mies jäi kiinni, miten toimisitte??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aavistus oli oikea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aavistus oli oikea

Vieras
eli mies oli työmatkalla keväällä, josta palattuaan oli kärtyinen ja kireä, jotenkin erilainen.. tenttasin aikani ja sitten kertoi että joku akka oli yrittänyt iskeä, eikä halunnut kertoa koska tulisin turhaan mustasukkaiseksi, ja seuraavat reissut olisi hankalia...

nonyt sain selville salapoliisityönä sen, kuka tää nainen oli, ja kirjoitin sille, pyysin kertomaan mitä on tapahtunut silloin keväällä... selvisi että mun äijä on koittanu saada erittäin kovalla yrityksellä sänkyyn, tarjonnu oluita ja tää naikkonen on istunu mieheni sylissä.. pussailua tai muuta ei ole tapahtunut..

mies ei tiedä että tiedän tämän.

miten etenen asiassa? oon nyt yövuorossa, mulla on aikaa miettiä strategia ennen aamua...

Noh..puolensa kullakin. kumpaan luotat miehesi vai naikkosen kuvailuun tapahtuneesta? Miksi lähdit selvittämään asiaa? Ja kun tuon vakavampaa ei ollut tapahtunu..ehkä olivat oleet humalassa? hetken huumaa. onko ollut aiemmin pettämistä? meneekö parisuhteessa muuten hyvin

[QUOTE="tinttu";24242845]Noh..puolensa kullakin. kumpaan luotat miehesi vai naikkosen kuvailuun tapahtuneesta?[/QUOTE]
Kysyisin samaa. Kumpaan luotat? Jos nainen on yrittänyt iskeä (kuten mies kertoo), niin silloin olisi hänen etujen mukaista valehdella, jotta eroaisitte ja mies olisi vapailla markkinoilla.

Todennäköisimmin totuus on jostain noiden tarinoiden puolivälistä.

Kertoisin miehelle, että tiedän, koska tuollainen voi jäädä kalvamaan jos sitä ei puhu.

• Tykkää
Reactions: mjää
[QUOTE="tinttu";24242845]Noh..puolensa kullakin. kumpaan luotat miehesi vai naikkosen kuvailuun tapahtuneesta? Miksi lähdit selvittämään asiaa? Ja kun tuon vakavampaa ei ollut tapahtunu..ehkä olivat oleet humalassa? hetken huumaa. onko ollut aiemmin pettämistä? meneekö parisuhteessa muuten hyvin[/QUOTE]

luotan naisen tarinaan, kuulostaa kovin siltä miten mieheni voisi käyttäytyä.
meidän seksielämä on muuttunut tuon reissun jälkeen, sekä mies on etääntynyt henkisesti minusta ja lapsesta.
olivat humalassa, nainen oli heti laittanut pelin poikki kun kuuli miehen olevan naimisissa. vielä tämänkin jälkeen mies oli pyrkinyt päästä naisen luo

Voithan kertoa miehellesi että tiedät. Saattaa jopa käydä niin että mies pyytelee ja rukoilee anteeksi, mutta mitähän siitä seuraa...? Jos annat anteeksi, annat sen viestin että tuo on ihan ok, ja sinua voi kohdella miten tahansa.
Tällä elämäkokemuksella sanoisin että "hasta lavista baby". Ikävä kyllä. Been there. Ei se siitä parane. Sulle on jotain parempaa. Kliseitä kasa, mutta niin tosia kuitenkin :(

[QUOTE="tii-";24242864]Kysyisin samaa. Kumpaan luotat? Jos nainen on yrittänyt iskeä (kuten mies kertoo), niin silloin olisi hänen etujen mukaista valehdella, jotta eroaisitte ja mies olisi vapailla markkinoilla.

Todennäköisimmin totuus on jostain noiden tarinoiden puolivälistä.

