Mies joka humalassa piinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Tutustuin jokunen vuosi sitten mieheen, jonka kanssa oltu ystäviä. Myöhemmin kyllä tullut selväksi että haluaisi enemmänkin mutta olen myös tehnyt selväksi ettei se käy, kun en vain halua miestä vierelleni ja muutenkin... Tämän miehen käytös ahdistaa, mustasukkaisuus, omistushalu, kyttääminen jne.
Varsinkin humalassa (ja alkoa kuluu nykyään ihan älyttömästi). Ensimmäisenä humalapäivänä soittelee ja viestit on hyväntuulisia/hyväntahtoisia, kuinka ikävä on ja kuinka ihana olen ym, toisena päivänä alkaa haukkuminen. Huoraan ja valehtelen ja käytän hyväksi (lainannut pari kertaa rahaa, tietäen että maksan takaisin kun pääsen töihin, tällä hetkellä elän kädestä suuhun), en huoraa, enkä valehtele, joten jostain mistä lie vetää nuo esille.
Kolmantena päivänä viestejä satelee kuinka ei kelpaa minulle, kuinka valehtelen ja olen kamala ihminen, ja ystävyys kuulema ohi kunhan maksan velkani. Sitten alkaa uhkailla että velka maksuun heti tai jotain käy jne.
Parin päivän päästä kun selvä pää, alkaa vinkuminen kuinka ikävä on ja kuinka kaipaa ja rakastaa mutta kuinka huono ihminen onkaan kun ei kelpaa. Toisin kuin ne muut (eli exät joita minulla on kolme kappaletta 20 vuoden ajalta).

Viestejä ja puheluita tulee valehtelematta satoja päivässä kun juo, on häirinnyt myös äitiäni jolla on omissa murheissa tarpeeksi ja äiti nyt huolissaan ollut kun olen velkaa jollekin. Pelkään että äidin terveys pettää lopullisesti jos tuo mies vielä yhteyttä häneen ottaa.

Vaihtaisin numeroa, mutta saa sen aina selville jostain. Ja taas uhkailee ja kiristää ja haukkuu. Olen muuttamassa muualle nyt ja tuntuu että koko homma taas repesi käsiin. Uutta osoitettani en aio tälle kertoa tietenkään, mutta eiköhän sen selville saa myöskin.

Mitä tässä voi tehdä, poliisille ilmoittaa ja mitä seuraamuksia on? Uskon että voi tahtoessaan tehdä todella pahoja asioita jäämättä kiinni.

Nykyään en enää uskalla tutustua keneenkään, jos ovat samanlaisia hulluja...

[QUOTE="huoh";30840856]Maksa akka velkas..[/QUOTE]

No kyllähän kuule maksankin kun juuri olen töihin alkamassa kesän lopulla, ei ole ongelma muutama satanen silloin. Vaan eipä tuo häiriköinti siihen tule loppumaan.

Tuo on selvää häiriköintiä ja puhelutietojen perusteella voi tehdä rikosilmoituksen. Et saa uhkaavaa käytöstä loppumaan antamalla olla, vaan se vaan pahenee ja voi johtaa väkivaltaan paljon todennäköisemmin kuin puuttumalla asiaan. Ilmoittamalla ja hankkimalla jopa lähestymiskiellon olet edes vähän enemmän turvassa.

Yhteistyössä