ihastunut, ajatukset ovat romattisia ja haaveilevia - seksi tulee mukaan kuvaan vasta myöhemmin.

Niin ne panopuut. Eivät ne merkitse mitään ja jäävät kyllä jos ja kun vakava seurustelu alkaa.
Nosse kuule niin on, et mää oon tätä miestä jallittanu parisen vuotta ja aina se keksii tekosyyn ettei tarttis panna.
On tää ny, hittolainen.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Miehet nyt panee ketä vaan, niillä on munat rasitteena. Ja naisten suurin ongelma on se, että ne joutuvat elämään maailmassa, jossa puolet ihmisistä on miehiä. (Ja neljäsosa sen lisäksi vielä poikien äitejä.)
Määki voisin olla ketä vaan, jota panna. Himot tässä on hiirelläki.

Ja vielä ens yön oon sen vieressä, ja tää pitelee munaansa kui jotai kansallisaarretta piilossa. Kuka tälle joutais puhuun järkeä?
 
kalamies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Jep - eli se haluaa ottaa sut vakavasti eikä pelkkänä panopuuna. Arvostaa sua niin, ettei halua pilata juttua. Oottele rauhassa ja pidä täky vedessä.
:LOL:
Olin kyllä aivan tosissani. Noin me miehet toimimme. Itseltäni menee kiinnostus naiseen jos hän susotuu heti seksiin. Ja kun on vakavasti ihastunut, ajatukset ovat romattisia ja haaveilevia - seksi tulee mukaan kuvaan vasta myöhemmin.

Niin ne panopuut. Eivät ne merkitse mitään ja jäävät kyllä jos ja kun vakava seurustelu alkaa.
Nosse kuule niin on, et mää oon tätä miestä jallittanu parisen vuotta ja aina se keksii tekosyyn ettei tarttis panna.
On tää ny, hittolainen.
Tuo muuttaa tilannetta hieman. Mies saattaa pelätä sitoutumista ja saatat olla sillä tavalla "pelottava", että mies pelkää rakastuvansa sinuun. Mies voi olla sitoutumiskyvytyön tai sitten ei ole vielä selviytynyt erosta, eikä valmis vakavaan suhteeseen.

Joka tapauksessa luulisin, että hän ei uskalla harrastaa seksiä kanssasi, koska pelkää sen pilaavan teidän mahikset.
 
Saahan sitä panna muita vaikka olisi ihastunutkin. Mutta jos se tilanne kehittyy yhtään ihastumisen yli, eli siis jonkinlaista suhteenpoikasta alkaa olemaan muuallakin kuin omissa kuvitelmissa, niin kuulu ne muiden panemiset jättää jo sikseen. Ei se nyt ole mikään normaali tilanne, että "sitä oikeaa" vikitellään kukkasin ja välillä sitten käydään sutasemassa paria väärää.

Itse en oikeastaan edes pysty kiinnostumaan muista ihmisistä kun ihastus iskee kunnolla päälle. Heti kun näkyy että mahiksia on niin kuolee kiinnostus kaikenmaailman erkkeihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Joka tapauksessa luulisin, että hän ei uskalla harrastaa seksiä kanssasi, koska pelkää sen pilaavan teidän mahikset.
Siis nyt mä repesin :LOL:

Mies kyllä panee jos on kiinnostunut ja pimpsa siihen eteen nakataan.

Jos ei pane niin ei kiinnosta tai on varattu. Aika helppoa. Mistäs kalamies on tän romanttisen hömpän napannut?

Muoks. tai sillä on aktiivinen herpes..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Miehet nyt panee ketä vaan, niillä on munat rasitteena. Ja naisten suurin ongelma on se, että ne joutuvat elämään maailmassa, jossa puolet ihmisistä on miehiä. (Ja neljäsosa sen lisäksi vielä poikien äitejä.)
Määki voisin olla ketä vaan, jota panna. Himot tässä on hiirelläki.

Ja vielä ens yön oon sen vieressä, ja tää pitelee munaansa kui jotai kansallisaarretta piilossa. Kuka tälle joutais puhuun järkeä?
Hanki sitten vieläkin yksinkertaisempi mies, jos olet itsekin noin yksinkertainen. Toiset tykkää vain nussia, toiset tykkää vain rakastaa, ja toiset tykkää tehdä molempia. Mutta kaikkea ei voi saada, sitä sun miehes ei ymmärrä. Entä sinä?
 
kalamies
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Joka tapauksessa luulisin, että hän ei uskalla harrastaa seksiä kanssasi, koska pelkää sen pilaavan teidän mahikset.
Siis nyt mä repesin :LOL:

Mies kyllä panee jos on kiinnostunut ja pimpsa siihen eteen nakataan.

Jos ei pane niin ei kiinnosta tai on varattu. Aika helppoa. Mistäs kalamies on tän romanttisen hömpän napannut?

Muoks. tai sillä on aktiivinen herpes..
Tietysti panee yleensä jos se eteen levitetään. Se on kuitenkin usein viimeinen pano sen naisen kanssa. Pelkkä seksi on aivan eri asia kuin seksi ihastuksen tai suuren rakkauden kanssa. Itseäni tosin ei pelkkä seksi juurikaan innosta. Onhan täällä palstalla ollut juttua sellaisistakin miehistä, jotka panevat vaikka puita.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
täähä oli provo! :LOL:
No emmää provo ole, kaikki perustuu tositapahtumiin.
Onko sulla mielestäsi sen kanssa seurustelusuhde vai eikö (vielä ) ole? Jos selvästi seurustelet sen kanssa ja silti panee muita, niin se on mielestäni jo outoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:
Joka tapauksessa luulisin, että hän ei uskalla harrastaa seksiä kanssasi, koska pelkää sen pilaavan teidän mahikset.
Siis nyt mä repesin :LOL:

Mies kyllä panee jos on kiinnostunut ja pimpsa siihen eteen nakataan.

Jos ei pane niin ei kiinnosta tai on varattu. Aika helppoa. Mistäs kalamies on tän romanttisen hömpän napannut?

Muoks. tai sillä on aktiivinen herpes..
Tietysti panee yleensä jos se eteen levitetään. Se on kuitenkin usein viimeinen pano sen naisen kanssa. Pelkkä seksi on aivan eri asia kuin seksi ihastuksen tai suuren rakkauden kanssa. Itseäni tosin ei pelkkä seksi juurikaan innosta. Onhan täällä palstalla ollut juttua sellaisistakin miehistä, jotka panevat vaikka puita.
No sellaisiahan ne kaikki on. Miehet siis.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Miehet nyt panee ketä vaan, niillä on munat rasitteena. Ja naisten suurin ongelma on se, että ne joutuvat elämään maailmassa, jossa puolet ihmisistä on miehiä. (Ja neljäsosa sen lisäksi vielä poikien äitejä.)
Määki voisin olla ketä vaan, jota panna. Himot tässä on hiirelläki.

Ja vielä ens yön oon sen vieressä, ja tää pitelee munaansa kui jotai kansallisaarretta piilossa. Kuka tälle joutais puhuun järkeä?
Hanki sitten vieläkin yksinkertaisempi mies, jos olet itsekin noin yksinkertainen. Toiset tykkää vain nussia, toiset tykkää vain rakastaa, ja toiset tykkää tehdä molempia. Mutta kaikkea ei voi saada, sitä sun miehes ei ymmärrä. Entä sinä?

Siis mä oon tositosi simppeli :D Mää tykkään nussia, vaikka en siitä mitään ymmärrä :D
 

Yhteistyössä