Kertoisin miehelle, että tiedän, koska tuollainen voi jäädä kalvamaan jos sitä ei puhu.[/QUOTE]

nainen ei tunne miestä eikä tule häntä enää uudellen tapaamaan, asuvat kaukana...mies oli kohdellut häntäkin huonosti, kuin halpaa huoraa,,

Mun kokemuksen mukaan miehet iskee naisia, ei päinvastoin. Naiset saattavat tehdä vaikka mitä saavuttaakseen miehen huomion, mutta mies hoitaa iskupuolen. Ja jos tää on tapahtunut kaukana kotoa, niin veikkaisin, että mies on ollut aktiivisena itse - kun et sä sais kumminkaan tietää, eikä kukaan tuttu näe.

Mun kokemuksen mukaan miehet iskee naisia, ei päinvastoin. Naiset saattavat tehdä vaikka mitä saavuttaakseen miehen huomion, mutta mies hoitaa iskupuolen. Ja jos tää on tapahtunut kaukana kotoa, niin veikkaisin, että mies on ollut aktiivisena itse - kun et sä sais kumminkaan tietää, eikä kukaan tuttu näe.

näin mäki aattelin... just tässä teen lähtöä kotiin.. pää on aika lailla tyhjää täynnä

Ja mulle tuli lisäksi mieleen sellainen juttu, että ei miehet kauheasti mainosta sitä parisuhdettaan tai kotona odottavaa vaimoa. Noi muutamat miehet joiden kanssa olen yhdeksi yöksi samaan sänkyyn päätynyt ovat sitten jossain vaiheessa aamupuolella lipsauttaneet tiedon vaimosta. Kotipaikkakin on aika kaukana täältä missä mä asun tai sitten on kohdattu laivalla - eikä mies ole koskaan ollut kotoisin siitä kaupungista, mistä laiva on lähtenyt.
Voihan noi vaimot ja kotipaikat olla keksittyjäkin tossa vaiheessa, vaikka en ole koskaan kysellyt edes puhelinnumeroa. Ja toinen juttu mikä pistää miettimään on se,ettei yksikään näistä sankareista ole kysellyt ehkäisyn perään tai kaivanut kondomia taskusta. Ja kavereiden kertoma on samansuuntaista, että kun ei kerro nimeä eikä puhelinnumeroa, niin voi jättää ehkäisynkin pois kun ei ole pelkoa mahdollisesta isyyssyytteestä.

eli mies oli työmatkalla keväällä, josta palattuaan oli kärtyinen ja kireä, jotenkin erilainen.. tenttasin aikani ja sitten kertoi että joku akka oli yrittänyt iskeä, eikä halunnut kertoa koska tulisin turhaan mustasukkaiseksi, ja seuraavat reissut olisi hankalia...

nonyt sain selville salapoliisityönä sen, kuka tää nainen oli, ja kirjoitin sille, pyysin kertomaan mitä on tapahtunut silloin keväällä... selvisi että mun äijä on koittanu saada erittäin kovalla yrityksellä sänkyyn, tarjonnu oluita ja tää naikkonen on istunu mieheni sylissä.. pussailua tai muuta ei ole tapahtunut..

mies ei tiedä että tiedän tämän.

miten etenen asiassa? oon nyt yövuorossa, mulla on aikaa miettiä strategia ennen aamua...

Mene peilin eteen ja tee tarvittavat jatkotoimenpiteet. Vittuako sä kyyläät äijäs menoja, lapsellista ja sairasta tollanen. Susta on hyvää vauhtia kehittymässä kukkahattu-kyttääjä-mummo.

[QUOTE="aapee";24242869]nainen ei tunne miestä eikä tule häntä enää uudellen tapaamaan, asuvat kaukana...mies oli kohdellut häntäkin huonosti, kuin halpaa huoraa,,[/QUOTE]

Hmm... ei kuulosta ihannemieheltä. Vaikea toista neuvoa, mutta mieti mitä sinä haluat elämältä ja puolisoltasi.

Yhteistyössä