Mies jäi kiinni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttitiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyttitiina

Uusi jäsen
11.09.2007
9
0
1
tupakanpoltosta... Ei siinä mitään, aikuinenhan tuo on ja saa polttaa, mutta olis se voinu sen mulle ite kertoa eikä salailla. Oli meinaan reilun puoli vuotta jo salaillut polttamistaan.

Oli ennen uutta aloitusta ollu polttamatta neljä vuotta. Jotenki oli vain mulle hirmuinen pettymys, olin niin järjettömän onnellinen siitä että pysty lopettamaan tupakoinnin ja hehkuttelinkin sitä kun tupakasta puhetta tuli.

Miksi ihmeessä tämä on näin suuri pettymys, että ihan itkettää ajatus miehestä polttamassa tupakkaa?? :o Ja miten tästä pääsee yli...

Poltatko itse? Nimittäin jos ET polta, niin hajuaistissasi on vikaa jos et ole aiemmin tupakkaa hänessä haistanut. Ettekö suutele tai etkö hali miestäsi jotta haistaisit tupakan?

:/
Mulla oli eksän kanssa samanlainen tilanne.. Se oli tupakka lakossa ja sanoin sille useasti, et jos alat polttaa/tekee mieli, niin kerro mulle
Ettei tartteis "seläntakana" polttaa- arvaa kertoko :| Tosin jäi kiinni siitä hyvin nopeasti

Aika tyhmää sun mieheltä tuollasta peitellä puol vuotta, tuntus minustakin pahalta
(eihän tää oo aprillipila..?)

Alkuperäinen kirjoittaja en kyllä usko:
Poltatko itse? Nimittäin jos ET polta, niin hajuaistissasi on vikaa jos et ole aiemmin tupakkaa hänessä haistanut. Ettekö suutele tai etkö hali miestäsi jotta haistaisit tupakan?

Nyt mietin tosiaan, miten voin olla näin TYHMÄ! En polta ja olen haistanut tupakankin mutta kun työkaverit polttaa joten ajattelin että vaatteisiin tarttunu sieltä. Ja kyllä pusut on alkaneet vähän tökkiä, mutta tosiaan ajattelin, että johtuu jostain muusta. Mietin muutamaan kertaan, että polttaako, mutta tyhmänä ajattelin, että miksi terveyden takia tupakan lopettanut alottaisi uudelleen polttamisen.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mulla oli eksän kanssa samanlainen tilanne.. Se oli tupakka lakossa ja sanoin sille useasti, et jos alat polttaa/tekee mieli, niin kerro mulle
Ettei tartteis "seläntakana" polttaa- arvaa kertoko :| Tosin jäi kiinni siitä hyvin nopeasti

Aika tyhmää sun mieheltä tuollasta peitellä puol vuotta, tuntus minustakin pahalta

Ei ole aprillipila, meinasin että puran vasta huomenna tuntojani just tuon aprillipäivän takia...

Ehkä se tästä tekeekin niin vaikean, että salaillu ja peitelly niin pitkän aikaa. Sanoi vain syyksi, että ei halunnu, että suutun. No, vasta minä suutuin kun ihan tarkoituksella oli sitä peitellyt...

Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:

Ei ole aprillipila, meinasin että puran vasta huomenna tuntojani just tuon aprillipäivän takia...

Ehkä se tästä tekeekin niin vaikean, että salaillu ja peitelly niin pitkän aikaa. Sanoi vain syyksi, että ei halunnu, että suutun. No, vasta minä suutuin kun ihan tarkoituksella oli sitä peitellyt...

Se tiesi kuinka ylpeä olit siitä ja tiesi kuinka pettynyt tulet olemaan siihen. Nimim. miheltä salaa tupakoinut :whistle:
Eli itse hiukan retkahtanut uudelleen sauhuttelemaan ja asia paljastui miehelle. Ei se nyt tuominnut, mutta oli minun puolestani pettynyt ja pahoillaan, kun en kyennytkään jatkamaan raitiskeuhkosena.
Tosin mieheni polttaa itsekkin ja nyt mietittiin yhteistuumin lopetusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:

Se tiesi kuinka ylpeä olit siitä ja tiesi kuinka pettynyt tulet olemaan siihen. Nimim. miheltä salaa tupakoinut :whistle:
Eli itse hiukan retkahtanut uudelleen sauhuttelemaan ja asia paljastui miehelle. Ei se nyt tuominnut, mutta oli minun puolestani pettynyt ja pahoillaan, kun en kyennytkään jatkamaan raitiskeuhkosena.
Tosin mieheni polttaa itsekkin ja nyt mietittiin yhteistuumin lopetusta.

Yritän olla tuomitsematta, pettymystä on kuitenkin vaikea hallita. Häpeissään tuo tuntu olevan kun jäi kiinni...

Siis tuo kuulostaa niin tutulle...
Mies sitten aikanaa selitti, et eihän mulle halunnu paljastaa, et ei ookkaan vahva, vaan sortu, aatteli että mä suutun
Ja hävettihän sitä
:whistle:
Ja sittenhän se vasta vihaks pistää, kun saa kuulla, et toinen selän takana touhuaa, vaikka onkin vaan kyse tupakanpoltosta