Mies jätti minut.

Yksin kotia kera herkkuvuoren, kaukosäätimen ja elukoitten ja lähti ite pikkujouluihin. Tytön vei veljellensä hoitoon :D Koko aamun sille jankutin että sais painua pikkujouluileen ja aina oli vastauksena ei mut sitte se antoki periksi ja käskin sen vieläpä vettää hillittömät kännit ja ryömiä kotia aamulla jos muistaa. :xmas:

Koko päivän saan löhötä sohvalla ja määrätä mitä telkkarista tullee. Hiljaisuus (jos ei kissojen tappelua kuuntele), autuas rauha (jos ei koiran lenkille haluamisia ota huomioon) ja koko talo on MINUN. YKSIN MINUN. Vaatteet nyt ainaki ekana heitän pois, tai no jos kävisin lyhyen lenkin tuon koiran kans kuitenki... :whistle:
 
Mä toivon aika usein että mut jätettäis yksin kotiin. No ei tarviis kuitenkaan lähteä ryyppäämään, kun siitä ei kuitenkaan tuu kuin paha olo, mut jos vaikka menis penskojen kanssa vaikka puiston tai jotain. Näin talvella harvemmin totetutuu kun kaikki mihin mies on lähdössä muksujen kanssa, kuulostaa niin kivalta että mä haluan mukaan. ( esim keilaamaan, on jo niin kiva kattella muksujen keilausta etten voi jäädä kotiin etten menetä niitä hetkiä)
Hankalaa, haluun olla yksin kotona mut haluan samalla olla menettämättä ihania hetkiä lasten elämästä.

Nauti nyt täysillä olosta ihan issesseen.
 
[QUOTE="vieras";22545192]miksi se lapsi piti hänen veljellensä antaa ?[/QUOTE]

Koska minut on määrätty lepoon, mulla on ollu tosi inhottavia kohtauksia viime päivinä, en arvais yksin jäähä lapsen kanssa... Nukahtelen ja välillä on semmosia hetkiä että näen ja kuulen mutten pysty liikkumaan enkä puhumaan, vapisen vaan ja sitte taas nukun. Ei aivan lapsenhoito kunnossa tämä nainen. : /

Mut miehen veljen tykönä on tyttösellä aina mukavaa, kihlattunsa kanssa pitävät ko pikkuprinsessana siellä, käyvät uimahallissa ja kaupoissa ja kaikkea kivaa :D Omaa lasta niille ei ole siunaantunu toistaseksi joten ollaan lainattu omaa niille välillä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanansyöjä;22545281:
Mitenkähän osaat olla? Viimeistään kuuden aikaan voi alkaa tuntua omituiselta, kun kukaan ei tarvii :D Ei vaan, mukavaa iltaa teille, sinulle ja itsellesi! :)
Mulla on vahva epäilys että iltapäivästä hinaudun tuonne veljen talolle häiritteen niitten lauantaita :xmas:
 
"vieras"
Koska minut on määrätty lepoon, mulla on ollu tosi inhottavia kohtauksia viime päivinä, en arvais yksin jäähä lapsen kanssa... Nukahtelen ja välillä on semmosia hetkiä että näen ja kuulen mutten pysty liikkumaan enkä puhumaan, vapisen vaan ja sitte taas nukun. Ei aivan lapsenhoito kunnossa tämä nainen. : /

Mut miehen veljen tykönä on tyttösellä aina mukavaa, kihlattunsa kanssa pitävät ko pikkuprinsessana siellä, käyvät uimahallissa ja kaupoissa ja kaikkea kivaa :D Omaa lasta niille ei ole siunaantunu toistaseksi joten ollaan lainattu omaa niille välillä :D
voi ei ,no entäs jos sulle itselles tapahtuu sit jotain,kuka sua auttaa???
 
Tytöllä on monta kotia, miehen veli ja minun veli ja minun sisko :D Kaikille se on lellivauvana, paitti on minun veljen tykönä muutaman kuukauven vanhempi poju, niitten oma lellivauva :D Mut leikkikaveri tytölle kuitenki.
Kyllä minua yksinollessa veli käy välistä kurkkimassa, vierekkäin kuitenki asutaan. Tai soittelevat. Että kyllä minua autettaan jos jotaki sattuu. Mulla on meseki päällä koko ajan ja näin yleisesti ottaen jos en siellä vastaa jotaki niin ossaavat tulla kattomaan, veljen vaimokkeen kans aika tiuhaan tahtiin viestit lentelee joka tapauksessa :D
 
Turvallinen tukirinki toimii teillä :)
Mitäs olet nyt osannu yksinäisyydessäs touhuta :D
Mä myös tuuletin etukäteen, että ihana yksinäinen vkl tulossa, kun muut lähti Viroon...
Noh...mitään en ole osannu tehdä, jotenki niin laiskapaska ja saamaton fiilis:headwall:
Baariin olin suunnitellu, että lähen, mut sekään ei nyt innosta: /
 
"vieras"
Mäkin olen ihan yksin viikonlopun, ensimmäinen viikonloppu pitkään aikaan kun ei ole mitään menoa tai pippaloita tai muutakaan ohjelmaa. Koirakin on miehen kanssa toisella paikkakunnalla, lapsia mulla ei ole. Vähän meinaan hyppiä seinille ja koko ajan on houkutus alkaa soitella kavereille että mitäs tehtäis, mutta mun täytyy nyt pysyä kovana ja rauhoittua, vaikka se veisi multa hengen. :D Mulla on pari kirjaa hyllyssä odottamassa lukemista ja lisäksi pitäisi tehdä koulutehtäviä ja ensi kevään pääsykokeisiinkin pitäisi päntätä, että onhan tässä tekemistä. Herkut olis ihan kiva lisä, mutta luonto ei anna periksi alkaa mässäämään, kun ei tule nyt liikuttuakaan edes sen koiran kanssa. Tekisi mieli lähteä jumpalle tai salille tai mitä vaan, mutta mä haluan nyt todistaa itselleni että PYSTYN olemaan yhden viikonlopun tekemättä mitään! :D
 

Yhteistyössä